Pirkėja pasigedo savo įneštų pinigų „Iki premija“ kortelėje

Vilniaus „Iki“ parduotuvėse jau kelintą savaitę nesąmonės darosi su „Iki“ kortelėmis. Jei įneši į kortelę pinigus, kad gautum 1 proc. nuolaidą, kažkur dalis pinigų po dienos išgaruoja ir kai kitą kartą eini apsipirkti ramus, kad kortelėje yra pinigų, nes neseniai įnešei, juk žinai, kokią sumą įnešei, gauni atsakymą kasoje: „kortelėje nepakankamas likutis“, – rašo savo vardo nenorėjusi atskleisti DELFI skaitytoja.

Skaitytoja teigia, kad „Iki“ pardavėjos jai yra sakiusios, jog yra taisomos sistemos spragos, bet parduotuvėse skaitytoja nepastebėjo jokio apie šiuos sutrikimus įspėjančio ženklo.

„Susisiekus nemokamu kokybės numeriu, paaiškina, kad problema žinoma, bet irgi sako, kad pirkėjas turės pateikti čekius, ką kada pirko, kad jam būtų grąžintas nuostolis. Tai koks žmogus laiko maisto produktų parduotuvių čekius kelias savaites? Ir kaip galima nesutaisyti tos „Iki“ sistemos per kelias savaites? Kodėl neinformuojami pirkėjai apie prekybos tinklo kompiuterinės sistemos sutrikimus? Juk tada niekas ir neįnešinėtų pinigų į korteles. Taip pat „Iki“ internetiniame puslapyje neįmanoma pasitikrinti savo sąskaitos istorijos“, – piktinasi skaitytoja.

„Iki“: problema jau yra išspręsta

Kaip DELFI informavo UAB „Palink“ Marketingo ir komunikacijos departamento vadovas Arvydas Rimas, būta techninių nesklandumų sistemoje, tačiau problema jau išspręsta.

„Iki premija“ kortelę papildžius norima suma, ji iš karto yra įskaitoma į kortelės sąskaitą. Šie pinigai iš kortelės be jos savininko žinios dingti negali. Pastaruoju metu korteles aptarnaujantis operatorius kelias dienas turėjo techninių nesklandumų savo sistemoje, todėl pirkėjai galėjo matyti netikslų savo kortelės likutį. Apie šias problemas „Iki“ parduotuvėse buvo pranešta informacinėmis lentelėmis prie kasos aparatų.

Šiuo metu problema yra išspręsta ir kortelės duomenys rodomi teisingai, pirkėjai gali drąsiai atsiskaityti savo „Iki premija“ kortelėmis. Prekybos tinklas „Iki“ savo vardu atsiprašo pirkėjų už patirtus nesklandumus. Tikslius savo „Iki premija“ kortelės duomenis ir operacijų istoriją kiekvienas pirkėjas gali sužinoti apsilankęs elektroniniame puslapyje iki.lt arba paskambinęs telefonu 880011454“, – situaciją komentavo A. Rimas.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Pakomentuok. Būk pirmas!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>