TEO gudriai sukonstruoti planai – jaukas neapdairiems?

Pastaruoju metu nevartok.lt sulaukė daug nepatenkintų vartotojų skundų. Žmonės skundžiasi, kad TEO negerbia klientų: salonų eilėse klientai praleidžia daug laiko, TEO taiko neaiškius mokesčius, kyla nesusipratimų dėl  Gala televizijos ir interneto, o mokamas telefonas 1817 iš žmonių išsiurbia milžiniškus pinigus. Tad pateiksime įvairius TEO vartotojų skundus, kuriuos TEO turėtų pakomenti.

„Įmonės vardu gautas TEO laiškas, kad vartotojui bus pakeistas planas į planą „Šalis“ ir dar suteiktos neprašytos paslaugos. Be jokio sutarties keitimo, be užsakymo – pakeis ir viskas. Plano „privalumai“ – galima nemokamai skambinti į fiksuoto ryšio tinklus – tik klausimas, kiek jų Lietuvoje yra? Trūkumų daug daugiau – papildomas mokestis už planą, papildomos paslaugos po 3 mėn. taps mokamomis. Žodžiu, standartinis, neapsižiūrėjusių ieškojimas. Na, o atsisakyti galima tik atvykus į artimiausią skyrių arba paskambinus – tik mokamu telefonu“, – nevartok.lt teigė įdomaus pasiūlymo sulaukęs vienos įmonės atstovas Petras.

Tad vartotojams reikėtų įdėmiai skaityti ne tik pasiūlymus, bet ir papildomas sąlygas. Norime priminti labai gerą ir seną posakį – „nemokamų pietų nebūna. O nemokamas sūris, tik pelėkautuose.“

Dėkojame Petrui už naudingą informaciją.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (34)

  1. 1817:

    Niekada neskambinkite siuo telefonu 1817, nes privers jus kalbeti minimum 5 min, o tai apie 7 litus jums kainuos.tempia guma jei turite problema.Neskambinkite,o 117 tik robotas, nes nemokamas.jokios info tik s.,,,

    • 17:

      o tai nemokamo tenefono – jokio nėra?

      • VIRGINIJA:

        blogai teo as jiems skundziausi.ten internete jiems reik rasyt skustis.i skundus atsako.nekvieskit meistro i namus sugedo tel ismeskit.linija taisykit tik iki buto.ieis meistras i buta pinigai baisus.nesiskaito su zmonem taikos pr eiles baisios.ta ju gala brangu labai.reikia juos gazdint isejimu gal prades galvot apie zmones tada

    • Telefonas:

      Na, nežinau. Užėjau į jų puslapį, 1817 kaina 39 ct, tai 5 min būtų 1,9 Lt. ai, dar ir sujungimas, tai 2,04. Įdomiai čia su matematika gaunasi, kai kažkam 7 Lt susiskaičiuoja

    • kukumalu:

      1817 minute kainuoja 39ct, tai kaip uz 5 minutes gaunasi 7lt?

  2. antiTEO:

    Vakar kaip tik teko skambint šituo klausimu, ir prašiau, kad jokiu planu ir paslaugų neprikabinėtų, kai norėsiu pats paskambinsiu ir užsakysiu

  3. Marius:

    Zebros internetas trūkinėja žiauriai. Ne torentu parsisiūst kažka yra problematiška, bet sąskaita stabili. Kartais nelabai suprantu už ką.

  4. Irena:

    Aš stebiuosi, kaip įmonės vadovams neįdomu ką atsiliepia klijentai apie TEO. Visą savaitę prašau atsiųsti užsakymą. Tai atsiunčia su klaidom. Du metai kaip atsisakiau tel. linjos visur numerį rašo. Jokių terminų nuo kada iki kada. Pasak kokybės skyriaus vadovės INGOS PETRAVIČIENĖS ir Linos TVARIJANAVIČIŪTĖS jie pastoviai kelia kvalifikacijas. Kokias kvalifikacijas reikia kelti, norint teisingai surašyti penkis skaičius į sutartį?Nesugeba net užpildyti užsakymų, apie sutartis nekalbu, tik klijentus mulkint. Džiaugiuosi, kad TEO nutraukė tel linijos paslaugą,, nes jiems klijentų nereikia, nors mokėjau sąžiningai 35 metus. Džiaugiuosi, kad pagaliau atsivėrė akys ir turiu labai gera planą net 8 val. už minimalią kainą į mėneį, kur net neprašneku tiek laiko, tik ne TEO kur 39 lt reikėjo mokėti ir už pokalbius dar papildomai. Vadovams tai neįdomu.Pilnai sutinku su visais atsiliepimais apie TEO. Tai liūnas

