Laukiama prekė iš PIGU.LT atsidūrė kitame mieste

Vis labiau nepasitikiu lietuviškomis  internetinėmis parduotuvėmis. Ir turiu pagrindą pareikšti, kad aptarnavimas neatitinka tikrovės. Šiuo atveju pirmadienį laukiau siuntinio iš PIGU.LT, nes prieš kelias dienas gavau telefonu žinutę: „Primename, 03.18.pirm.nuo 8 iki 17 val. kurjeris atveš siuntą Nr.xxxx, adresu xxxxx“. Taigi susiplanavau dienotvarkę ir laukiu. Iki pietų sulaukiu skambučio, neva jūsų siuntinys netyčia atsidūrė Kaune, tad šiandien jo nelaukite. Sakyčiau, na visko pasitaiko, bet kad toks atvejis jau man yra trečias. Buvo nutikimas, kada kurjeris atvežė užsakytą  prekę, bet visai kitą modelį. Teko pusdienį skambinėti  telefonu, kalbant, net pakeliant aukštesnį toną – reikalas išsisprendė, bet tinkamą prekę gavau tik  po savaitės „, – nevartok.lt savo liūdną patirtį pasakojo Valerijus.

Šiuo atveju prekių pardavėjas turėtų daugiau atsakomybės reikalauti iš kurjerių. Jų klaidos tiesiogiai įtakoja pirkėjų nuomonę apie patį pardavėją.

Dėkojame Valerijui už informaciją.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Komentarai (6)

  1. Indeed:

    Na taip, labai apmaudu ir apima nusivilimas, kai viska susiplanuoji, lauki, gaisti laika ir galiausiai iskyla nesklandumai. Reikia kantrybe ugdytis:D

  2. jwt:

    Su avitela buvo tokia pat situacija.

  3. sd123:

    zinant ju apyvartas nieko keisto, kad islenda zmogiskos klaidos. O be to kurjeris tai ne pigu.lt, juk veza visai kita imone, tai nemanau teisinga kaltint butint pardaveja.

  4. S3000:

    Kad labai daznai islenda jau ju tos zmogiskos klaidos. Irgi teko praeitais metais turet bedu. Tai baldu komplekta atsiunte be vienos spinteles, kurios as taip ir negavau. Todel teko uzsakinet pas baldininkus, kad nors panasia padarytu ir tai jau buvo nuostolis 400 Lt… Tai preke ne mano atveza ir reikia vazinet darbo metu reikalaut, kad apkeistu. Be to buvo keblumu su pristatymu, kai pasake viena data, o preke atkeliavo zymiai anksciau ir nebuvo kam jos paimti. Jeigu nesusitvarko su tokioms apimtimis, tai gal reikia sumazint jas?

  5. Gedas:

    Nepatinka, netinka, ne pirmą kartą susiduriat – NEPIRKIT. Jūsų niekas neverčia. O jeigu vis dėlto nutarėte vėl įsigyti ten prekę – NEBURBULIUOKIT. Tai Jūsų pačių pasirinkimas buvo 🙂

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>