LP EXPRESS 24 – vartotojų galvosopis, kai siuntos dingsta ore

lpexpressJŪSŲ SIUNTA SVARBIAUSIA – skelbia jie. Nejaugi? Klaipėdoje „LP EXPRESS 24“ savitarnos terminaluose dingsta siuntos. Per savaitę dingo dvi siuntos…
Laukiau siuntos iš žmogaus, su kuriuo bedradarbiauju ne pirmą kartą. Suma nemaža, siuntinukas svarbus. Iš siuntėjo gavau siuntos numerį ir stebėjau kaip siuntinys keliauja iš Kauno terminalo į Klaipėdą, sausio 15d. žiūriu siunta įdėta kurjerio į terminalo dėžutę, kaip ir priklauso gavau SMS su PIN kodukais, bet įvedus juos atidarius dureles, už jų nieko nerasta – tuščia!
Nieko nelaukdama, nors jau buvo beveik 19 vakaro, paskambinau tarnybos svetainėje nurodytu numeriu. Operatorė mandagiai bendravo, paprašė pasakyti siuntos numerį, patikrino sitemoje, ir savaime aišku, matė, kad siunta „atsiimta“:
Laikas Statusas
2015-01-14 09:25:46 Sukurtas siuntos lipdukas
2015-01-14 13:26:47 Siunta įdėta išsiuntimui į siuntų savitarnos terminalą (Maxima
Bazė, Veiverių g. 150B, 46391 Kaunas)
2015-01-14 14:24:40 Siunta paimta iš siuntų savitarnos terminalo (Maxima Bazė,
Veiverių g. 150B, 46391 Kaunas)
2015-01-14 15:21:51 Siunta skirstymo centre (Kaunas)
2015-01-15 06:45:24 Siunta skirstymo centre (Klaipėda)
2015-01-15 08:55:45 Siunta perduota kurjeriui įteikimui
2015-01-15 10:10:25 Siunta pristatyta į siuntų savitarnos terminalą (PC „BIG“,
Taikos pr. 139, 94284 Klaipėda)
2015-01-15 18:14:23 Siunta atsiimta gavėjo (PC „BIG“, Taikos pr. 139, 94284
Klaipėda)
Deja, sistema nefiksuoja, kad terminalo dėžutė buvo tuščia. Operatorė dar bandė spėti, kad gal tai siuntėjo kaltė, nes nieko neįdėjo (kas man nuskambėjo nelogiška), nes jau pirmausia kurjeris tai pastebėtų ir sistemoje tiesiog nebūtų ką rodyti,
siuntinukas gi aiškiai keliavo iš taško A į tašką B ir atkeliavo prie terminalo, bet paslaptingai dingo įdėjimo metu į terminalo dėžutę. Paprašiau peržiūrėti kameras, išsiaiškinti kas nutiko, gal siunta buvo įdėta į kitą dėžutę, gi tam ir yra filmuojama, kad iškylus panašiai situacijai būtų galima greitai viską patikrinti. Taip man sakė mano logika. Operatorė atsiprašė už nesklandumus ir pasakė, kad mano skundas priimtas ir greitu metu su manim susisieks atsakingas darbuotojas. Tai buvo ketvirtadienio vakaras, artėjo savatgalis ir aš tikėjau, kad tas atsakingas darbuotojas per penktadienį atkas kur ir kas nutiko, nes per savatgalį vargu ar tuom kas užsiims. Penktadienį rytę man tikrai paskambino moteris ir sutikrino vakare užrašytą informaciją. Tuom viskas ir pasibaigė. Visą dieną tikėjausi gauti bent kokių žinių, bandžiau skambinti vėl ir vėl centriniu numeriu ir vis nauja operatorė tą pati manęsklausė ir vis tą patį atsakydavo į mano klausimus „mes atsiprašome už nepatogumus, dar kartą perduosime atsakingiems darbuotojams kad Jūs skambinote, artimiausiu metu su jumis susisieks“.

