Po bilietų reformos visuomeniniame transporte garsiausia frazė – ZUOKAS GAIDYS!

delfi.lt nuotr.

A.Zuoko reforma transporto srityje užstrigo. Ant socialdemokratų jauko užkibęs A.Zuokas neįsivaizdavo, kad partneriai pakiš tokią kiaulę, kurios jis nesitikėjo. Kalbama, kad jie rengė reformą, o A. Zuokas jai pritarė.

„Esu pensininkas. Mano vardas Lionginas. Tai, ką padarė Zuokas, to nepadarė net komunistai. Popierinių bilietų nėra, o man norint nuvažiuoti iš miesto galo pas dukrą kitame miesto gale bilietų kaina kelia siaubą. Sunku tai suprasti, manau, ir jie to nesupranta. Ieškojau per žiniasklaidą A.Zuoko telefono, bet iš manes juokiasi, kad A.Zuokas tik pasityčios. Manau, kad nieko nepasieksiu“,- nevartok.lt sakė pensininkas Lionginas.

Vilniečiai piktinasi, kad po savivaldybės transporto reformos keliauti Vilniuje tapo labai sudėtinga ir labai brangu. Vilniečiai nesupranta A.Zuoko veiksmų.

„A.Zuokui susisuko protas, susisuko smegenys jo draugamas, nes vyksta absurdas“, – nevartok.lt sakė Lionginas, neradęs nusipirkti bilietų.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (10)

  1. Cesarius ( Vilnietis ):

    Visiems šakės neišsimokėsim už važiavimą .?! buvo 8 lt. kainuos ten pat nuvažiuoti net 15 lt. nes važiuoja 34 min. reikės 2 pirkti po 2,5 lt. arba po 3,5 lt. arba mėnesinį pirkti už 100 lt. !!!!!!!!

  2. tomas:

    laikiau jus rimtesniu portalu. anyway – techniniu problemu pasitaiko visiems. galbut tik taip drastiskai popieriniu bilietu nereikejo, pereinamasis laikotarpis butu nepakenkes.

  3. Talonas:

    Kai rankos auga iš subinės, tada taip ir gaunasi.

  4. hmm:

    Nemanau, kad reikėjo straipsnio pavadinime naudoti žodį GAIDYS. Juolab, pensininkas Lionginas tokiu jį nevadino.

  5. mmm:

    Tikra nesamone padare. Ko ko, o vaziuojant dar ir minutes skaiciuoti, tai tikrai nenoriu. Ir taip nervas ima vaziuojant, tai dar viska apsunkino ir pabrangino. Tikrai daug nesklandumu bus, ypac jei bus pilnutelis transportas tai kaip prasibrauti prie tu geltonu komposteriu? Kokios eiles bus? Neziurint i visus kitus nepatogumus. Cia tikriausiai daroma tam, kad zmones menesinius pirktu. Ka daryti pensininkams, kuriu ir pajamos mazos ir dar tures zlybint i kompa, kai jie ir taip su technika nedraugauja? O Vilniecio kotele tik Vilniuj galios? Tai dabar dar atskirtis tarp miestu padarom. Manau straipsnio pavadinime zodys „Gaidys“ panaudotas per svelnus. Tiesiog rado kaip vel pinigus atplauti ir dar uzdirbti. Jei rupintusi zmonemis klaustu zmoniu.

  6. jj:

    Kodėl Zuokas negalėtų padaryti kaip Taline, kad planuojama: Talino miesto gyventojai važiuos NEMOKAMAI.

  7. Mode:

    Važiavimo tvarka pasikeitė jau prieš savaitę, o nesklandumų vis dar daugybė. Eilinis vaizdas autobuse prie elektroninio komposterio su kortele – žmogus jį deda ir taip, kaip nurodyta, ir kitaip, kaip jam jau atrodo, o komposteris nereaguoja, nors tu ką. Pritrūkęs kantrybės, žmogus eina per visą autobusą prie kito komposterio ir analogiškas manipuliacijas atlieka ten. Deja, jokios reakcijos į tą nuostabią, spalvingą, papildytą elektroniniais bilietais kortelę. Ir ką dabar?

  8. Anonimas:

    jis ne gaidys o vista.kekse parsidavele!!!

  9. Lone_Wolf:

    Kad Zuokas gaidys tai cia dar svelniai pasakyta! Butu mano valia, as Zuokuj i sikna ikisciau deganti fakela, o galva apmyzciau.

  10. Anonimas:

    ilipau i sumautą greitąjį autobusa G1 – vaziuoja tikrai greiciau, bet sustojimai nevisad racionaliai isdestyti, stotelėse kur didesni žmonių susitelkimo centrai – kalvariju gatvėj (Giedraičių stotelė, Sigmos pastatas) ten kur ofisai, parduotuvės, patogesnė galimybė persėsti į kitą maršrutą nestojo, atidarė duris plynlaukyje – prie buvusios kuro aparatūros, kur niekam nereikia… dvi stoteles nuvykau per toli, ir ne as vienas, pusė lipusiu keleiviu keikėsi per toli nuvažiavę… atgal grižimas vėl gi – prašokti reikalingas stoteles arba eiti pesčiom… gero pusantro kilometro.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>