Paprašius grąžinti pinigus už patalynę „nusiplovė“ visi

Noriu informuotis apie UOGOS.Lt pardavimus. Dar gruodžio mėnesį buvau pirkusi vaikišką patalynę per portalą uogos.lt,  kuponas galiojo iki sausio 18 dienos. Sausio pradžioje susisiekti su pardavėja, kurios numeris nurodytas kupone, buvo visiškai neįmanoma. Vėliau paaiškėjo, kad uogos.lt vykdydamos akciją kontaktus parašė su klaida.

Kelias dienas bandžiau susisiekti su pardavėja. Nepavykus parašiau uogos .lt, kad gražintų pinigus , nes pagal visus įstatymus turėjau tokią teisę. Su pardavėja susisiekti nepavyko, o patalynė buvo pirkta dovanų. Uogos.lt man parašė, kad užklausa yra gauta ir pinigai bus pervesti per 5 darbo  dienas. Tačiau taip tęsėsi tris savaites, pinigų taip ir negavau. Rašiau kelis kartus ir skambinau. Visuomet gaudavau atsakymą – jums pinigai bus pervesti, reikia palaukti. Po ilgų derybų gavau laišką iš pardavėjos, kuri prašė gražiai susitarti: „tiesiog tą patalynės komplektą atveščiau jums į namus, nes  tiesiog uogos.lt jau yra pervedę procentus už prekę. Tą patalynę buvau pirkus dovanų, bet nepavykus atsiimti prekės, teko pirkti kitą dovaną. Tuo metu tikrai nepagalvojaus, kad jokių pinigų man negrąžins. Todėl noriu įspėti, kad perkant prekę ar paslaugą per portalas uogos.lt iškilus problemoms bus sunku susigrąžinti pinigus“, – nevartok.lt savo skaudžią istoriją papasakojo Jurgita.

Dėkojame Jurgitai už informaciją.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (22)

  1. antanas:

    Kreiptiktes i Vartototoju teisiu tarnyba. Jie tikrai pades isspresti sia situacija. http://www.vtat.lt 🙂

  2. Ruta:

    I Vartotoju teisiu apsaugos tarnyba daug vilciu nedeciau. Mano atveju jie net atsakymo i kreipimasi nepateike 🙁

    • Jurgita:

      Man taip pat “Vartotoju teisiu apsaugos tarnyba“ nieko neatrase, todel ivertinus savo galimybes atsiimti pinigus, geriau atsiemiau patalyne kurios kaip ir nebereikejo 🙂 bet tokiais portalais kaip uogos.lt nemanau kad dar kada nors kils noras pasinaudoti.

    • Jurgita:

      Man taip pat “Vartotoju teisiu apsaugos tarnyba“ nieko neatrase, todel ivertinus savo galimybes atsiimti pinigus, geriau atsiemiau patalyne kurios kaip ir nebereikejo 🙂 bet tokiais portalais kaip uogos.lt nemanau kad dar kada nors kils noras pasinaudoti.

  3. Neperkantis:

    Parašykite pretenziją įmonei, kuriai mokėjote už pirkinį.
    Pridėkite tokius žodžius:
    „…Remdamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.334 straipsnio 1 dalimi, nedelsiant ištaisyti nurodytus trūkumus arba grąžinti pinigus už prekę įskaitant patirtus nuostolius: banko pavedimo operaciją ir kelionę į prekių atsiėmimo vietą ir t.t…“

    Labai greitai reaguoja, o jei ne, tada dusinti iki galo
    Norėčiau aš taip apsipirkti 🙂 Pavaryčiau 😀

  4. jop:

    nereikia pirkti is neaiskiu el parduotuviu, ir nebus visokiu problemu…

  5. irena:

    man irgi uogos .lt ragus ipiese .pavelave menesi pristate net netokia suknele kur buvo uzsakyta

  6. nijolė:

    tiesiog baisu. Nei viename portale nėra problemų atsisakant, tik čia. Į laiškus neatsako, tel nekelia. Darbuotojos sakė užpildyti laiško forma atsisakymą, dar radau kažkokia formąužpildyti ir ją užpildžizu, tai rašo, kad tokių kuponų Nr. iš viso nėra. JOkių kitų jų vadovybės tel. nenurodyta kur kreiptis,
    Ir ką daryti.
    Tik nieko daugiau nepirksiu iš ten ir kitiems nepatariu.

