TEO politika – jeigu senas, tai gal ir „durnas”?

Į nevartok.lt kreipėsi 75 metų amžiaus pensininkė Sofija norėdama papasakoti savo istoriją ir perspėti vyresnio amžiaus žmones, kaip TEO bando pelnytis ir gudrauti nepaisydama nieko.

„Už bičiulių taškus pasiėmiau PHILIPS telefoną. Taškų papildomai paprašiau savo vaikų. Telefonui buvo suteikta garantija, o jis sugedo. Išsikviečiau TEO meistrą, kuris konstatavo gedimą ir tiek. Liepė man važiuoti į jų kontorą“, – nevartok.lt savo pasakojimą pradėjo garbingo amžiaus moteris.

Sofijos teigimu, tuomet ir prasidėjo ilga kelionė ieškant teisybės: „nuvykau į jų kontorą Šeškinėje, Vilniuje. Mane aptarnavęs vadybininkas pareiškė, kad telefonas gali būti įsigytas ne TEO ir jis negali jo pakeisti. Supratau, kad jie mane įvertino, kaip senyvą žmogų, kuriam galima pasakoti kas papuola. Paaiškinau, kad esu pensininkė, tokių telefonų neperkanti, o jie viską gali pasitikrinti sistemoje. Tiesiog sūnus paprotino. Tada jis (vadybininkas, aut.pastaba) išėjo su kažkuo pasitarti. Sugrįžęs paklausė ar turiu dėžutę nuo telefono. Laimei buvau ją pasiėmusi. Tuomet liepė man važiuoti į „garantinį“, į kitą miesto galą.“

75 metų ponios Sofijos kelionė tęsėsi. Garantinio aptarnavimo atstovybėje patvirtino, kad telefonas PHILIPS sugedęs ir jo pataisyti nebeįmanoma. Buvo pasiūlytas naujas telefonas.

Tačiau po kurio laiko gauta sąskaita moterį išgąsdino. Joje buvo reikalaujama susimokėti už meistro iškvietimą, kuris tik pasakė, kad telefonas sugedo.

„Kaip taip galima. Už meistro iškvietimą mokama, kai yra kliento kaltė. Aš negalėjau paskambinti savo vaikams, nes TEO  telefonas PHILIPS sugedo“, – nevartok.lt klausė pensininkė Sofija. To paties ji paklausė ir TEO operatorės, su kuria prašnekėjo nemažą pinigų sumą besiaiškindama šią keblią situaciją.

„Kai suprato, kad aš dar „nenukvakusi“ boba, tada man mandagiai pareiškė, kad jie turi galimybę sąskaitą pakoreguoti. Mokestis už meistro iškvietimą buvo anuliuotas.“, – nevartok.lt guodėsi už savo teises sugebėjusi pakovoti moteris.

Šį kart Sofija kiek lengviau atsikvėpė, tačiau visus nevartok.lt skaitytojus ragina ypač atidžiai tikrinti įrašus sąskaitose už suteiktas paslaugas, o kilus neaiškumui, netylėti.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: ,

Pakomentuok. Būk pirmas!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>