Reklamos vilkai beviltiški krepšinio aikštelėje

M.Lukauskis važinėjasi prekių vežimėlyje su „VICI“ krabų lazdelėm ir silke. S.Jasaitis gurkšnoja „VICHY“ vandenuką.  R.Javtokas kažko nekantraudamas spaudžia garsinį automobilio signalą. M.Gecevičius paragintas K.Kemzūros bėga ne iš treniruotės, o nuo kiemo suoliuko,  ant kurio leido laiką su  „vietine chebryte“. D.Songaila ir R.Kaukėnas džiaugiasi plonais SAMSUNG telefonais. Daugiau kaip pusė rinktinės apsivalgė „Džiugo“ sūriu. Visa tai epizodai iš reklamų su rinktinės krepšininkais.

Treniruotes pamiršę ir jas į reklamą iškeitę R.Seibutis, M.Kuzminskas, P.Motiejūnas staigiai iškrito iš rinktinės. „Pasenę“ P.Jankūnas, M.Kalnietis vis dar sėdi bendrabučio kambaryje ir prisimena senus gerus laikus. Klausimas – kokius? Ar bus ką prisiminti?

Federacija neslepia, kad filmuotis reikėjo visiems ir ne po kartą. „Džiugo“ reklamoje filmavosi ir treneris K.Kemzūra. Krepšininkai vos spėdami lakstė iš vienos reklamos filmavimo į kitą. Ką jau kalbėti apie fotosesijas. Už dalyvavimą reklamose krepšininkai gaudavo ir pinigų, ir dovanų ( 1 tūkst. Lt premijas, telefonų,  sūrių, skustuvų ir t.t.).

Kiek iš tiesų treniravosi krepšininkai ir kodėl tokia prasta jų sportinė forma, kad net pats K.Kemzūra griebiasi už galvos? Trenerio aplinka prasitaria, kad kai kurių krepšininkų net neteko normaliai pažinti, įvertinti tikrąją jų sportinę formą. Ar Lietuvos krepšinio federacija pamiršo, kad  čempionatui reikia rengtis sportuojant, o nesifilmuojant. Kodėl verslas federacijai tapo svarbesnis už viską, negalvojant apie krepšininkų būsimus rezultatus.

Krepšinio treneris Rimas Kurtinaitis įsitikinęs, kad nuolatinis dalyvavimas reklamų filmavimuose įtakoja krepšininkų sportinę formą. „Žinau, kad ir kai kurie krepšininkai nėra patenkinti reklamų filmavimais. Vyrai juk ne paaugliai kokie, kurie svajoja patekti į televiziją ar ant reklamos stendo. Filmavimai be abejones išbalansuoja krepšininkus. Nei vienais metais tiek krepšininkų reklamos nebuvo. Suprantama, kad čempionatas Lietuvoje ir reikia atiduoti duoklę rėmėjams. Bet turi būti proto ribos. Čempionatui reikia ruoštis atsakingai, be nereikalingų dirgiklių. Sirgaliai juk reikalaus tik pergalių“, – nevartok.lt tvirtino Rimas Kurtinaitis.

Tai, kad lakstymas į reklamų filmavimus atima daug jėgų ir neigiamai įtakoja sportininkus, įsitikinęs ir Šarūnas Marčiulionis. „Sunku pasakyti, kaip žaidėjus psichologiškai veikia visi šitie filmavimai. Tokios isterijos dar niekada nebuvo.  Juk filmuojant reklamas daromas ne vienas dublis, sugaištama po šešias – aštuonias valandas. Iš savo patirties prisimenu atvejį, kai dalyvavome vieno klipo filmavime, kuris pareikalavo daug energijos ir sveikatos. Užtrūkome visą dieną. O vėliau laukė sunkios varžybos su kroatais. Visi žinojom, kad ta reklama „suėdė“ daug jėgų ir mums turėjo neigiamos įtakos. Sportinės formos reklamos tikrai nepagerina“, – nevartok.lt sakė žymus krepšininkas Šarūnas Marčiulionis.

„Krepšininkams reikėjo nusifilmuoti tik vieną kartą. Daugelis žaidėjų filmavosi iki rinktinės stovyklos. Vėliau filmavimai vyko per fizinio rengimosi pratybas. Jeigu Š.Marčiulionis ir R.Kurtinaitis galvoja, kad rėmėjai pinigus duoda už gražias akis, tai taip nėra. Per paskutinius ketverius metus rinktinės surenkamos lėšos iš rėmėjų padidėjo 40 procentų. Jaunimo rinktinės turi tris kartus didesnius biudžetus“, – nevartok.lt aiškino LKF sekretorius Mindaugas Balčiūnas. Tačiau kokia dalis reklamos buvo filmuojama iki stovyklos ir per ją, federacijos atstovas pasakyti negalėjo. M.Balčiūnas mano, kad krepšininkų dalyvavimas reklamų filmavimuose ir fotosesijoje neturėjo jokios įtakos dabartiniams rinktinės rezultatams. LKF sekretorius pridūrė, kad krepšininkai dabar gali laisvai skraidyti užsakomaisiais reisais bei gyventi prabangiuose penkių žvaigždučių viešbučiuose.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (4)

  1. Povilas:

    Per tuos „verslininkus“ bus gėda namuose. Valio GODUMUI.

  2. zygis:

    Pasprings jie tuo džiugo sūriu ir vici lazdelėm.

  3. L:

    reklamu ir taip sociai rodo per tv, o pergales laukiam tik vienos. bet apie kokia pergale cia kalbam, jei visi i reklamas sulinde? surio ir lazdeliu prisiede nebepavilks savo uzpakaliu aikstelej. jau galima sprest is dabartiniu (draugisku) rungtyniu

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>