TEO už mažesnę interneto spartą apmokestino kaip už didesnę – papildyta (TEO perskaičiuos paslaugos kainą)

vilnietis Vladas tvirtina, kad dėl „TEO” techninių ribojimų gali naudotis tik 2Mb/s sparta

Vilnietis Vladas gyvenantis Nemenčinės sodų bendrijoje naudojasi „TEO” plačiajuosčio interneto paslauga pagal planą „Optimalus”. Pagal šį paslaugos planą į Vilniečio namus turėtų būti tiekiamas internetas, kurio sparta iki 8 Mb/s. Tačiau Vladas tvirtina, kad dėl „TEO” techninių ribojimų gali naudotis tik iki 2Mb/s sparta.

„Teiravomės „TEO” darbuotojų telefonu, ar galime pakeist planą į „Bazinį” (iki 4Mb/s), juk permoka akivaizdi už dabartinę teikiamą paslaugą. Atsakyta, kad iki šių metų gruodžio mėnesio kol galioja sutartis, planas nebus keičiamas. Sakom, kad neatsisakom interneto, tik norim teisingų tarifų, atsakymas – ne,” – skundžiasi vilnietis.

Vladui lieka tik konstatuoti faktą: „Tai va ir turime visišką neatitikimą tarp žadėtosios paslaugos ir mokėjimų. Ką daryti? „TEO” griežtai atsisako peržiūrėti prašymą plano keitimui.”

Nevartok.lt kreipėsi į „TEO” atstovą Antaną Bubnelį ir papasakojus vilniečio Vlado vargus reikalai pajudėjo. Visų pirma pasikeitė interneto greitaveika. Dabar į Nemenčinės soduose gyvenančio Vlado namus tiekiamo interneto sparta šoktelėjo iki 4 Mb/s.

„TEO” dar pažadėjo pakeisti mokestį už paslaugas ir pripažino, kad vartotojas buvo teisus.

„Šiuo atveju Jūsų tinklapio skaitytojas ir mūsų klientas yra visiškai teisus. Ši situacija yra kiek nestandartinė, ir greičiausiai dėl to įvyko nesusipratimas. Per jūsų portalą norėtume atsiprašyti kliento dėl šio nesklandumo.“ – nevartok.lt teigė „TEO” atstovas Antanas Bubnelis.

„Ponas Vidugiris tapo „TEO“ interneto paslaugų klientu ir pasinaudojęs tuo metu galiojusiu akcijiniu pasiūlymu įsipareigojo naudotis mokėjimo planu „Optimalus“. Tačiau po kurio laiko „TEO“ visiems klientams didino interneto paslaugų greitaveiką, tačiau dėl kliento gyvenamojoje vietoje esančių techninių sąlygų neturėjome jam galimybių pasiūlyti planu „Optimalus“ suteikiamų 8 Mb/s greičio (vietoje anksčiau buvusių 4 Mb/s),“ – pripažino „TEO” atstovas Antanas Bubnelis.

Šį atvejį išnagrinėję „TEO” darbuotojai vilniečiui Vladui Vidugiriui suteikė mokėjimo planą „Bazinis“, o už tą laikotarpį, kuriuo jis negalėjo naudotis plano „Optimalus“ greičiu pažadėjo kompensuoti.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , , ,

Komentarai (7)

  1. Vivi:

    Su teo pati buvau susidūrusi. Niekam nepatariu. Gyvenome sodų bendrijoje, nors sutartyje buvo siūloma dar senesniais laikais(bazinis) iki 2Mb/s failus man siųsdavo tik 30kb/s greičiu (čia atseit jau super greit veikdavo) : / Ir kiek skambindavom dėl ko, tai atsiųsdavo meistrą. Tas meistras neradęs problemos dar reikalaudavo po 50lt už vizitą!!! Kiek esu girdėjusi tai daugelis kaimelių ir atokesnių kampelių žmonės skundžiasi teo paslaugomis. Naudojasi tik todėl, kad nėra kito pasirinkimo. Užtat teo čia taip mindžioja savo klientus. Laukiam geresnio ir patikimesnio interneto. Jei toks atsirastų teo išvis nebeturėtų klientų.

  2. tomas:

    kartais nepamirsot padalinti is 8. nes reklamuojamas greitis yra kitokiais vienetais nei matuojamas greitis sppedtest.net svetaineje.

  3. zigmas:

    Tomas nusisnekejo. Jei uzsisakai 8 Mb/s , o tau rodo 2 Mb/s tai reiskiasi gauni 2Mb/s. Pas mane planas 20 Mb/s Speed test rodo tarp 16Mb/s Ir 18Mb/s nes naudoju wireless.Jei ikisu kabeli tiesiai i kompa rodo 19.8Mb/s .Tai apie kokius kitokius vienetus sneki.

  4. Gintaras:

    Su Teo reikia kalbeti rastu per vartotoju teisias.Tik taip jie girdes.

  5. A:

    Atsimenu užteko pagąsdint, kad su TV ateisim ir sutvarkė visas problemas, iš vis jokių sutrikimų nebuvo nuo to laiko (2 metai), važiuoja kaip per sviestą :].

  6. as:

    tas pats su kauno interneto sistemom vyksta

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>