Šalia NORFOS pirkėjas jaučiasi lyg savartyne (papildyta NORFOS komentaru)

„Šiauliuose Gvazdikų take esančiai NORFAI būtų ne pro šalį susitvarkyti aplinką, nes atrodo, švelniai tariant, baisiai: mėtosi krūvos butelių, pakelių, pagalių.

Rajonas jau apsitvarkęs, malonu ir gražu vaikščioti. Tačiau priėjus NORFĄ vaizdas kraupus. Nejaugi tokiam prekybos centrui sunku rasti keletą valandų susitvarkymui?“, – nevartok.lt pasakojo šiaulietis Dalius.

NORFOS atstovas spaudai Darius Ryliškis pažadėjo išsiaiškinti situaciją ir pateikti komentarą.

„NORFA yra tik parduotuvės nuomininkas, kuri priklauso kitai bendrovei. Kartą metuose mes tvarkome aplinką šalia parduotuvės. Tačiau problema yra įsisenėjusi, apie ją žino ir aplinka besirūpinančios institucijos. Keista, kodėl sklypo savininkai nesirūpina tvarka ir švara. Mes neturime tokiam reikalui papildomų etatų. Taip pat keista, kodėl tos institucijos nepareikalauja, kad sklypo savininkai apsikuoptų. Mums lygiai taip pat nemalonu dirbti šalia to šiukšlyno, kaip ir pirkėjams“, – nevartok.lt sakė NORFOS atstovas spaudai Darius Ryliškis.

Dėkojame Daliui už informaciją ir nuotrauką.

Kategorija: Gėdos stulpas | Žymės: , ,

Komentarai (9)

  1. Omega:

    Kas dedasi aplinkui, tai dar niekis, o užeikite į bet kurią Norfos parduotuvę… Blogiausio prekybinio tinklo Lietuvoje tikriausiai nerasite. Pastovi betvarkė lentynose, prekių kainų painiava, tikrovės neatitinkančios akcijos, kai akcija yra paskelbta, o tų prekių pardavime nėra, pasenusių maisto prekių prastumimas, kelis kart juos perfasuojant ir užklijuojant naują galiojimą, amžinai nieko nežinančios ir už nieką neatsakančios vedėjos, kasdienis pirkėjų mulkinimas ir apgaulė.

  2. Nera:

    Norfa pats nesvariausias prekybos centras lietuvoje ir nera cia ko stebetis :)))) Visi kalti tik ne mes… Tokia ju politika :))) Tai sukurkit etata aplinkos tvarkymui aplink savo parduotuve, tai JUSU IVAIZDIS!!!! Gyvenime nepirkau ir nepirksiu norfoje. Is ko jus islaikot savo nesvarias parduotuves nesuprantu, kasininkai dirba keli kai kasu apie 10, lentynos neplautos. Stiklainiai ir skardines daznai prilipe prie lentynu, kad vos atplesti galima. Baisus dvokas parduotuvese. Kasininkai bega is darbo nes darbo salygos prastos ir algos mazos. Ir isvis cia galima tokia „istorija“ surasyti apie norfa, kad gausis per kelis puslapius. Senai butu uzdaryti norfos prekybos centrai vokietijoje. Ten su tokia antisanitarija niekas neleistu dirbti jokiam maisto prekybos centrui.

  3. Norfa, tikrai pats prasciausias tinklas visoje Lietuvoje, viskas pasene, supuve, aplinka smirdanti,
    turbut taupo ant visko ko tik galima…Niekada nebeeisiu i sita siukslyna nes jau pora kartu buvau apsinuodijes Norfos parduodama produkcija.

  4. Alio norfiečiai:

    Didelę nuostabą kelia dar besilaikančios šiuo tinklo parduotuvės. Akivaizdu, kad nepakankamas darbuotojų skaičius įmonėje atneša jai didelius pelnus, nes nereikia skirti lėšų algoms, o įdarbinti ten darbuotojai privalo atlikti visus darbus už save ir kitus, kurių paprastai nėra. Todėl susitaupo kapitalas bet kurių tikrintojų papirkinėjimui, neatsižvelgiant į pirkėjų ir vartotojų pastovius skundus. Mes, kaip vartotojai, galime įšreikšti savo protestą tokioms norfoms – boikotuodami jas, neidami juose apsiprekinti. Mastančių žmonių dėka tokie prekybiniai tinklai palaipsniui išnyks. Jų vietoje atsiras nauji, kur pirkėjams bus patogu ir malonu lankytis.

  5. Domantas:

    Ponas Dunduli , kada baigsite prekiauti pasenusiais produktais? Viska ka nusiperku arba ant ribos, arba pasene. Daugiau niekada neisiu i Norfa, nes zinau kad ten viskas pasene…Jaigu isore siukslynas tai ir vidus supuves….

  6. Spektras:

    Tokio biznio steigėjui, paskaičius pirkėjų atsiliepimus Lietuvos mastu, turėtu buti gėda už betvarkę Norfos parduotuvėse. Geriau jų butu mažiau, bet tvarkingos, su pakankamu darbuotojų skaičiumi, prižiurėtomis prekėmis, apvalytais kampais. Kas iš to, kad kasininkė ir pardavėja ir krovėja ir valytoja. Baisiai atrodo dirbančiųjų apranga, nėra jokio apibriežtumo už ką kiekvienas darbuotojas atsako, ir pas ką kreiptis pirkėjui dėl informacijos. Jūsų kasose išduodami kvitai vos įskaitomi. Susidaro jausmas, kad tai yra daroma samoningai, kad nematytum ką pirkai ir kiek sumokėjai. Gudruoliai.

  7. indeed:

    tikrai, pritariu išsakytai nuomonei apie čekius. neįmanoma įžiūrėti..ir kiek gi pritaupyti pavyksta. man būtų gėda tokius čekius duoti. ir taip, nuolat papuvę, įtartini produktai (kulinarija), perfasuoti sausainiai, sūriai..kartais užsuku i norfą, vis viliuosi, gal pakeitė požiūrį į prekybą..deja. žodžiu, nepatraukli, nepatikima parduotuvė:( nepaisant to, kad keletas prekių pigesnės.

  8. Anonimas:

    Šiaip daug priekaištų Norfai kaip ir neturėjau iki seno pavyzdžio kortelių keitimo. O tai, kad toks trumpas keitimo laikas ir bent Kelmėje pardavėjos nesivargino perspėti pirkėjų apie kortelių [ant kurių nebuvo galiojimo datos] keitimą iki liepos 1 d. Užėjus liepos 3 d. pardavėja abejingai atmetė kortelę ir pasakė, kad viskas jūs nespėjote, Norfos tinklapyje mačiau informaciją , kad liepos pirmomis dienomis dar galima pasikeisti.Tai mano nuomone nepagarba ilgalaikiui pirkėjui. Ką gi gerai, kad yra kitų prekybos centrų, kur pirkėjai labiau laukiami..

  9. aha:

    ne nu jus gal idijotai esat rimtai, blet nepatinka neikit it ta norfa, norfa tam ir yra kad skurdesniem zmonem apsiprekint pigiau ir t.t, ir jie nesiskundzia, o tokie kaip jus tik ir verkia, nepatinka von eikit kitur niekas jusu nevercia i ja eiti blet

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>