Rūpestingiausias operatorius Bitė: sugedo garantinis išmanusis? Še jums plytą!

nokia

asociatyvi nuotrauka

daumanto

Daumantui suteiktas pakaitinis telefonas

„Apie rūpestingą operatorių, kuris kažkada žadėjo sugedusį telefoną sutaisyt per max. 3 dienas. Žodžiu, sugedo mano mylimas išmanusis telefonas. Nunešiau į garantinį aptarnavimą. Pasakė, kad taisys iki 2 savaičių ir davė senutę NOKIĄ. Pasijautau nekaip, sukilo spaudimas, išgėriau validolio ir parašiau rūpestingam operatoriui elektroninį laišką:
„Sveiki, prieš kelis mėnesius teko matyti reklamą, kurioje teigta, kad Bitės klientų garantinės įrangos remontas tetrunka dieną ar dvi. Vakar teko nešti savo telefoną į MTTC Vilniuje, garantiniam remontui. Man paaiškino, kad remontas truks iki 2 savaičių. Remontas, mano nuomone, nesudėtingas, tereikia pakeisti įjungimo mygtuką. Remonto laikotarpiui gavau pakaitinį telefoną Nokia E52, neatitinkantį mano turėto Sony Xperia Go (ST27i).
Kadangi esu smalsus, noriu paklausti: pirma, ar reklamoje apie rūpestį klientų išsakytas teiginys apie greitą (garantinį) remontą atitinka tikrovę? Antra, kodėl man buvo duotas ne analogiškas turėtam, o senesnės kartos „neišmanus“ telefonas? Dėkoju už rūpestį ir laukiu atsakymo.
Pagarbiai, Jūsų klientas Daumantas Butkus“, – taip į nemalonią situaciją pateko ir viską išsiaiaškinti nusprendė žurnalistas Daumantas Butkus.
Kitą dieną atėjo įdomus atsakymas:
„Laba diena, Daumantai, malonu, kad kreipiatės. Labai atsiprašome už nepatogumus taisant telefoną.
Garantinio telefono taisymo 3 dienų laikotarpio nebetaikome. Pastebėjome, kad šis procesas (suremontuoti telefoną per 3 darbo dienas) padėjo mums sutrumpinti telefono sutaisymo terminą, taip pat sutaisius telefoną didelė dalis klientų neskuba jo atsiimti iš salonų. Tai nereiškia, kad telefonai dabar bus taisomi ilgiau. Stengiamės, kad klientas kuo greičiau atgautų savo telefoną, bet deja, pasitaiko atvejų, kai remontas užtrunka (reikia laukti detalių, laukti gamintojo patvirtinimo ar pan.). Visą remonto istoriją galite stebėti prisijungęs prie www.mttc.lt su savo telefono imei kodu“, – Daumantu pranešė
Bitės Kientų aptarnavimo skyrius Karolina Žakšauskaitė.
„Įdomus atsakymas neatsakė į antrą mano klausimą, todėl parašiau dar vieną laišką:
„Dėkoju už atsakymą. Tačiau nesulaukiau atsakymo į antrąjį savo klausimą: kodėl remonto laikotarpiui man buvo suteiktas mano turėto telefono techninio lygio neatitinkantis prietaisas? Jo galimybės labai ribotos, ypač bandant naudotis interneto paslaugomis. Klausiu, nes ir remonto laikotarpiu, kaip suprantu, turėsiu mokėti lizingo įmoką už telefoną, kuriuo naudotis negaliu, ir už internetą, kuriuo naudotis praėjusio dešimtmečio prietaisu yra tikras iššūkis.
Turiu su Jūsų atstovaujama bendrove pasirašytą sutartį, kurioje nurodyta, jog garantinio remonto laikotarpiu klientui suteikiama remontuoti atiduotai atitinkanti įranga“, – susirašinėjimą su operatoriumi tęsė Daumantas.
Atsakymas atėjo akimirksniu:
„Sveiki, ačiū už Jūsų žinutę. Tai automatinis atsakymas, patvirtinantis, kad Jūsų žinutė yra gauta.
Atsakysime į Jūsų užklausą, kaip galima greičiau.
Jūsų BITĖ
„Tai nelabai supratau, kodėl rūpestingasis operatorius nebetaiso telefonų per 3 dienas, jei tai, anot Klientų aptarnavimo Karolinos, padėjo sutrumpinti remonto laikotarpį? Neva, niekas neskuba suremontuoto pasiimti, nes mėgaujasi paskolintais muziejiniais aparatais? O gal tik man vienam atrodo, kad su sveika logika čia kažkas ne taip?

Kaip bebūtų, dėkoju rūpestingam operatoriui už rūpestį ir galimybę dvi savaites (duokdie, mažiau) pamaigyt antikvarinę vertybę.“

„Išties nesmagu, kad klientui teko patirti nepatogumų. Matome, kad klientas telefoną atidavė remontui mūsų partneriams MTTC.
Jūsų minėtoje reklamoje skelbėme apie atskirą garantinio aptarnavimo paslaugą, kuomet telefoną turėjome sutaisyti per 3 dienas, o nepavykus to padaryti – kompensuoti po 10 litų už sugaištą dieną. Tokios paslaugos jau nebeteikiame, tačiau garantinį telefonų aptarnavimą vykdome ir toliau, o telefonus kartu su mūsų partneriais sutvarkome kaip įmanoma greičiau. Kol savininko telefonas remontuojamas, konsultantai jam turėtų pasiūlyti turimam telefonui artimą modelį. Retais atvejais, jei yra daugiau besikreipiančiųjų, norimo pakaitinio modelio salonas ar mūsų partneriai gali ir neturėti.
Šiuo konkrečiu atveju susisiekėme su klientu ir pasiūlėme jo turėtam telefono modeliui artimą pakaitinį modelį atsiimti jam patogiame „Bitės“ salone ir jis maloniai sutiko“, – nevartok.lt sakė Bitės atstovė ryšiams su visuomene Rūta Latinytė.

Daumantas Butkus patvirtino, kad tik po nevartok.lt susidomėjimo problema, reikalai pajudėjo. „Pasiūlė ne tik kitą pakaitinį telefoną, bet ir atsiuntė pasiūlymą pasivaišinti nemokama trijų rutulėlių ledų porciją ledainėje“, – nevartok.lt pasakojo Daumantas.

 

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Komentarai (5)

  1. PoP:

    Trys rutuleliai bus puiki kompensacija…. 🙂

  2. Cesarius:

    geras tas mygtukinis nokia telefonas . o kokio nori gal už 2000 lt. ?! niekas neduos .! džiaukis , kad davė tokį .

  3. Mantas:

    Džiaukis kad išvis davė pakaitinį, mano telefonas du kart buvo remontuojas garantinio ir abu kartus teko ieškotis namuose plytos, nes niekas pakaitinio nedavė.

  4. svecias:

    Faktas, kad tokiu dalyku neturetu buti, bet, kiek teko susidurti su MTTC, tai visai nestebina. Tik reiktu pamineti, kad, neziurint senesnio modelio (be lietimui jautraus ir mazesnio ekrano), Nokia E52 yra ismanusis telefonas. Zurnalistas toki dalyka turetu zinoti 😉

  5. Vidas:

    Sugedu mobiliako Nokia E 52 Fotikas, nuspaudus mygtuką nefotografuoja, ką daryti?

Rašyti komentarą Mantas

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>