Mybest.lt įsuktos karuselės niekas nesustabdo

Šiandien siūlome:

1. 42 Lt už 85 Lt vertės prietaisą Bite Away, skirtą vabzdžių įkandimų bei įgėlimų pasekmėms neutralizuoti!

165 Lt už 330 Lt vertės nuovargį ir skausmą šalinantį pėdų masažuoklį Electro Flex su nemokamu pristatymu į namus!

2. 25 Lt už 36 Lt vertės kuponą net į 3 festivalio Grock VIII koncertus Klaipėdos Švyturio menų doke birželio 17-18 dienomis.

Tai naujausia informacija ir pasiūlymai vartotojams interneto svetainėje mybest.lt, kurios reputacija ir patikimumu rimtai suabejota.  Iki šiol apgauti vartotojai  laukia, kuo baigsis ši nemaloni istorija.

Kol kas mybest.lt  įsuktos karuselės niekas nesustabdo.  Po visų skandalų ir vartotojų skundų, situacija nesikeičia  – vartotojai masinami įsigyti įvairių dalykų su didelėmis nuolaidomis.

„Kaip ir nemažai žmonių pakliuvau ant „mybest.lt“ kabliuko. Pirkau uz 24 Lt 41Lt vertės antspaudą „Laivoje“, tačiau dėl „mybest.lt“ neatsiskaitymo su „Laiva“, paslauga nebuvo suteikta“, – nevartok.lt informavo ir kitus vartotojus dėl apgaulės įspėjo Aušra.

Nemažai žmonių tiki, kad jiems pagelbės vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Deja  kol kas tarnyba tik imituoja savo susirūpinimą dėl nukentėjusių vartotojų, bet niekuo padėti negali. Tai savo kailiu patyrė Diana.

„Rašiau skundą vartotojų teisių apsaugos tarnybai jau ne vieną kartą. Tačiau niekada nesulaukiau jokios pagalbos. Ar reikalinga tokia institucija, kuri ne tik negina žmonių, bet ir niekuo negali padėti?“, –  apmaudo neslėpė nevartok.lt parašiusi ir nuo mybest.lt nukentėjusi Diana.

MyBest.lt pagalba 8 675 77885, pirmadieniais – penktadieniais 9:00-20:00 val. Tokia informacija nurodoma mybest.lt interneto puslapyje. Deja rengiant šią informaciją nurodytu  laiku telefonas buvo išjungtas. Gal tai ženklas, kad apgavikų medžioklė prasidėjo?

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (8)

  1. ttt:

    Kokie turi buti zmones idiotai kad uzklyde i kazkokia svetaine neaiskia kurie net imones kodo neturi ir pan. info, patiketi kad tai yra patikima paslaugu tiekeja…

  2. Povilas:

    Debilizmo viršūnė.

  3. Vartotojas:

    Vartotoju teisiu gynejai nieko nedaro, cia faktas.

    • nepatenkintas:

      is vartotoju teisiu apsaugos tarnybos gavau tik toki atsakyma kreipkis i policija rasyk pareiskima ir t.t. rrrrrrrrrrrrrrrrr

  4. nepatenkintas:

    kam reikalinga tokia istaiga kuri nieko nedaro ?

  5. V:

    Che.. Tarnyba nusprendė (raštu, dalyvaujant ir salono atstovui), jog HN studija (grožio salonas) kurio paslaugą pirkau turi grąžinti pinigus, kadangi pasirašė sutartį su nežinoma firmele ir tai vadinama verslo rizika. bet kaip visada paskutinio vietoje lieka vartotojas, nes HN studija ir vėl „stumdo“ kuponus per mažai žinomus puslapius iš anksto žinodama, kad liks nenubausta, o tik pasireklamuos. VVTAT, matyt, reikalinga pagasdinti įstatymų spragų nežinančius verslininkus.
    Man patiko pokalbiai su Tarnyba telefonu: „kas iš to, kad ginsime vartotojus, jei vis vien dažniausiai neapginame“ 🙂

  6. uzkibusi:

    Nepirkite jokiu kuponu is Mybest-jie apgavikai. Ir kas is to, jog bandai kazkur kreiptis, jie pinigelius jau buna susizere ir net nesivargina atsiskaityti su salonais, o tie savo ruostu irgi nieko nezino ir net nenori zinoti…

  7. Ilona:

    Ju tel nr niekada neveikia.

Rašyti komentarą Vartotojas

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>