Ką jie darė, kaip jie ieškojo – nežinau, norint sulaukti bent kokio palaikymo, kreipiausi į vieną mamų forumą, kur skirtingos portalo narės pasakojo savo istorijas su ta pačia savitarnos tarnybą, ten man pasiūlė parašyti elektroninį laišką į LP EXPRESS 24, atsakyma gavau greit:

„Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų, Jūsų klausimas perduotas atsakingam skyriui ir sprendžiamas. Kai tik turės atsakymą, atsakingi darbuotojai Jus informuos. Dėkojame, kad naudojatės LP EXPRESS paslaugomis. Pagarbiai“.
Visa tai jau 4 kartus girdėjau telefonu. Atrodė, lyg ten dirba robotai, vienodai rašantys laiškus ir kalbantys telefonu…..atsiprasome už nesklandumus…. perduosim atsakingam asmeniui….Susidaro įspūdis, kad atsakingų darbuotojų darbas perleisti darbą kitam atsakingam darbuotojui. O jau kiek istorijų teko perskaityti forumo puslapiuose… vienos narės analogiškai dingusi siunta atsirado sekančią dieną, kita laukė net 2 mėnesius, trečiosios siunta paslaptingai dingo kelio vidury ir iki šiol jos buvimo vieta nežinoma. Dar viena narė kovoja dėl pinigų grąžinimo, nes aparatas nuskaičiavo kelis kartus mokestį nuo kortelės, o terminale nebuvo tuščių dėžučių. Daug kas rasdavo siuntinukus dėžutėse, kai bandė išsiųsti savąją. Kas įdėdavo ir užrakindavo, kiti savarankiškai ieškodavo gavėjus, kad atiduoti jiems priklausančius siuntinukus. Iki šiol galvojau, kad terminalai – pats saugiausias, patogiausias ir greičiausias būdas siųsti, bet realybė jau šaukė kitaip. O įdomausią iš visu įstorijų buvo ta, kad po 2 dienų, sausio 17 tame pačiame termianle tokiomis pat sąlygomis dingo dar vieno žmogaus siuntinys!

Susinervinau jau rimtai, kantrybės taurė persipildė ir parašiau emocingą laišką, kad jie nedelsiant imtusi rimtų veiksmų, kad tai nenormalu, kai kelių dienų bėgyje dingsta siuntos tame pačiame terminale, kad tai kartosis vėl ir vėl… Dar ir skambinau, ir taip pat emocingai sakiau, kad nuo dingimo dienos praėjo jau kelios dienos, o rezultatas 0. Operatorė pagalvojo, kad esu pateikus oficialų skundą jų tinklapyje, kad reikalauju atsakymo, nes pasirodė yra tam tikra skundo formą, galima užpildyti ir kad skundo nagrinėjamas trunka mėnesį laiko. Situaciją palengvindavo faktas, kad mano siuntėjas pilnai palaikė mane, irgi skambino, irgi rašė laiškus, net prašė operatores sujungti su viršininke, ir jei ji to nepadarys, tai tikrai imsimes griežtų veiksmų. Po tokios frazės siuntėjas sulaukė el. laiško:

„Laba diena, atsiųskite sąskaitą įrodančią siuntos vertę, bei savo sąskaitos numerį, kad galėtume grąžinti nuostolius.“
Abi pajutome, kad mus ignoruoja ir tiesiog norima atsipirkti. Toliau skambinom ir rašėm, galų gale gavome pasiūlymą užpildyti oficialų skundą, ką ir padarėme sausio 19 dieną, o pagal jų taisykles, kaip ir minėjau, skundas nagrinėjamas mėnesį laiko!
Tai kam tuomet reikėjo sakyti kad siunta tikrai ieškoma, kad atsakingi darbuotojai daro savo darbą ir susisieks artimiausiu metu??? O, kad nieko nedaroma mes įsitikinome neužilgo, kai kitos dingusios siuntos savininkė pranešė forume, kad jos siunta rasta. Bet va kokiomis sąlygomis – kai kurjeris įprastai atlikdamas savo darbą, išdėliodavo siuntinukus terminalo dežutese, vienoje iš jų atsitiktinai rado pasimetusią tos narės siuntą. O tuo tarpu nurodytu telefonu į mano ir mano siuntėjo skambučius atsakingas asmuo neatsakydavo, į siuntėjos paskutinį laišką taipogi niekas jau nebeatrašo, o man dar sausio 22 diena buvo parašyta:
„Gerb. Kliente, ąpgailestaujame, kad teko kreiptis pakartotinai. Užtikriname, kad situacija yra nagrinėjama. Turėdami atsakymą, kaip jau esame minėję, Jus informuosime. Prašome laukti. Dėkojame, kad naudojatės LPEXPRESS paslaugomis.“
Užburtas ratas. Kada ir iš kur tikėtis žinių – nežinojome. Tos pačios prekės buvo užsakytos naujai, nors jų reikėjo dar prieš savaitę, stresas patirtas neapsakomas, apėmė neviltis ir nesaugumo jausmas. Juokingiausia, kad už tokios kokybės paslaugas, kaip sužinojome, pašto LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalai „Lietuvos metų gaminio” konkurse paslaugų grupėje pelnė aukso medalį.“ Ir už kokias gi paslaugas aukso medalis?