  5. Rasa:

    esu labai nusivylusi jų paslaugomis. kiekviena konsultantė teigia vis kitą tiesą, o atvažiavus į aptarnavimo skyrių dar naujienų išgirsti. kaskart absoliuti nepagarba klientams.
    taip kad jei tinka paslaugų teikimas kai įvykus gedimui ir panašiai paskambini paklausyt muzikėlės už maždaug 10 lt – teo pats tas

  6. sbd adfb:

    trumpai reikia tokia sudu kruva versti po zeme kastuvai jau nugelosti teo imonei

  7. Julija:

    Kokios teisingos informacijos galima tikėtis paskambinus 1817, baikit naivuoliai tikėti . Giminaitis buvo ten įsidarbinęs tai tokių dalykėlių pripasakojo. Pasirodo, įdarbina iš Darbo biržos mokytojas barmenes, slaugytojas ….tai kokios kompetencijos galima tikėtis. Geriausiu atveju padirba kelis mėn. ir išeina, tada nauja partija „specialistų“ ir tai nuolatinis procesas

  8. treciadieni nusiunciau uzklausa del interneto,siandien penktadienis,o „isssisokimas“ tipo per 24 val.paskambins

  9. vytautas:

    taigi usisakau interneta 500mb tikedamas kad internetas bus greitas. Gavau 12mb greicio ir 0.60 mb apload. ir moku 20 Euru, o plana gavau kaip uz 8 eurus Gerai mane apiplesineja kekviena menesi

  10. Aš+:

    Apturėjau ir aš labai nemalonių pokalbių su jais.
    Norėjau užsisakyti GALA televiziją su internetu. Spalio mėnesio pabaigoj parašiau užklausą ir kitą dieną sulaukiau skambučio. Pasikalbėjome su vadybininke ir kadangi nebuvau garantuotas, kad lapkričio mėnesio pradžioje būsiu (kad galėtų pajungti), pasakiau, kad pranešiu vėliau.
    Buvau išsirinkęs planą „NAMAI_2_sviesolaidis_PAVASARIS_2015_0“. Į jį įėjo 100 mb internetas, nemokamas telefonas, gala televizijos paketas dviem televizoriams, papildomas kanalų rinkinys, nemokamas modemas ir t.t. (geras variantas).
    Dar vėliau spalio mėnesio pabaigoj paskambino vėl ta pati vadybininkė ir paklausė ar jau noriu jungtis, nes neva lapkričio mėnesį keičiasi planai ir neaišku, ar jie bus geresni / blogesni.
    Esmė ta, kad mano pasirinkto plano pasiūlyme buvo parašyta, kad tas pasiūlymas galioja iki gruodžio 31-mos dienos, tai nutarėm, kad nėra kur skubėti (nes kaip minėjau, nebuvau garantuotas ar būsiu LT).
    Atėjo lapkričio pabaiga ir prasidėjo. Grįžau namo, susisiekiau su vadybininkais (jie paskambino) ir pradėjom šneką iš naujo, bet jau apie tą mano sutartą pasiūlymą net kalbos nebuvo. Po ilgo aiškinimosi, pasakė jog pasitars su savo kažkokia „šefe“.
    Sutiko. Bet paskui pasakė, kad pajungimas kainuos 300 eurų. O jei imčiau naują planą, pajungimas bus nemokamas. Pasakiau, kad reikalus dėl pajungimo tyrė ankščiau ir apie jokius papildomus pajungimo mokęsčius nebuvo nei kalbos. Tai ok…. sakė vėl pasitars. Po to paskambino kita vadybininkė ir pradėjo aiškinti, kad taip… to mokęsčio nebus, bet reikės mokėti už modėmo nuomą ~3 eurus į mėn. Aš kategoriškai atsisakiau, nes pasiūlyme konkrečiai parašyta kiek ir kas kainuoja.
    Po ilgo aiškinimosi ir stumdymosi galų gale nutarėm, kad ok… imu tą planą ir moku modemo nuomą (nusileidau), nes pradėjo aiškinti, kad neva baigėsi pas juos senieji modemai ir naujas daug „geresnis“.
    Nuvažiavau į Akropolį pasirašyti sutarties. O ten pasakė, kad va prašom PRELIMINARI sutartis. Paklausus, kas čia per PRELIMINARI sutartis ir negi žmonės ant tokių pasirašinėja, atsakė, kad neva jie nežino kada man viską pajungs ir koks tuo metu bus jau naujas planas, bei taip… žmonės pasirašinėja ant tokių sutarčių.
    Tai žodžiu…. Pasirašai sutartį ir neaišku, kiek tau už kažkokį būsimą planą reikės mokėti. Super!
    Išsiskyrėm tikrai ne gražiuoju, nes užsiutau „JUODAI“.
    Argi galima taip mulkinti žmones? Ir tikrai negaliu patikėti, kad jie pasirašinėja ant tokių sutarčių.
    Taip norėjosi kreiptis į vartotojų teises, kad net delnai nieštėjo.

