VDNET persekioja buvusius klientus ir ketina užkoduoti skaitmeninę TV

„Primename, kad Jūs neatsiskaitėte už suteiktas paslaugas ir šiuo metu esate skolingas….Lt. Prašome sumokėti susidariusį įsiskolinimą, bei (jei buvo išduota) grąžinti Jums perduotą bendrovės įrangą arba kompensuoti jos vertę.“ Tokius laiškus su grąsinimais išieškoti skolą savo buvusiems klientais išsiuntinėjo kabelinės televizijos paslaugas teikianti UAB Viginta, žinoma, kaip VDNET.

Tokių raštų reikalaujančių susimokėti įmonė išsiuntė šimtus. Skola yra skola ir ją reikia mokėti, pasakys bet kuris vartotojas. Tačiau šiuo atveju viskas yra kiek kitaip.

UAB Viginta kabelinės TV ir interento paslaugoms naudojamą vardą VILSAT pakeitė į VDNET

Paslaugų atsisakė telefonu ir pakeitė tiekėją

„Prieš trejus sutartį su UAB Viginta (Tuo metu naudojamas vardas VILSAT, vėliau virtęs VDNET) nutraukiau paskambinęs telefonu. Jie kažką turėjo perkoduoti ir daugiau, kaip mėnesį netransliavo nei vienos programos. Skambinau kasdien į bendrovę ir prašiau atsiųsti meistrus. Tačiau atsiliepusi operatorė kasdien žadėdavo, kad meistras atvyks kitą dieną. Vėliau paaiškėjo, kad ji melavo, nes meistrai niekur nevykdavo. Vyko tie nelemtieji perkodavimo darbai“, – nevartok.lt pasakojo grąsinantį laišką gavęs vilnietis.

Tuo pat metu gyventojai savo pašto dėžutėse rado pasiūlymus tapti „C gates“ klientais. Daugiau, kaip mėnesį TV programų negalėję stebėti dalis vilniečių šia paslauga pasinaudojo.

Medžioti klientus ėmė įsigijęs konkurentą

Trejus metus trunkantį ramybė baigėsi, kai „C gates“ kompaniją įsigijo VDNET. Tada nuspręsta buvusius klientus „nuskausminti“ finansiškai reikalaujant susimokėti skolas, kurios susidarė prieš kelerius metus, kai buvo sutrikęs kabelinės TV paslaugos tiekimas. Būtent tuo metu gyventojai nematydami nei vienos programos mąsiškai perbėgo pas kitą paslaugos teikėją.

Kreditų kontrolės vadybininkas Vytautas Grigaliūnas teigė, kad geriau susimokėti tiek, kiek nurodyta įspejimuose, kitaip ta suma gali išaugti.

Vadybininkas pripažino, žinantis, kad prieš kelerius metus vyko tam tikri darbai ir žmonės ilgą laiką negalėjo matyti nei vienos programos. Anot Vytauto Grigaliūno, sutartis reikėjo nutraukti raštu, esą paslaugos atsisakymas telefonu nieko nereiškia.

C gates skaitmeniniu būdu transliavo nemokamai. VDNET skaitmeinį signalą ketina užkoduoti ir pardavinėti specialias korteles

Ieško naujų būdų kaip pasipelnyti

Tačiau tai dar ne viskas. VDNET ieško naujų būdų, kaip pasipelnyti klientų sąskaita.

Šiuo metu skaitmeninius imtuvus įsigyję „C Gates“ abonentai juos galės ilgam pamiršti – VDNET ketina užkoduoti skaitmeninę TV ir pardavinėti specialias korteles. „Norėdami matyti skaitmeninę TV turėsite pirkti kortelę. Pasikeis ir mokesčiais už siūlomas programas. Jūs gi pasirašėte sutartį dėl kabelinės TV, o ne skaitmeninės“, – sarkastiškai telefonu dėstė VDNET operatorė.

