OMNITEL suteikia ryšį, bet ar patys girdi?!

Ar įmanoma telekomunikacijų milžinei OMNITEL įrodyti savo tiesą? UAB „Skriestuvas“ direktorius Vytautas Jurgutis pasiryžo įrodyti, kad OMNITEL nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų ir dėl to jis patyrė akivaizdžių nuostolių.

„Nuo 2010 metų kovo mėnesio „mobilioji sekretorė“ vis dažniau pradėjo siųsti žinutes apie praleistus skambučius į mano telefoną. Kasdien tokių žinučių gaudavau po 3-4, nepaisant  to, kad mano telefonas niekada nebuvo išjungtas. Nuolat skambinau į OMNITEL paslaugų centrą, tačiau problema nebuvo išspręsta. Man buvo pasiūlyta pasikeisti sim kortelę. Tačiau kortelė buvo nauja. Tuomet man pasiūlė pasikeisti telefoną. Įsigijau iPhone 3gs 32gb. Blogiausia, kad problema liko ta pati. Kartais per dieną gaudavau pranešimus apie praleistus skambučius net po 8 kartus“, – nevartok.lt pasipiktinimo neslėpė bendrovės vadovas Vytautas Jurgutis.

Anot vyro, iškilusios problemos OMNITEL nesprendė, o situaciją vertino labai paprastai – siuntinėdama pas kompetencijos stokojančią vadybininkę Kristiną. Buvo pažadėta, kad „mobilios sekretorės“ paslauga bus atjungta, deja žinutės apie praleistus skambučius nesiliovė.

„Telefonas buvo patikrintas ir nustatyta, kad jis techniškai tvarkingas. Mūsų įmonės veikla yra kompiuterių remontas ir aptarnavimas. Dėl tokios ryšio kokybės ir pasiekiamumo teko konfliktuoti su savais klientais. Tai nedarė garbės nei mūsų įmonei, nei, tuo labiau – OMNITEL. O įdomiausia tai, kad sąskaitose atsirado keistų skaičių. Kai prašėme paaiškinti atsiradusias sumas sąskaitose, OMNITEL vadybininkė Kristina  pradėjo vengti mūsų, neatsiliepė telefonu, neatsakinėjo i elektroninius laiškus. Primygtinai reikalaujant susitikimo, ji su mumis taip ir nesusitiko. Viskas, ko sulaukėme – panelė Kristina galiausiai atsakė, kad ji buvo atostogose,  po to sirgo, o po to buvo papuolusi į avariją ir nukreipė mane pas kitą vadybininkę, vardu Ilona. Tačiau ši taip pat negalėjo atsakyti į jai pateiktus klausimus ir nerado laiko su mumis susitikti“, – nevartok.lt pasakojo teisybės ieškoti pavargęs Vytautas Jurgutis.

OMNITEL ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė nevartok.lt teigė, kad buvo aptarti ir išspręsti visi klausimai: „ryšio kokybę kliento nurodytose vietose tikrinome gavę pirmuosius signalus iš jo, tačiau jokių ryšio sutrikimų neužfiksavome. Jokių problemų nepatirdavo ir kiti toje vietoje buvę klientai. Kadangi ši problema buvo kilusi tik vienam vartotojui, o gaunamos žinutės nepriklauso nuo kliento buvimo vietos, ieškojome sprendimo tiek keisdami telefono aparatą, tiek konfigūraciją bei rekomenduojamą ryšio technologiją. Manome, kad problema vis dėlto yra susijusi su SIM kortele. Klientui ją nemokamai pakeisime ir garantuojame nemokamą telefono techninę patikrą. Be to klientui paprašius, grąžinsime jam iki šių metų turėtas sutarties sąlygas“.

Vytautas Jurgutis tikisi, kad viešumas padės išspręsti ne tik jo įmonei santykiuose su OMNITEL kilusias problemas, bet ir paskatins kitus vartotojus netylėti, o prabilti apie nekokybiškai teikiamas paslaugas ar užfiksuotus sutarčių pažeidimus.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Komentarai (9)

  1. Laimis:

    Labai jau kvepia nesvariai sis skundas, idomu ar neturi jis draugu kituose operatoriuose, kurie galejo uzsakyti si straipsniuka…

  2. Reikia turėti pačiam vartotojui šiek tiek proto ir NIEKADA neįsigyti abonento. Su papildymo kortelėmis tokių dalyku neteko patirti (naudojuosi „ežiu“), o jeigu ir kyla tokios problemos, galima labai pigiai nusipirkti kitą kortelę. Aišku, kyla įvairių nepatogumų dėl numerio keitimo.

    dar vienas dalykas, reikia neatrašinėti į reklamines žinutes, nes į vieną atrašius užpuola daugiau (matyt, spameriai mainosi telefonų sąrašais ar kažkas panašaus ten vyksta), nedalyvauti visokiose neaiškiose loterijose. Galų galiausiai, jeigu Omnitelis spamina, pereiti pas kitą ryšio tiekėją.

  3. M:

    Tai, kad tokios paslaugos nera kaip mobili sekretore senu senovei!

  4. Laima:

    O aš jau nemažai metų naudoju EŽĮ ir EKSTRĄ ir viskas veikia kuo puikiausiai,niekada nebuvo jokių problemų (beveik)-ilgai vargau,kol atjungė NEPRAŠYTĄ PASLAUGĄ-balso paštą.

  5. Inga:

    kokie kvaili zmones raso. sunku isivaizduoti, kad zmogus, padarantis apie 50 skambuciu per diena, naudojasi isankstinio apmokejimo kortelemis ir moka po 50cnt uz minute.

  6. >>>:

    Cia labai realus variantas tokiu zinuciu gaunu ko ne 3 ar 4 per diena jei tik kas nors man skambina. Ypac tai sukele problemu su antraja puse, kuri kele isterijas, kad gal but kazkas kazka apgaudineja nes gi kodel taip daznai isjungiamas telefonas.

  7. AS:

    skundas apie omnitel, o komentatoriau giriasi naudonatys omnitel išankstinio mokėjimo kortelėmis 🙂
    labai logiška 🙂 ir praktiškai akivaizdu, kas po tais komentatoriais slepiasi 🙂

  8. p:

    Paslauga yra nekokybiska

Rašyti komentarą AS

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>