  11. daiva:

    Gyvenime net pikčiausiam priešui nelinkėčiau susidurt su TEO

  12. zydre:

    na as naudoju splius sviesolaidi bet galvoju gal reiktu pabanditi teo sviesolaidini bet pagalvojau kad neapsimoka vien del kainos per didele as uz splius moku 7eur o teo kaina 11.50 eur geriau aikit kur pigiau negu su teo sedet ir uzdika pinigus moket

  13. kaunietis:

    Išmanioji televizija man jų labai patiko, bet internetas – duoda maršrutizatorių, kuris tik pusę jų duodamo greičio išneša… O nori viso greičio – nuomokis naujesnį už papildomus 3 eurus..

    • Mantas:

      Naturalu kaunieti, kad uz geresni daikta moki ir daugiau.. Juk kai perki masina tai koks senas opelis visados kainuos maziau, nei geras tarkime toyota…

  14. Supykusi:

    Tikra sukciu saika tas TEO.Naudojausi ju internetu jau seniai,sudarydama sutartis 24 men.Ju parinktu modemu duodavo naudotis visa uzsakymo laikotarpi be papildomo mokescio.Na,o sudarius paskutine sutarti,6 men. uz modema nereikejo moketi,o veliau ji savavaliskai apmokestino nuomos mokesciu,nors sudaryta sutartis dar negreitai baigsis.Kaip taip nesaziningai gali elgtis su savo klientais-ju sudaromos sutartys gali keistis bet kada.Nesazininga!

  15. utena:

    Man labai patiko teo ir internetas ir televizija buvo (y) tik labai brangi televizija.

    televizijoje buvo ‘youtube.facebok’ ir kitos svetaines
    su problemom nesusiduriau..
    gyvenu Utenoje ir viskas buvo be problemu
    o jei ji buvo jums bloga tai patys kalti!!!

  16. Piliete:

    Norėčiau pasiskųsti dėl Teo personalo jaunesniosios specialistės Ievos Strumskytės nekompetentingo darbo. Buvau pakviesta pokalbiui dėl darbo Vytenio g. 18 (Omnitel). Po pokalbio pasakė, kad praneš apie sprendimą, nesvarbu, tikčiau ar ne, ale visada informuoja kaip atrinktus kandidatus, taip ir neatrinktus. Taip pat pasakė laukti atsakymo kitos savaitės pabaigoje. Taip ir nesulaukiau jokio atsakymo, nutariau pati parašyti ir paklausti, kaip dėl mano kandidatūros – jokio atsakymo. Gėda, pasako laukti 2 sav., tu lauki, atmeti kitus darbo pasiūlymus, o jie paima ir palieka tave nežinioj.
    Vat taip dirba Teo personalo jaunesnioji specialistė Ieva Strumskytė – nekompetentingai ir meluodama.

  17. Genė:

    Apie teo interneta susidare nuomone, kad jiems svarbiausia pinigai. Naudojomes kelis metus svuesolaidiniu teo internetu, bet prie koki pora gal menesiu pradejo trukinet pokalbiai per skype, per facebook su nesiojamu kompiuteriu ir ipad apple, nors anksciau buvo puikiai. Teo atstovai pasake, kad blogas marsrutizatorius,,,pasikeiteme i nauja marsrutizatoriu TP- LINK TL-WR841N (kaina 15 euru) bet pokalbiu kokybe liko bloga, trukinejo… pamatavus greiti kreive sokinejo nuo aukstai iki labai zemai.Tada vel rasinejomes gyvai internetu zinutemis(turiu susirasinejimu foto) ir tada atvaziavo teo atstovas spresti problemos. Keite teo galine iranga pas mus namie, o po to pasake, kad geras rysys butu su ju marsrutizatoriumi, pabandykite nors kelias dienas, kurio kaina 2,5 euro i menesi ir moketi teks 5 metus suma uz marsrutizatriu gaunasi per 5 metus 150 euru, t.y. 10 kartu brangiau nei mes nusipirkome. Tada ir supratome, kad cia jau kazkas kito….Nusinesem savo marsrutizatoriu, kompiuterius pas vienus kaimynus, kur kitas interneto tiekejas, tada pas kitus, jokiu trukinejimu, parsinesem namo ir vel tas pats.gerai tiek, kad baigiasi sutartis, pereisime pas kita interneto tiekeja, kaimynai labai patenkinti ir kaina mazesne.

