Skaitmeninę televiziją sutikus: BALTICUM sugundyti vartotojai privalo taisyti net savo namų stogus

„Esame labai pasipiktinę Balticum įmonės veikla Šiauliuose. Visų pirma ši įmonė internetiniame savo puslapyje klaidina klientus. Jie teigia, cituoju: “ Skaitmeninės TV įranga – NEMOKAMAI!”. Kaip tuomet suprasti mums po sutarties pasirašymo  su  įmone atsiųstą sąskaitą, kurioje nurodytas TV įrangos mokestis 40 Lt (sutartį pasirašius iki 2014 metų). Jau nekalbame apie kitus (Kortelės – rakto aktyvavimo, registracijos) kaip iš giedro dangaus pasipylusius mokesčius. Labai neprofesionalu iš Balticum pusės, kai su įvedimo įkainiais klientas supažindinamas ne iš pat pradžių.

Gali būti, kad Balticum atstovai Šiauliuose neišmano elementarių montavimo pagrindų, kadangi atlikdami įrengimo darbus sugeba sugadinti privatų turtą. Darbininkai tvirtindami anteną ant stogo prie 5 metrų aukščio strypo (kas mus irgi labai “maloniai” nustebino, nes už jį prisidėjo dar vienas mokestis, apie kurį nebuvome perspėti), sugebėjo sulankstyti visiškai naują kamino skardą. Įmonės atstovai jau trečias mėnuo “maitina” mus pažadais (kelias savaites, teko atsiprašinėti iš darbo, nes Balticum direktorius Šiauliuose žadėjo spręsti šią problemą, bet kiekvieną kartą likus vos ne pusvalandžiui iki sutarto susitikimo laiko, jį staiga atšaukdavo). Balticum direktorius Šiauliuose mums “pasiūlė” įrodyti, kad skardą sulankstėme mes patys, o gal, pasak jo, kaminas buvo blogai apskardintas, kad po montavimo darbų pro darbininkų padarytas skyles vanduo bėga į namo vidų. Jo žodžiais tariant, klientas visą laiką turėjo būti už darbininkų nugaros ir juos prižiūrėti. Na tada įdomu, o tai galioja ir nėščiosioms moterims ir aštuoniasdešimtmečiams seneliams? Tuomet savo internetiniame puslapyje Balticum turėtų nurodyti, jog klientas privalo kabarotis ant stogo, kad ir kokios fizinės būklės jis bebūtų.

Galiausiai Balticum direktorius Šiauliuose mums pareiškė, kad jo vadovybė Klaipėdoje liepė pas mus atsiųsti  tuos pačius darbininkus, kurie montavo įrangą, o jis pats atvykti apžiūrėti padarytus nuostolius net neketina. Labai keista ši įmonės politika, nes mes net nežinojome, kad tie patys darbininkai, kurie montuoja antenas, dar moka ir kaminus skardinti. Niekaip nesuprantame, kodėl Balticum atstovas Šiauliuose nenori atvykti ir užfiksuoti padarytos žalos fakto. Aišku pas mus niekas taip ir neatvyko. Nei darbininkai nei pats direktorius. O galiausiai jau trečia savaitė iš Balticum jokios žinios nebegauname, na aišku išskyrus siunčiamas jų sąskaitas. Bandėme susisiekti su pagrindiniu Balticum biuru Klaipėdoje, bet jie tikriausiai nemato prasmės atsakyti papastiems savo vartotojams. Patartume, jei norite sutaupyti nervus, piniginės tūrį ir brangų laiką neturėti bendrų reikalų su BALTICUM“, – nevartok.lt skaitmeninės televizijos įvedimo proga savo patyrimu pasidalino šiaulietis Aleksandras iš Šiaulių.

Dėkojame už informaciją Aleksandrui iš Šiaulių.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Komentarai (7)

  1. Tina:

    Gerai, kad tik stogą….

  2. Vartotojas:

    Akivaizdus vartotojo teisių pažeidimas. Siūlyčiau kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

  3. rr:

    melagiu epopeja prasido

  4. Kestutis:

    nesuprantu kodel reklamoje liepe ismesti mano telika?Gal tai galetumete paaiskinti.Buciau dekingas/

  5. as:

    na aciu dievui nieko blogo apie Balticum paslaugas Siauliuose negaliu pasakyti,kas buvo zadeta tas buvo nemokama,darbuotojai labai malonus ir paslaugus.Tikiuosi neteks susidurtsu kokiom problemom…

  6. skaitytojas:

    Cia lebeda pats klientas, tik tike galime pasakyti 🙂 Pasitaike taip ir tiek, o jisai net neatskleidzia ka jisai pats kalbejo tiems meistrams. Cia yra stndartine situacija, norinti apzmeizti viena didziausiu bendroviu Lietuvoje. Ir viena is geriausiai darba ismananciu bandroviu. O tokius, kurie AISKU kad smeizia – bausti! Nusiusti dar didesne saskaita!!! Tkrai netikiu tokiom kalbom. NEs taip nera!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>