OMNITEL konsultantė mane apgavo

„Dukra dirbanti Londone paprašė nupirkti naują SAMSUNG S4 telefoną. Nuvykau su sūnumi  į Omnitel saloną esantį Megoje, Kaune. Klausėme abu konsultantės ar telefonas nepririštas prie tinklo. Ji atsakė, kad tikrai ne.

Kelis kartus perklausėme, pasakėme, kad telefonas bus siunčiamas į Londoną ir ten bus naudojamas. Konsultantė patikino, kad jokių problemų nebus – telefonas veiks.

Išsiuntėme SAMSUNGĄ į Londoną. Telefoną gavusi dukra pranešė, kad prietaisas yra pririštas prie Omnitel tinklo ir neveikė. Teko nešti jį  vietos meistreliams, kad sutvarkytų, tai yra atrištų. Papildomos nemažos išlaidos ir nereikalingos problemos. Negi Omnitel neapmoko savo darbuotojų? Ką tokie darbuotojai veikia salone, kur parduodami telefonai, o jie apie telefonus nieko neišmano? Kilo įtarimų, kad konsultantė galėjo kalbėti netiesą, ji juk žinojo, kad telefonas iškeliaus į Londoną ir jo niekas negrąžins“, – nevartok.lt pasakojo Eugenijus.

Anot vyro, tai gera pamoka, kad viską reikia tikrinti prie kasos.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: ,

Komentarai (7)

  1. PoP:

    kaip tu „prie kasos“ patikrinsi??? kol neišvežė į užsienį, tol ir nežinojo, ar iš tikrųjų veiks ar neveiks

  2. Olga - Omnitel:

    Sveiki.
    Norime pakviesti Eugenijų, įsigijusį šį telefoną, susisiekti su mumis el. paštu pagalba@omnitel.net, kad galėtume išspręsti šią situaciją.

    Olga Daukševičienė, „Omnitel“ klientų aptarnavimo specialistė

  3. Cesarius:

    jau visi žino , kad VISAS verslas nesvarbu koks NORI TIK GAUTI PELNĄ IR FSIO . JIEMS ŽMONĖS TIK ŠIUKŠLĖS . pažiūrėkit bankų savininkai ir vadovai akcininkai važinėja tik su BENTLEY , MAYBAH , MASERATI , PERKA NAMUS PO 10 MLN. ir tt. o vargšai klientai po 30 metų moka paskolas ir gyvena pusbadžiu .

    • Marius:

      Nu taip tiems „klientams“ ir reikia, kurie negalvoja savo galva, dirba už grašius, nekelia savo kvalifikacijos 20 metų ir tikisi, kad jais pasirūpins, koks nors ponas. Kiekvienas turi savo problemų. Neskaičiuok kitų pinigų ir pats laimingesnis būsi

  4. PoP:

    sesė sakė, kad tokie dalykai kainuoja visai ne penkis litus…… Taip kad tikrai apmaudu, kad tenka po to vargti, ieškoti „atrišėjų“, jiems papildomai mokėti ir pan….

  5. indeed:

    pradžiugino Mariaus komentaras:)

    o jūs ar kreipėtės į omnitelį iš karto su pretenzija, kad pririštas? ar iškart bėgote atrišinėt..būtumėte sprendę problemą, manau, būtų kompensavę išlaidas.. o čia iškart apgavo apgavo rėkiate.
    ech, tas runkeliškas mentalitetas.:)

    • PoP:

      gal reikėjo dar vieną telefoną nusipirkt naudojimuisi tuo tarpu, kol su Omniteliu raštais ir pretenzijom ir pareiškimais keistis užtruktų?….. irgi geras mentalitetas 🙂

Rašyti komentarą Olga - Omnitel

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>