Teo nesutinka su kliento kaltinimais. Vartotojui tokios paslaugos nereikalingos

Vilnietis Mantas, dažnai vykstantis į Airiją darbo reikalais, nebeiškentė gavęs TEO sąskaitą.

„Susidūriau su TEO machinacijos aparatu. Sąskaita už paslaugas buvo papildyta nebūtais skambučiais, netgi paėmus išklotinę matoma, kad skambinta tais pačiais numeriais, kuriais iš tikrųjų esu pats skambinęs, bet skambučių kiekis tikrai yra padaugintas. Taip yra nutikę ir pernai, tiesiog per daug nekreipiau dėmesio, nes maniau, kad galbūt pats tiksliai nepamenu, kiek kartų skambinau. Nuvažiavęs į Airiją sulaukiau skambučio iš namų telefono, iš kurio skambinau dar būdamas Lietuvoje, nors juo niekas be manęs paties negalėjo skambinti. Visa tai kaip ir užmiršau, bet dabar grįžęs i Lietuvą paskambinau maždaug tris kartus į Airiją ir gavęs sąskaitą tikrai apstulbau, pamatęs, kad skambučių kiekis yra apie tris kartus didesnis, nei aš esu skambinęs. TEO darbuotojai niekuo padėti negali, nes išklotinė rodo, kad iš tikrųjų yra skambinta tais numeriais, mano paties žodžio jiems neužtenka. Ar įmanoma imtis kokių nors priemonių prieš šiuos kraujasiurbius?“, – nevartok.lt klausė TEO paslaugomis nusivylęs Mantas.

TEO atstovas Antanas Bubnelis kelias dienas aiškinosi kliento problemą.

„Kliento pokalbių išklotinė rodo, kad balandžio mėnesį dviejų savaičių laikotarpyje jis 9 kartus skambino į Airiją. Visi 2-3 minučių pokalbiai vyko su tuo pačiu abonentu Airijoje.

Kaip ir visais panašių pretenzijų atvejais, TEO specialistai atliko tyrimą, kurio metu nebuvo nustatyta jokių apskaitos sistemų sutrikimų. Pažymėtina, kad TEO yra vienintelis Lietuvoje fiksuotojo ryšio operatorius, kurio tinkle įdiegta Metrologinio laidavimo ir patikros sistema, užtikrinanti, jog bendrovės tinkle inicijuojami skambučiai būtų apskaitomi korektiškai ir klientams pateikiama tiksli informacija apie pokalbių trukmę. Pokalbiai TEO tinkle yra apskaitomi sekundžių tikslumu.

Pastaruoju metu kitų klientų pretenzijų dėl į skambučių šia kryptimi apskaitos taip pat nesame gavę.“

Anot TEO atstovo Antano Bubnelio, klientų pretenzijas nagrinėjančių specialistų patirtis rodo, kad tokių „prirašytų“ pokalbių priežastimi gali būti ir netyčia nuspaudžiamas mygtukas „redial“ (pakartotinai rinkti numerį). Tą gali padaryti ir namuose esantys artimieji. Galimi ir tokie atvejai, kai skambinant „kitame laido gale atsiliepia“ faksas, autoatsakiklis ar netiksliai veikiantis numerio atpažinimo įrenginys. Tokie įrenginiai taip pat siunčia „atsiliepimo“ signalą ir būna inicijuojamas bei sistemose apskaitomas pokalbis. TEO specialistai patikrino ir šią galimybę – bandomųjų skambučių metu Airijoje esantis numeris veikė korektiškai, pokalbis buvo inicijuojamas tik atsiliepus abonentui.

Toks TEO paaiškinimas nuvylė Mantą: „ numeris registruotas mano tėvo Algimanto vardu. Kai dirbau Airijoje, šeima buvo išvykusi žvejoti į užsienį. Kas tuomet skambino iš namų, kuriuose nieko nebuvo??? Ar tai ne vadinamieji „robotukai“, kurie inicijuoja skambučius? Kas domisi technologijomis, mane supras.“

Mantas įsitikinęs, kad jo tėvas tiesiog atsisakys TEO paslaugų.

„Mokėti galima tik už tas paslaugas, kurios buvo suteiktos“, – įsitikinę Mantas ir jo šeima.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (3)

  1. audrius:

    fantastų būrelis. aš čia apie klientą

  2. Pritariantis:

    geras

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>