„Viena sąskaita“ pasėjo abejonių – ar specialiai nesipelnoma iš vartotojų

Visas savo būsto išlaidas matyk vienoje vietoje. Apmokėk jas vienu pavedimu. Sek savo būsto išlaidas ir lygink jas su kaimynu. Apmokėk paslaugas greitai ir patogiai. Taip savo paslaugas reklamuoja bendrovė „Viena sąskaita“.

„Noriu pasidalinti įspūdžiais apie „Viena sąskaita“ – klaidų tiek, kad nori ar nenori kyla mintys, kad jos daromos specialiai. Kai kuriuose apmokėjimuose atsiranda nedidelės skolos ir po to tenka mokėti delspinigius.  Elektroninėje sąskaitoje, pavyzdžiui,  atima rodmenis kokių trijų ar keturių mėnesių senumo uždeklaruotus, todel žmonės, kurie netikrina moka po kelis kartus už tą patį !!! BENT JAU MAN TAI KARTOJASI NUOLAT ! IR DAR ŠIS TAS – pasiteiravus „LESTO“ apie mokamus pinigus , atsakymas buvo toks,  kad jie nieko nežino, paprasčiausiai jiems sumokama kiek reikia ir taškas. Gal būt vedant dvigubą buhalteriją, plius tai ką nusuka, lieka „Vienos sąskaitos“ kišenėje“, – nevartok.lt savo patirtimi pasidalino bei piktinosi „Viena sąskaita“naudotojas A.V.

Tuo tarpu bendrovės „Viena sąskaita“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Laimonas Noreika neigia, kad įmonė dirba neskaidriai ar apgaudinėja vartotojus.

„Šiuo metu sistema „Viena sąskaita“ Lietuvoje naudojasi jau daugiau kaip 50 tūkstančių namų ūkių. Neseniai atlikome klientų apklausą, kurioje teiravomės, ar jie patenkinti teikiamomis paslaugomis. Atsakymai parodė, kad pasiekėme puikių rezultatų. Mūsų klientai teikiamos paslaugos kokybę dešimties balų skalėje įvertino aukštu 8,7 balo. Net 61 % mūsų paslaugomis besinaudojančių šalies gyventojų jas rekomenduotų savo draugams.

Atsakydami į skundą negalime patikrinti konkretaus atvejo, nes klientas nenurodė savo kontaktinių duomenų. Tačiau, remdamiesi anksčiau pasitaikiusiais atvejais, darome prielaidą, kad kliento mokėjimo duomenys galėjo nesutapti todėl, jog jis vėluodavo sumokėti už komunalines paslaugas. Pavėlavus sumokėti už paslaugą iki mėnesio 1 dienos, kitą mėnesį yra išrašoma sąskaita už praėjusį ir paskutinįjį mėnesius, todėl suma padidėja. Be pagrindo teigiama, kad vedame dvigubą buhalteriją ar kitaip apgaudinėjame klientus. Pirmiausia, mūsų veiklą atidžiai ir preciziškai prižiūri Lietuvos bankas. Be to, būtina pažymėti, kad mes neskaičiuojame sumų, kurias klientui reikia mokėti – duomenis apie mokėtinas už paslaugas sumas gauname iš tiekėjų.

Mieli sistemos „Viena sąskaita“ vartotojai, jei turite klausimų, kurių negalite išspręsti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojais, rašykite man asmeniškai e. paštu l.noreika@vienasaskaita.lt„, – nevartok.lt skaitytojams situaciją aiškino ir informaciją pateikė UAB „Viena sąskaita“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Laimonas Noreika.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: ,

Komentarai (28)

  1. rimas:

    as nesuprantu koks turi buti kvailas kad uzsikabintu ant tokiu paslaugu… as pamates ju ta reklama tik nusijuokiau…

    • ~50 000 užsikabino XD

    • LYDA V.:

      O KAS TAMSTAI DRAUDŽIA UŽSIKABINTI UŽ KREDITŲ PER 15 MIN.?TIK NIEKUR NEMAČIAU REKLAMOSE KIEK JIE PROCENTŲ IMA,TUO LABIAU UŽ KURĮ LAIKĄ TIE PROCENTAI SKAIČIUOJAMI.TIESIOG ŠLYKŠTU ŽIŪRĖTI IR KLAUSYTI TOKIŲ SUKČIŲ

  2. bukiems reikia tokiu "paslaugu":

    aferistu klanas ir tiek – sukurptas patikliu, nemastanciu zmogenu MINIOMS mulkinti!! Nu negi dar maza pavyzdziu apie visokius naujus „palengvinimus“, ‘pagerinimus’, „paslaugas“ kur uz jus KAZKAS ATSEIT PADARYS VISKA, jus tik patikekit jiem savo duomenis, pinigus, ir tipo, „gyvensite be rupesciu“…. As NET NESKAITAU TOKIU reklamu, info , NESIGILINU ka jie ten zada, nes IS ANKSTO ZINAU – kad tai dar vienas sugalvotas ‘planas’ kaip daugumos saskaita sekmingai pasipildyti savo kisenes, BE JOKIOS ATSAKOMYBES pries ta paika durneli, kuris patiki tokioms kontoroms kaip Viena Saskaita (Sekundes bankas irgi buvo panasaus profilio!) uz ji daryti viska su jo pinigais ir asmenine informacija!!!