Nevartok.lt duomenimis konkurentai akylai stebi ar bus priimtas šis nepopuliarus VDNET sprendimas. „VDNET nupirkdama „C Gates“ paveldėjo daug abonentų. Jeigu tvarka bus pakeista, žmonės ieškos kitų tiekėjų. Visų pirmą klientus perims Teo ir Viasat. Pastarieji gal būt dovanos net įrangą“, – nevartok.lt teigė analogiškas paslaugas teikiančios bendrovės vadovas.

„Omnitel“ planas „asmeninis“ iki šiol atsimenamas, kaip didžiausia verslo nesėkmė. Norą greit pasipelnyti vartotojai iššifruoja. Ar VDNET to nesupranta?“, – vertindamas bręstančias permainas ironizavo žinomos kompanijos direktorius.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (18)

  1. viktoras:

    Kas dabar naudojasi VDNET paslaugomis siuliciau perziureti savo turimas sutatis.Noriu pasidalinti savo asmenine patirim turiu pasirases dveiju metu sutarti, taciau VDNET atstovai teigia kad pasirasiau triju metu jeigu tokiu atveju yra daugiau reiskia tai akivaizdus sukciavimas o ne tchnine klaida.

  2. Andrius:

    VDNET man pats geriausias tiekėjas, neturejau problemu. Nors pries tai turėjau kitu operatoriu paslaugas ir buvau labai napatenkintas. Ačiū VDNET.
    Stiprybės atsilaikyti pries pletkus. Jūsų klientas.

    • arvydas:

      tokios prastos kokybės televizijos dar neturėjau.Per penkis mėnesius (tiek turiu VDNET)beveik nebuvo tos dienos , kad rodytų visus kanalus, vaizdas neprasikeistų su garsu, ir išvis vaizdo kokybė nėra žadėtoji šviesolaidinė. Tad , atleisk , negaliu aš VDNET-o girti kaip tu…

  3. bumbum to andrius:

    matos,kad esi ne vartotojas,o galbut savininkas ar sekretore pasirasius vyrisku vardu 😀 sad bioch

  4. julius:

    kazkur is tinklelio dingo kanalas Россия РТР bet ar nuo to pasikeis abonetinis mokestis??????? spekit

  5. Aras:

    C-Gates paslaugomis naudojuosi 10 metu. Jokiu problemu nebudavo, jokiu pretenziju neturiu, kokybe super, internetas neluztantis. Kai pereme VDNET, atsirado dazni kabelines televizijos trumpalaikiai dingimai. Mokestis kuris visa laika buvo 20 litu pasidare 25 bet deja is kanalu puses nieko nepakito :), uz ka tada daugiau turime moketi? Jau domiuosi kitais tiekejais, tikrai nesilaikysiu sios firmeles. Pilna kitu: TEO, B-4net, Skynet’as ir pan. Jeigu neklystu, tai VDNET ta pati firmele, kuri anksciau buvo „Duomenu tiltas“, jei cia ji tai nuo senu laiku bendradarbiai „labai“ patenkinti buvo 🙂

  6. Liutauras:

    VDNET tai ta imone, kuri gali palinkedama linksmu svenciu, staiga pakelti abonentini mokesti
    trecdaliu be jokiu derybu ar pasiulymu. O buvau ju klientas 5 metus. Nuvykus i ju atstovybe jie
    nieko negalejo kito pasiulyti, tad nutraukiau sutarti ir pasirinkau lankstesni poziuri i klientus
    turincia kompanija.

    Dziaugiuosi, nes mano nuomones paisoma ir su manimi kalbasi.

  7. Aras:

    Pastebejau tik ka, kad interneto planai Lietuvoje sumazejo 10 KARTU, buvo 100 Mbs, dabar liko 10 Mbs, kaina liko ta pati. Jooooooooo. Vadovai nesupranta kur taip nusiris. Jau matau kaip kitos firmos rankas trina.

  8. tomas:

    galiu pasakyti, kad vdnet internetas yra niekam tikes. Pries tai turejom speednet dabar pereme viska sita kontora tai galiu pasakyti, kad komentara turbut sunkiai papostinsiu..

