Kodėl iš „OMNITEL“ bėga klientai…Bėdos su sąskaitomis

„Mano įmonė jau antrą kartą (!!!) turi analogišką problemą su OMNITEL sąskaitomis. Nei iš šio, nei iš to atsirado 300 Lt skola. Nuėjau į saloną Savanorių pr. Vilniuje. Vyrukas gerokai draskė akis ir aiškino, kad tai mano bėdos, nes kažkas kažkur prieš kelis mėnesius sumaišė kodus ir pervedė tris šimtus litų už mane. Vėliau jie buvo grąžinti nežinomam klientui, dėl to iš manęs reikalaujama susimokėti 300 Lt. Visada moku pagal pateiktas sąskaitas, tačiau visada noriu žinoti, kad jos išrašytos sąžiningai ir suprantamai klientui.

Noriu atkreipti dėmesį, kad tai jau antras kartas, kai turiu tokią problemą. Skola atsiranda staiga vieną dieną nieko man nežinant. Dėl to turiu gaišti labai daug savo brangaus laiko, skambinėti ir lakstyti po salonus. Tą patį dariau prieš porą metų, kai OMNITEL nesugebėjo laiku sukontroliuoti savo sąskaitų.
OMNITEL elgiasi mažų mažiausiai nekorektiškai: aš negavau jokios informacijos, kad atsitiko toks nesusipratimas. Nebuvau informuotas jokiais būdais, nei raštu, nei telefonu. Ką jau kalbėti apie elementarų atsiprašymą.
Noriu pabrėžti, kad OMNITEL atsiuntė suklastotą sąskaitą Serija JUP Nr. 2007631419. Joje rašoma, kad aš 2012 m. 11 mėn. atlikau įmoką 60,73 Lt, kai tuo tarpu  lapkričio 15 dieną sumokėjau pavedimu 361,25 Lt. Tai galiu įrodyti pateikdamas banko išrašą.
Kodėl yra toks OMNITEL požiūris į klientą, kodėl klientas nėra informuojamas apie kilusias problemas atsiradusias tarp OMNITEL ir trečiojo subjekto bei turinčias įtakos mano įmonei? Kodėl OMNITEL pateikinėja suklastotas sąskaitas, nurodydama neteisingus duomenis? Tai daro žalą mano įmonės veiklai. Prašau pakomentuoti ir paaiškinti tokį OMNITEL elgesį“, – nevartok.lt skundėsi OMNITEL paslaugomis ir nesąžiningomis sąskaitomis nusivylęs Vytautas.

OMNITEL surado šablonišką pasiaiškinimą bei nesugebėjo paaiškinti, kodėl suklastotos ir neobjektyvios sąskaitos pasiekia klientą:
„tikrai atsitiko taip, kad kitas klientas, apmokėdamas sąskaitą, supainiojo mokėtojo kodus, ir netyčia sumokėjo ne už save, o už jūsų įmonę. Savo klaidą klientas pastebėjo ir pinigus paprašė grąžinti tik po kelių mėnesių, tai mes ir padarėme. Apgailestaujame, bet jūsų įmonė buvo apmokėjusi ne visas sąskaitas už „Omnitel“ paslaugas. Jeigu kitas klientas nebūtų supainiojęs kodų, apie savo skolą jūs būtumėte buvęs informuotas anksčiau. Taip atsitiko, kad šiuo atveju kitas klientas netyčia apmokėjo jūsų sąskaitas, o jam grąžinus pinigus, skola vėl tapo neapmokėta. Tad sąskaita Serija JUP Nr. 2007631419 tikrai nebuvo suklastota, joje atsispindėjo reali situacija su jūsų įmonės mokėjimais, kuriems šis nesusipratimas jokios įtakos neturėjo. Be abejo, ateityje būtinai stengsimės  informuoti klientą apie kitų asmenų į jo sąskaitą per klaidą atliktus pavedimus, kai tik tai išaiškės. Atsiprašome už patirtus nepatogumus ir sugaištą laiką aiškinantis situaciją“, – nevartok.lt komentavo OMNITEL atstovė Daiva Selickaitė.

„Neabejoju, kad sąskaita buvo suklastota, nes joje buvo nurodoma kitokia suma, nei mano pavedimas. Jei aš pervedu OMNITEL 361,25 Lt, o jie sąskaitoje rašo, kad gavo 60,73 Lt, ar tai nėra klastojimas??? Tai patvirtina visi SEB banko išrašai. Akla ir nesąžininga OMNITEL nesugeba net normaliai atsiprašyti“, – nevartok.lt sakė Vytautas.