    • Ramune:

      Mokam antri metai (Kaune bustas) – uz neigalios mamos busta el. bankininkystes pagalba – man pasiteisino, labai patogu visas saskaitas gauti vienam saite. Pati esu vilniete, tai kas menesi darau penkis pavedimus – telefonas, internetas, dujos, elektra, komunalines paslaugos – permesiu ir savo mokejimus i viena saskaita vien delto, kad 3 lt/men maziau nei 5×0,80(swedbanko pavedimas), ir atsidaryt uztenka vien svetaine, o ne 5 atskiras elektronines saskaitas… Bet kiekvienas turim savo supratima apie gyvenima, ir savo sąmokslo teorijas – jei manot, kad visi ir visur tik žulikai ir apgavikai – tai ir nebandykit, niekas sautuvo i kakta neistate… O idomu – imkit ir pabandykit, atsisakyt manau galima bet kada, ir nereikia čia ieškoti sąmokslo.

      • LYDA V.:

        PILNAI SUTINKU SU ŠIUO KOMENTARU.NAUDOJUOSI IR AŠ ŠIA PASLAUGA,JEI NEPATIKS-ATSISAKYSIU.O DABAR ESU PATENKINTA:KOL KAIMYNAI GAUNA SĄSKAITŲ LAPELIUS-AŠ JAU ESU GERĄ SAVAITĘ MOKESČIUS SUMOKĖJUSI.PER GERUS METUS NEPASITAIKĖ JOKIŲ KLAIDŲ.

      • Skaičiai:

        3 lt < 5 x 0,8 (4)

    • Marunia:

      su „VIENA SASKAITA“ nuo ju atsiradimo, jokiu bedu, ne vienos klaidos

  3. dorate:

    susiduriau su ta saras kontorele :)00 paskambina ir zino kam as ka moku……. siaubas knaisiojasi po mano asmenini gyvenima be mano sutikimo ir verbuoja pasirasyti sutarti. ziauru… zmones nepasigaukit ant aferistu kabliuko. as net nezinau ar is vis legalu tikrint mano duomenis, bet as to nepaliksiu…

  4. Cesarius ( Vilnietis ):

    perle įmoka už dujas 0,40 lt. kioske už ats. knyg. tik . 0,77 lt. už teo tik 1 lt. banke . tai dar pigiau. nei čia ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. jo:

    viena saskaita surinko tris mokescius ibenra saskaita moketireikia uz tas tris saskaitas karu butu gerai bet dar moketi papildomai vienai saskaitai 17lt uz paslauga kas tai aferistai ar durniu ieskotojai daug vargau kol ju atsikraciau buvo prikibe kaip siurbeles

  6. a:

    nieko uz dyka nebuna

  7. Nusivylusi:

    Sumokėjau už paslaugas praeitą penktadienį, o įmokos įskaitytos tik vakar, tai reik suprasti, kad jeigu mokėsiu šiai įmonei paskutinę mėnesio dieną, įmokos bus įskaitytos tik kitą mėn. (rezultatas – delspinigiai, ar ne?).
    Kitas dalykas, už iš kiekvieno tiekėjo surinktą sąskaitą imamas mokestis (kuris beje nuo kovo mėn. didėja nuo 0,40 Lt iki 0,55 Lt), šitą suprantu – kiekvienas darbas turi būti apmokamas, tačiau daug paslaugų teikiančių įmonių nėra pasirašę sutarčių su „Viena sąskaita“, todel visvien tenka daryti atskirus pavedimus (rezultatas – taupymas gal koks 1 Lt, o nervų kainuoja daugiau).
    Trečia – šį sykį apmokėjau vienu pavedimu visiems tiekėjams, iš kurių „Viena sąskaita’ buvo pateikusi sąskaitas, po to per savo žioplumą pusvalandžio bėgyje atsižvelgusi į aukščiau aprašytą situaciją, vieną tiekėją užblokavau (visvien reik daryti atskirą pavedimą, tai padariau, kad nemokėčiau tarpininkui administravimo mokesčio). Pasirodo iš jų pinigai dar neišėjo, ir kai tarpininkas pradėjo skirstyti pinigus paslaugų tiekėjams, pasirodo, kad jiems pervesta „per daug pinigų“, nes tas užblokuotas tiekėjas pas juos nebesimatė 🙁 Moku už 2 butus, todėl blokavau tiekėją abejose sąskaitose. Tai už vieną butą dėl „pertekliaus“ paskambino, ir išsiaiškinus situaciją užskaitė man tuos pinigus, jau be skaitliukų parodymų, o už antrą butą – nepaskambino (mat registruojantis jų sistemoje nenurodžiau savo telefono, nors el.pašto duomenis turi, sąskaitas juk siunčia), o pinigus užskaitė pagal savo nuožiūrą (rezultatas – pinigai nepateko tam tiekėjui, kuriam buvo siunčiami).
    Esu vilnietė, gal Kaune viskas veikia ir sklandžiai, tačiau Vln – nepasakyčiau.
    Kas liečia LYDOS V. komentarą, tai pas mus lygiai atvirkščiai – anksčiau suplaukia visi popieriniai lapeliai, tik po to gaunu el. paštu bendrą sąskaitą.
    Nei aš čia skundžiuosi, nei ką (nes čia yra ir mano aplaidumo), tiesiog pasakoju,su kuo galima susidurti bendradarbiaujant su tarpininkais. Gal kam pravers …