Nusprendėme, kad laikas kreiptis arba į žiniasklaidą arba į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, pasirinkome pirmą variantą, bet kol ruošėmės, mano siuntėjui atejo laiškas kad siunta atrasta, tai buvo sausio 27 d. ryte. Abi buvome laimingos, kad pagaliau istorija baigta ir aš tikėjausi vat-vat man kas nors paskambins ir paklaus kur pristatyti siuntą. Bet ėjo dienos, niekas neskambino ir nevažiavo, siuntėjui vėl niekas neatrašydavo į laiškus, kur prašė nors kažką paaiškinti. Mūsų kantrybė išseko ir išsiuntėme laišką į vieno žinomo portalo redakciją sausio 29d., jie patikino kad užsiims mūsų situacija. Pagaliau pirmadienį, vasario 2d. 8 val. ryte, sulaukiau skambučio iš kurjerio kad nori pristatyti siuntą, o jau 10 val. ryte aš laikiau ją rankose. Pasirodė, redakcija kreipėsi į LP EXPRESS 24“ savitarnos terminalus, prašydama pakomentuoti situaciją ir sulaukė atsakymo: “…..ši situacija mums yra žinoma ir nuoširdžiai atsiprašome klientės už patirtus nepatogumus. Dėl žmogiškosios klaidos sistemoje buvo pažymėta, kad siunta jau įteikta gavėjui nors iš tiesų siunta buvo palikta terminale kitoje dėžutėje. Šiuo metu minėta siunta jau yra įteikta gavėjui, o siuntėjai yra kompensuotos siuntimo išlaidos, taip pat suteiktos papildomos nuolaidos kitiems siuntimams. Dar kartą atsiprašome klientės ir apgailestaujame už sukeltus nepatogumus….”

Va kokia operatyvi reakcija iš LP EXPRESS 24. Tik išvada galima padaryti ne labai džiuginančią…. Arba dingusi siunta atsitiktinai atsiras, kaip buvo pas kitus, arba kol kiekvienas nukentėjęs asmuo nesiims rimtų veiksmų, tol jo situaciją nebus išspręsta.
Tame portale straipsnis taip ir nepasirodė, gal jie tiesiog nutarė, kad to jau nebereikia? O gal čia slypi kažkokie kiti motyvai, jau mums to niekas napasakys. Taip, mūsų situacija išsisprendė, bet apie betvarkę nebeįmanoma tylėti, o ir beveik kiekvieną dieną tame mamų forume ir man asmeniškai rašo kitos narės, aprašinėja savo dingusių siuntų istorijas, apie pažadus, kurie ir lieka pažadais. Norėtųsi, kad ši vienos siuntos istorija išvystų pasaulį, kad visi kiti kas laukia, neprarastų vilties ir nenustotų siekti savo situacijų išsisprendimo. O LP EXPRESS 24 savitarnos terminalams tegu tai bus pamoka, kad gavus aukso medalį, neverta atsipalaiduoti, o tobulėti toliau ir pagrįsti savo pačių devizą.

Ksenija

 

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (4)

  1. Da:

    Teko ir man panašus malonumas.
    Suspaudus PIN kodus, durelės tiesiog neatsidarė, nes buvo užstrigusios. Paskambinus į informaciją, patikino, kad kitą dieną bus sutvarkyta ir galėsiu siuntą pasiimti. Dienos bėgo, bet SMS negavau, į el. laiškus jie atsakydavo tuo pačiu „robotu“ kaip straipsnyje. Galų gale pasakė, kad siunta jau pas vairuotoją ir jis man asmeniškai atveš.
    Praėjo dar pora tuščių dienų, kol nusprendžiau paskambinęs telefonu pakelti balsą. Už 10 min paskambino vairuotojas, pasakė, jog tik dabar gavo visą informaciją ir siuntą. Tą pačią dieną pristatė.

  2. Sandra:

    Na, man siunta nebuvo dingusi, bet tais aparačiukais irgi nelabai pasitikiu.

  3. VilmantėLan:

    Man jokios siuntos nebuvo niekada dingusios, nei paprastos, nei dhl siuntos, dpd. Viskas būna pristatoma laiku be jokių nesusipratimų. Tikiuosi taip ir toliau bus pristatomos siuntos. Beje atsiimant paštomatuose daug greičiau viskas, džiaugiuosi, kad niekur neskubant pakeliui galiu atsiimti prekes.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>