  9. Janina:

    Aš irgi nepatenkinta VDNET paslaugomis, neatsiklausę kliento – manęs pakėlė abonentinį mokestį, o už skirtumą (tarp buvusio ir dabartinio jų nurodyto mokesčio) paskaičiavo įsiskolinimo administravimo mokestį. Reikės pradėti domėtis teisiniais dalykais – skaityti sutartį, Civilinį kodeksą. Visa tai man irgi primena situaciją su Omnitel. Galima numanyti, kad jie patys nesustos, nes yra godūs.

  10. as:

    atsisakiau praeita vasara vdnet paslaugu ir viskas buvo tvarkoj bet po 8 men jie sumaste kad as jiems skolinga 45lt.tik nz uz ka kazkokie nevisprociai

  11. Robertas:

    Žiauriai esu nepatenkintas VDNET bendravimų.

  12. Vaidas:

    aš nusivylęs-maža to,kad po susijungimo nerodo dalies kanalų dėl kurių aš ir pasirinkau šitą VDNETą,tai dar ir dalį esamų rodo nekokybiškai(trūkinėja vaizdas,burzgia atsiradus baltai spalvai ir t.t.),bet labiausiai nepatinka požiūris į klijentą:aš pamiršau sumokėti 9Lt.ir man nuolat priskaičiuoja 5Lt.delspinigių, tiesioginio nuskaitymo nenoriu-nepasitikiu, jokioj kitij KTV neturėjau tokių problemų,manau VDNETui reikia susirupinti menedžmentu-jei žmonės nesugeba dirbti naujom sąlygom-juos reikia keisti,nes…

  13. LINA:

    VDNET kaina kyla kaip ant mielių: nuo 12 Lt iki 25 Lt, kanalai dingsta. Tikrai ieškosiu kitų alternatyvų.

  14. Elena:

    Noriu atsisakyti VDNET , bet nežinau ką geriau pasirinkti ? Gal galite pasiulyti kas geriau ?

  15. Pavelas:

    Kad Jums neatsitiktu taip, kaip man, nutraukinėjant sutartį ir pilnai apmokėjus sąskaitą už paslaugas su Cgates (VDNET), reikalaukite pažymos, kad Jus pilnai atsiskaitėte už teiktas paslaugas ir neesate skolingas.
    Ilgą laiką buvau klientu Cgates (VDNET). Man prašant nutraukti sutartį su Cgates (VDNET), administratorė Jolanta Stefanovič man paaiškino, kad kol nebus pristatyti čekiai kad pilnai atsiskaityta su Cgates, sutarties nenutrauks. Administratore atspausdino sąskaitą, nuvažiavus į banką viska apmokėjau ir grįžau su čekiais. Tik tada nutrauke sutartį. Po puses metų, adresu, kur jau nebegyvenome, buvo atsiustas laiškas iš anstoliu kontoros, dėl įsiskolinimo už Cgates (VDNET) teikiamas paslaugas + aišku anstoliams 25 lt už administravimą. Nuvažiavus i Cgates, į klausimą kodėl sutarties nutraukimo diena neteisingai išrašėte sąskaitą , ir kodėl neinformavote kliento prieš tai, kaip perduoti įsiskolinimą anstoliams, iš administratores Jolantos sulaukiau arogantiška pasiaiškinimą. Bendraujant su Aušra Česnulienė telefonu, buvo pasakyta, kad sutarties nutraukimo diena, administratore turėjo išrašyti sąskaitą, kad pilnai atsiskaityti su „Cgates“. Jeigu čia administratores klaida, tai su ja ir aiškinkitės. Taigi sumokėjau už atsiradusia (po pusės metų) skolą ir anstoliams už nepriekaištingą darbą. Eilinį karta supratau, kad niekas Lietuvoje nepasikeis. Mieli žmones tikrai nepasirašinėkite su jais jokiu sutarčiu.

  16. natalija:

    labai nerimta firma, o dar darbuotojai bjauriai bendrauja su klientais – gal tokius instrukcijos is vadovu gauna…. – atsisakau ju paslaugu pries 2m ir esu kol kas laiminga

Rašyti komentarą LINA

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>