  8. gerda:

    Tiesiog atidžiai pažiūrėkite į savo banko išrašą – kam pervedate pinigus? Ne butų ūkiui, ne bendrijai, ne energijai, ne vandenims ir t.t, o UAB Vienasaskaita. Tuo viskas ir pasakyta.

  9. Darenas:

    Viena saskaita tai aferistu kontora siuliciau visiems pagalvot tris kartus pries nudojantis ju paslaugomis

  10. ten ira irasinejami pokalbiai ir paskui perklausoma pati darbuotoja marija sake

  11. AZ:

    Uzsiregistravau daugiau nei pries metus, pries menesi issiregistravau. Metu bendradarbiavimo rezultatas – kruva sugaisto laiko ir dar isleista mokesciams uz tu sudarankiu ‘paslaugas’.
    Patarciau tiems kas ruosiasi prisijungti:
    – pereje prie vienos saskaitos nesitikekite saskaitose pamatyti teisingus skaitikliu duomenis.
    – viena saskaita plesia mokesti uz kiekviena per juos pateikta saskaita, nesvarbu kokiu budu ji apmokama. Nors jeigu paskaitytumete ju reklamini puslapi tai ten parasyta kad mokesciai yra skaiciuojami uz sumoketa o ne uz pateikta saskaita.
    – jeigu kreipsites su problema tai jums butinai maloniai atsakys taciau problemos jokiu budu neisspres.
    – kiekviena karta mokant neapleis jausmas ar pateiktos sumos teisingos ar jusu neapgavo. Kai informavau kad noriu atsisakyti paslaugu priskaiciavo 12 litu administravimo mokescio, paklausiau kur moketi – atsiunte banko rekvizitus ir beveik dvigubai isaugusia suma.
    Žodžiu ši paslauga tiems kurie turi kruvas laisvo laiko, megsta tikrinti kiekviena saskaita, lyginti ir analizuoti kaip butu galima truputi pigiau sumoketi ir kam aktualu per metus sutaupyti keleta litu. Ir dar tiems kuriems nusispjaut kiek jie moka.

  12. klientas:

    kodėl klientams neleidžiama sumokėti mokesčius nepaaukojus maisto bankui, mes aukojame asmeniškai, o ne per maisto banką, o kad neleidžia mokėti mokesčius- jau jų akiplėšiškas išmislas

  13. Bandes prisijungti:

    Paskaičius komentarus supratau, kad prie vienos sąskaitos jungtis nenoriu pagalvojus gali daug rūpesčių iškilti pvz, jeigu prireiks kokių išklotinių apie mokėjimą kokiai įstaigai tai man atrodo iš čia nieko negausi, o bankininkystėje viskas lieka tai pasilieku prie posakio geriau žvirblis rankoje nei briedis lankoj.

  14. o man patinka:

    turiu 8 tiekejus, atskirai reikia moketi tik uz bendrija. Neisivaizduoju koks „malonumas“ butu susigaudyti toje galybeje tiekeju, nepraziopsoti kokios sask (ypac kai esu gan issiblaskes zmogus). Man tikrai patogu ir negaila sumoketi jiems tu keliu litu uz paslaugas.

  15. virga:

    Naudojuos nuo ju isikurimo pradzios ir esu patenkinta. Jokiu nesusipratimu nepasitaike. O kad ima mokesti-normalu. Kazin ka patys darot veltui?!

    • Anonimas:

      Teisingai ponia sakote už viską reikia mokėti tai normalu o ką maisto žmonės kai kurie nesąmones rašo tikrai problemų neturėjau ir kaip gali pakeisti skaitiklių rodmenis tai pasirsyk ant juodraščiai ir žinosi ką parašė.

  16. inga:

    2 metai bendradarbiaujam, jokiu problemu.Viskas aisku, operatyvu. Jei kyla klausimu, paskambini, issiaiskini.Esu patenkinta.

  17. x:

    ir man pradejo nusukinet. atsiradinet pradejo kazkokios skolos neaiskios nors kas menesi viska sumokedavau pagal visus tarifus ir pan… Iskart atsisakiau ju paslaugu. naudoju manogile, jau metai ir viskas normaliai. jokiu skolu neatsiranda.

Rašyti komentarą LYDA V.

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>