  7. LEONA:

    UOGOS .LT, NERIMTA KOMPANIJA UŽSISAKIUS PREKĘ ELEKTRONINEJ PREKYBOJ, NEI PINIGŲ , NEI PREKES, I LAISKUS IR TELEFONO SKAMBUČIUS NEATSAKO

  8. Sveiki,

    Del tokiu ir panasiu nesklandumu, prasome kreiptis i musu aptarnavimo skyriu telefonu: 864559059 arba El pastu: info@uogos.lt.

    Jeigu neiseina susisiekti su musu aptarnavimo skyriumi, galite kreiptis tiesiogiai i kokybe@uogos.lt. arba telefonu 862362323. Atsakyma gausite per 1 darbo diena.

    Geros dienos, Uogos.lt

  9. Jurgis:

    Pritariu. Košmaras ne kompanija. Analogiškai – nekelia, neatrašo. FU

  10. Rima:

    Užsisakiau tampres ,laukiu mėnesį.Paskambinus nekelia ragelio,arba atsiliepę,žada,žada…NERIMTA KOMPANIJA

  11. Saulė:

    Tokia kompanija turėtų būti ,,supakuota“,kad neapgaudinėtų žvones

  12. apgaviku ir sukciu lizdas! uzsisakiau kompiuterio ausintuva ir pervedziau pinigus,bet jokiu ziniu is ju! nei priskambinti imanoma nei i laiskus atraso! ka daryti su tokiais p……? galva nuotraukti susitikus butu per maza!

  13. lapkrycio menesi uzsakyta preke dar sausio menesi nebuvo pristatyta. nurodytais kontaktais pavyko prisiskambinti tik pirmaji karta, visus kartus buvo uzimta. ir as begalybe laisku prirasiau o atsakymo jokio, arba po puses menesio kazkokia nesamone atrase. kokio velnio kituose miestuose pasirinkimas prekiu yra, jei nera atsiemimo punkto vietos.

  14. Viktorija:

    Užsisakiau prekę gruodžio mėnesį. Vėlavo 2 savaites. Iškilus klausimams mėginaus skambinti +37064559059 – niekas neatsiliepia. Rašiau laiškus- niekas nereaguoja. Nuvykus buvo pasakyta, kad prekės nepristatė ir turiu prašyti grąžinti pinigus. Ten dirbanti mergaitė „sėdėjo“ skype, tai matyt, kad neturi laiko aptarnauti ir rūpintis klientais.
    Niekam nerekomenduoju uogos.lt

  15. pirkeja:

    ir mane apgavo .uzsisakiau suknele is pradziu buvo meluojama ,kad del transportavimo priemoniu veluoja preke.pasibaigus kupono galiojimo laikui niekas net nepranese ,kad prekes nebus.paskambinus pasake jog nutraukiamas bendradarbiavimas su uogom.lt,skambint jiems,ten niekas net ragelio nekelia.SUKCIAI,UOGOS LT,GERIAU SU JAIS NETURET REIKALU,

  16. S.P.:

    Nezinau irgi ka daryti. Uzsisakau gana daug prekiu is ju, visuomet su pristatymu, kad nebutu problemu atsiimti, kad nepraleisciau termino ir pan. Po kiek laiko tik susivokiu, kad kazkada uzsisakiau vienokia ar kitokia preke. Tada tarp gausybes laisku ieskau, susirandu…seniai terminas praejes, o preke nepristatyta, rasau laiska po men.atsako transportas veluoja ar dar kazka pan. Laukiu toliau prekiu, negaunu, vel rasau, toliau tas pats atsakymas…Galvojau, kad cia man tik taip „sekasi“ :). Du metus is eiles negaunu ilgos sukneles, du kartus uzsakiau, ir du kartus negavau :))..jau nekalbu apie kitas prekes. Dabar bandau susirasti grazinimo forma, nematau kur rasti…aplamai pasikeite portale kazkas, negaliu savo kuponu atsisiusti arba nezinau kur tai ieskoti….baisu. Absoliuciai nesutvarkyta sistema pas juos.

  17. Virginija:

    Uzsisakiau preke geguzes men.per uogos lt.Jau baigiasi rugsejis,nei prekes,nei pinigu.Prisiskambinti neimanoma.Bus pamoka visam gyvenimui,nebeuzsisakineti jokiu prekiu per jokia UOGAS!!!

  18. Mane irgi apgavo.As net nezinau kaip nors pinigus grazinti.Kaip ta reikia padarit?

Rašyti komentarą Vilius

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>