OMNITEL dalį klientų buvo palikusi be ryšio

stock.xchng

Penktadienį pietų metu OMNITEL vartotojai pastebėjo, kad negali paskambinti iš savo telefonų. 12:40 sutrikus ryšiui dalis vartotojų negalėjo skambinti, siųsti sms žinučių, jiems nebuvo galima prisiskambinti.

Ryšio sutrikimą bendrovė teigia išsprendusi per pusantros valandos.

„Labai atsiprašau  vartotojų, kurie patyrė nepatogumų dėl ryšio sutrikimų dalyje OMNITEL tinklo. Drauge noriu užtikrinti – OMNITEL darbuotojai dėjo visas pastangas, kad tinklo darbas būtų kuo greičiau atnaujintas ir visi mūsų vartotojai galėtų be sutrikimų naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis“, – sakė OMNITEL prezidentas Antanas Zabulis.

Gedimas ryšio bendrovės komutacinėje stotyje buvo pašalintas ir paslaugų teikimas vartotojams visiškai atnaujintas 14 val. 15 min.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: ,

Pakomentuok. Būk pirmas!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>