Nuolaidų ir kuponų portalas negrąžina už nepristatytą prekę sumokėtų pinigų

„Per portalą kiauletaupykle.lt įsigijau kuponą konditerinės puošybos rinkiniui.“ – nevartok.lt rašo Jovita. „Sumokėjau 19 lt. Nors prekė atsiėmimo punkte turėjo būti dar vasario mėnesį, ji iki šiol nepristatyta. Iš pradžių telefonu, nurodytu kupone, atsiliepdavo ir žadėdavo, kad bus vėliau. Dabar telefonu nebeįmanoma gauti jokios informacijos. Neapsikentusi balandžio 29 d. nurodytu el. paštu pateikiau reikalavimą per savaitę (t.y. iki gegužės 7 d.) pinigus už šį kuponą grąžinti į mano sąskaitą, tačiau iki šiol nei pinigų, nei atsakymo, nei prekės iš kiauletaupykle.lt nesulaukiau.“

Prieš pusantrų metų nevartok.lt jau rašė apie šio kuponų portalo pakištą kiaulę.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , , ,

Komentarai (2)

  1. Rasa:

    Man ta pati problema buvo su kuponai.lt, nei patalynės komplekto neturiu, nei savo pinigėlių neatgavau.. Totalus ignoravimas į prašymus grąžinti pinigus.

  2. PoP:

    Rasykit skundus, jei su jais paciais neina susisneket

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>