  18. dana:

    Siaip kas liecia personala tikrai mandagus,maloniai aptarnauja,tikrai nekarta teko bendrauti,negaliu nieko blogo pasakyti

  19. Anonimas:

    u09i0i

  20. Arturas:

    Kompanija kuri žino, kad gali sau leisti viską bei nesiskaityti su savo klientais. Neatsakanti už savo darbuotojų klaidas net jei nuo jų nukenčia vartotojas. Meluojanti ir nepripažįstatnt savo klaidų net jei jos bado akis. Siųlyčiau vengti jos, bei geriau mokėti keliais eurais daugiau, tačiau rinktis kitą paslaugų tiekėją ir tuoj paaiškinsiu kodėl. Telefoninio pokalbio metu pažadėję nemokamai įvesti paslaugas (dėl to buvo atsisakyta kito tiekėjo siūlomų paslaugų, specialia kaina), atsiuntę pasirašyti sutartį ( vėliau teigė,kad ten visgi ne sutartis), po kelių dienų skambina pranešdami jog visgi jiems per brangu paslaugas įvesti nes dėl vieno kliento skirti 2000€ teo kompanijai yra per daug. Manau save gerbianti kompanija turėtų vykdyti, kad ir telefonu išsakytus pažadus, tačiau šiai kompanijai 2000€ yra svarbiau nei geras vardas, duoto žodžio laikymąsis, sąlygų vykdymas ar patenkintas klientas. Ir jiem tikrai nesvarbu, kad klientas šiuo atveju patyrė nuostolių. Be to po poros mėnesių vėl sulaukiama skambučio, kad visgi paslaugos bus įvestos nemokamai… Tačiau vėl praėjus kelioms dienoms sulaukiama skambučio ir tos pačios istorijos, kad visgi nevesim nes mum, teo, per brangu leisti tokius pinigus dėl vieno kliento kurio abonentinis mokęstis nesiekia net 10€.
    P.S. jei kam įdomu kodėl po pirmojo karto neatsisakyta paslaugų tai todėl, kad paslaugų gavėjas gyvena kaima kuriame nėra alternatyvos teo ir tuo jie naudojasi. Todėl norėčiau įspėti visus, ypatingai kaime gyvenančius ir galvojančius įsivesti teo paslaugas- jei tik yra galimybė, ieškokite alternatyvos. Nes jei iškils kokios problemos tai liksite prie suskilusios geldos.

  21. neduok dieve su tokiais brudais prasidet, lyskit kur norit tik ne i teo, nes iseinant krlnes numaus

  22. 19.95 EUR iki 100Mbps + TV ten su irasymais ir kt pricendalais, rezultate:
    1. didziulis marsrutizatorius su 2 adaptoriais (reikia 2 rozeciu), kruva kabeliu (namai virto ofisu). Sparta – su kabeliu ~82 Mbps, WiFi ~ 42 Mbps, verdiktas „Jusu kompiuterio problema“ perkroviau Win., rezultatas analogiskas.
    2. TV prasmatnu, bet kaip man – pasyviam vartotojui peilis + pultas, + neaiskus priedelis, kurio adaptorius siltas net budejimo metu ir LED apsviecia patalpa.
    3. kita diena skambinu tam paciam neistrui, „man iseigine, skambinkit 1817“ (penktadieni !?), 1817 – mokama smegenu mastrubacija, su niekuo nesusisieki, susinervini ir uz tai susimoki.
    Verdiktas – vakar sujunge, siandien einu i „salona“ del atjungimo…

  23. Julija:

    Kodel internete raso kad 1817 numeris nemokamas visa para, tai netiesa. Kad galeciau paklausti pora sakiniu mane islaike 9minutes ir sumokejau 0.81 ct. Na baikit ta apgaudinejima.

  24. tadas:

    labai prastai pradejo dirbti internetas,telefonas paveikia keliata dienu ir viskas,atvaziuoja meistras,nieko nesugeba padaryti,tik vargstame jau puse metu,teks atsisakyti siu teo paslaugu,pinigai i bala.

  25. saulens:

    meskit teo per borta,yra pigesniu planu

  26. Dėl planų ir kainų visada galima nemokamai pasikonsultuoti http://degudegu.lt/interneto-planai arba telefonu 860006330.

  27. Aurimas:

    Kai susijungė su Omnitel ir tapo Telia tai jų paslaugos irgi pagerėjo. Ypač padėkot norėčiau myplan.lt kurie ir padėjo pasirinkti Telia interneto paslaugas!

  28. Marius:

    Teo internetu ir interaktyviaja gala televizija naudojausi 7metus viskas buvo gerai kol po penkiu metu sugedo vienas is dvieju televizijos priedeliu prasem pakeist , nekeite dar po poros metu truko kantrybe ir perejom pas kita tiekeja. Teo aisku paprase po 3 menesiu sutarties nutraukimo grazinti priedelius kadangi vienas is priedeliu jau buvo senei siuksliu konteineri grazinom viena priedeli. Teo uz priedeli atsiunte saskaita kaip uz nauja 89 eurai . Argi pranaudojus 7 metus nera irangos nusidevejimo kaip pagal juos irangos garantinis laikotarpis yra vieneri metai.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>