SEB banke sutrikimai – klientai negalėjo atlikti pavedimų

Šį savaitgalį buvo sutrikus SEB banko veikla. Vartotojai skundėsi , kad negali atlikti pavedimų naudodami mobilų parašą.

„Šeštadienį turėjau sandorį, pirkau automobilį. Deja išmaniuoju telefonu negalėjau atlikti pavedimo. Paskambinau į banką. SEB banko konsultantas atsiprašė ir paaiškino, kad tai banko sistemos sutrikimai. Konsultantas pažadėjo, kad dėl sutrikimų bus pranešta IT specialistams. Automobilio pardavėjai į mane žiūrėjo, kaip į kokį aferistą, nes lyg nei iš šio nei  iš to sutriko ryšys atliekant pavedimą. Netrukus paskambinęs SEB banko vadybininkas dar kartą atsiprašė ir sakė, kad sutrikimų gali būti iki vakaro ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje . Esą vykdomi tam tikri darbai. Banko atstovas negalėjo garantuoti, kad pavedimą pavyks atlikti. Nesupratau, kodėl man turėjo būti svarbi Estija, bet po ilgų mano pastangų nusišypsojo laimė – pavyko padaryti pavedimą“, – nevartok.lt apie patirtus nepatogumus pasakojo Vytautas.

Vyras  stebėjosi, kodėl SEB bankas iš anksto neįspėjo apie atliekamus darbus ir galimus sutrikimus. „Tai tiesiog SEB banko nepagarba klientui. Kas būtų, jei tektų daryti pavedimą įgyvendinant svarbų verslo sandorį?“, – nevartok.lt sakė banko klientas Vytautas.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Pakomentuok. Būk pirmas!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>