TEO neskuba kompensuoti nuskriaustiems klientams

„Ar TEO kompensuos vartotojams, kurie nukentėjo dėl skolos administravimo mokesčio? Juk teismas pripažino, kad mokestis buvo renkamas neteisėtai“, – nevartok.lt teiravosi Diana iš Kauno.

Priminsime, kad Telekomunikacijų bendrovė „Teo LT“ neteisėtai iš savo klientų rinko mokestį už paslaugų atnaujinimą ir skolų administravimą,  neužtikrino savo veiklos skaidrumo ir klientų informavimo. Taip įsiteisėjusiame sprendime pažymėjo Vilniaus apygardos teismas, atmetęs „Teo LT“ apeliacinį skundą dėl anksčiau bendrovei priimto nepalankaus sprendimo.

Kadangi teismo sprendimas įsiteisėjo nuo jo paskelbimo, bendrovė jį privalėjo vykdyti nedelsiant – mokesčiai, apie kuriuos „Teo LT“ nebuvo informavusi su klientais sudarytose sutartyse, negali būti renkami.

„Teismas savo sprendimu nustatė, jog TEO nebuvo tinkamai  įforminusi ir informavusi savo klientų apie tokį mokestį, nors informavimo priemonių bendrovė ėmėsi nuo pat jo taikymo pradžios 2009 metais. Nelaukdama galutinio teismo sprendimo TEO ėmėsi papildomų priemonių ir 2012 metų gegužės mėnesį buvo pakeista mokesčio struktūra ir klientai buvo tinkamai apie juos informuoti. Iki tol taikytus skolos administravimo ir paslaugų teikimo atnaujinimo mokesčius TEO privatiems klientams (fiziniams asmenims) kompensuos remiantis galiojančiais teisės aktais“, – nevartok.lt tikino TEO komunikacijosvadovas Antanas Bubnelis.

TEO atstovas sako, kad skolos administravimo mokestis yra taikomas tik tais atvejais, kai klientai laiku nesumoka už jiems suteiktas paslaugas. Tokiais atvejais klientams yra siunčiami priminimai, skambinama, imamasi kitų informavimo ir priminimo apie įsiskolinimą priemonių. Sutartyse numatytu laiku už TEO suteiktas paslaugas mokantiems klientams šis mokestis nėra taikomas. Be to, mokestis nėra taikomas pirmą kartą per vienerius metus už paslaugas laiku nesumokėjusiems klientams. Tačiau Antanas Bubnelis nepaaiškino, kiek klientų ir kokia suma bus kompensuota. Taip pat neaišku per kokį terminą tai bus padaryta. Abejotina, ar TEO pati susiras klientus, kuriuos nuskriaudė ir neteisėtai taikė mokestį, jeigu žmonės nesikreipė į TEO.

Nevartok.lt neteko girdėti TEO informacijos ar kreipimosi į vartotojus dėl galimos kompensacijos.

Kaunietei Dianai galime patarti tiesiogiai kreiptis į TEO ir išdėstyti savo reikalavimus bei apie tai informuoti nevartok.lt.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Pakomentuok. Būk pirmas!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>