Užsiprenumeravęs žurnalą nevisada jį gausi

„Kreipiuosi į Jus, nes jau nebežinau, kaip atkreipti UAB „Žurnalų leidybos grupės“ dėmesį. Užprenumeravau žurnalą LAIMA laikotarpiui nuo 2012-09-01 iki 2012-12-31. Šio mėnesio numeris prekyboje pasirodė daugiau nei prieš dvi savaites, tačiau į namus jo man niekas taip ir neatnešė. Kreipiausi ant prenumeratos kupono nurodytu numeriu (+370 37) 22 96 39, man pažadėjo perskambinti, tačiau skambučio laukiu jau dvi savaites, toliau kasdien skambinu pats. Atsiliepusi mergina man pažada, kad pasidomės situacija ir toliau niekas nevyksta.

Tenka skambinti dar ir dar. Rašiau el. laišką, gavau atsakymą, kad žurnalą vieną kartą bandė atnešti, tačiau laiptinė yra rakinama ir platintojai negalėjo jo įmesti į pašto dėžutę. Patikslinu, kad prie laiptinės durų yra įrengtas veikiantis domofonas, į kurį paskambinus mielai įleisčiau platintoją į laiptinę. Jeigu tuo metu manęs nebūtų namuose, paskambinus į kitus butus, tikrai kas nors atidaro laiptinę. Be to siūliau kompromisą – kad daugiau nekiltų jokių nesklandumų dėl įėjimo į vidų, žurnalą pristatyti per paštininkę, kuri turi raktą nuo laiptinės. Deja buvau neišgirstas ir man liepė pačiam pasiskambinti platintojams.

Skambinau platintojams, jie yra visiškai nesuinteresuoti nešti žurnalą dar kartą, todėl tai padaryti atsisakė. Toliau vėl sekė skambutis UAB „Žurnalų leidybos grupei“ anksčiau mano minėtu telefonu. Mergina kalbėjusi telefonu teigė, jog jei šį pirmadienį, t.y. rugsėjo 3d. negausiu žurnalo, platintojai perves atgal į mano sąskaitą už prenumeratą sumokėtus pinigus. Deja niekas nepasikeitė.

Daugiau tikrai nebeprenumeruočiau jokio žurnalo iš UAB Žurnalų leidybos grupės, todėl perspėju, žmonės būkite būdrus, ši įmonė ypatingai negerbia savo klientų ir apmokėtų paslaugų neteikia“, – nevartok.lt skundėsi Darius.

Bendrovės leidžiančios žurnalus dažniausiai pasirašo sutartis su platinimo tarnybomis, kurios ir pristato leidinius. Nevartok.lt pastebėjo, kad platintojai ne visada stengiasi savo darbą atlikti sąžiningai ir pareigingai. Akivaizdu, kad trūksta elementaraus bendradarbiavimo tarp žurnalus leidžiančios ir juos platinančios tarnybos, visiškai pamirštant žmogų, kuris pinigus sumokėjo ir nori gauti žurnalą. Tad šiuo atveju greičiausiai Dariui teks užsisakyti kito leidėjo žurnalą.

Dėkojame Dariui už informaciją.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (5)

  1. mm89:

    man taip pat buvo su tuo zurnalu kad jau pasirodydavo prekybos vietoj o as gaudavau po savaite sarba minimum 3 dienu tai nebeprenumeruoju nes prenumeratos tokai ir esme zurnalas turi but pigiau ir pristatomas daug anksciau nei pasirodo prekybos vietose

    • laduske:

      Prenumeratos esmė ir nėra, jog pigiau. Jūs paskaičiuokit pusmečiui, metams sudaromas sumas. Tikra yra pigiau pirkti kioske, „Maximoje“ ir pan.
      Jeigu mieste gyvena žmogus, jeigu nėra neįgalus, tada nesuprantu, kam jam prenumeruoti.
      Aišku, jeigu yra gyvenama kaime, situacija tada kitokia.

  2. laduske:

    p.s. pamiršau pasakyti. Jog prenumerata brangiau todėl, jog reikia susimokėt už pristatymus ir pan.

  3. nėra:

    O kam prenumeruoti tokius idiotiškus žurnalus?
    Šaunuolė “Žurnalų leidybos grupė”, rūpinasi, kad visuomenė neterštų savo sąmonės tuščiais paistalais!

  4. Įprasti tinklalapiai publikuoja 90% Tau nesvarbios informacijos. Glaustai.lt meniu pažymėk įdomias sritis ir matysi tik Tau aktualias naujienas.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>