Tad ar verta stebėtis, kad iš OMNITEL jau keli metai bėga klientai…

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Komentarai (8)

  1. Andrius:

    Baigsis sutartis – bėgsime ir mes, su visais telefonais.

  2. Sake:

    Per tokias klaidas ir puciasi Tele2

  3. vijole:

    O mes Omnitel paslaugomis naudojames virs 10 metu, viskas yra super, begti net negalvojame!!!!

  4. viptanas:

    Ir man su Omniteliu nėra buvę jokių bėdų, esu jau virš 10 metų jo klientu, ir visada, kai reikia, sulaukiu ir pagalbos, ir išsamių paaiškinimų. Bėgiot galima iš vieno tinklo į kitą, bet visur save rasi, visur yra savų pliusų ir minusų.

  5. Andrius:

    Pirma kart nuo Omnitel nusvilau dar kai buvo ju tas internetas OMNI Connect…Sumokejau netesybas ir nutraukiau sutarti.
    Dabar laukiu kol man ir zmonai baigsis tel. sutartis-begsiu nuo ju neastrigrezdamas ir garsiai rekdamas apie ju paslaugas ir saskaitas.
    Manau net pats Omnitel vadovas Antanas Zabulis greit pereis i TELE2 😀

  6. Akvilė:

    Jau apie Omnitel tai sunku ką ir bepasakyti 😀
    Aš pati susidūriau su jais, kai užsisakiau Omni connect internetą. Man leido rinktis iš trijų, pasiėmiau neribotą (taip tuo metu sakė), patikino, kad Joniškyje ‘pilnas ryšio padengimas’. Pirma, pasirodė, kad neribotas turi ribą – 10 gb ir tai maksimalus planas. Žinot, sąžiningai žiūrint filmus online gali savo limitą per savaitgalį atsipūtęs sunaudoti. Limitą neribotam internetui. Man persikrausčius į kitą vietą (bet tame pačiame Joniškyje), dingo ir ryšys. Nuėjau į saloną, sako reikia modemą tikrinti, ryšio padengimas tikrai pilnas. Skambinau ir jų aptarnavimą, niekas nieko nekomentavo, tik pasakė, kad ryšys tikrai turi būti, kaltas modemas. Patikrinau su kitu modemu – ryšio vis tiek nebuvo (teisingiau kalbu apie 3g ryšį, pats lėčiausias buvo, bet vos google užkrauti įmanoma). Rašiau laiškus, kreipiausi, nieko. Tuomet paskambinau į ryšių reguliavimo tarnybą. Reikalai pradėjo judėti, su manimi susisiekdavo Justas iš Omnitel, žadėjo, kad Omnitel duos nemokamą ryšio stiprintuvą, kurį galėsiu atsiimti Šiauliuose. Pažadėjo paskambinti sutartą dieną, bet jo skambučio nesulaukiau iki šiol. Visgi nuėjau į Omnitel saloną Šiauliuose. Aptarnavo labai nemaloni moteris, ko aš čia maždaug norinti, buvo atliktas tyrimas, kad ryšio 3g ten nėra ir niekas nežada dėl manęs antenos statyti, man pasakius, kad apie jokį tyrimą Omnitel manęs neinformavo ir net priešingai, vis teigė, kad ryšys yra, ji dar labiau pasiuto, ko aš čia noriu, vargšelis Justas užsiėmęs, susisieks (vdrug dar po metų sulauksiu), o apie jokį stiprintuvą iš jų sąskaitos negali būti nė kalbos. Nusispjoviau, nes turėjau kraustytis į Klaipėdą, ten pagalvojau, vis tiek bus pilnas padengimas. Kur Tau, vargeli vargeli, eik prie lango ir naršyk 😀 Užsisakiau Balticum internetą (jokių blogų replikų jiems negalėčiau mesti, labai džiaugiuosi). Nuėjau į Omnitel atsisakyti sutarties. Negalėjau, nes pasiėmiau sutartį su modemu. Tai pasidariau tą minimalų planą. Visgi gavusi sąskaita nustebau – minimalus planas išauga. Vėl nuėjau ten. Pasakė, kad turiu mokėti papildomai už modemą (to anksčiau nereikėjo). Atsiprašau už leksikoną, bet tą modemą norėjosi sukišti jiems ten, kur saulė nešviečia.
    Beje, pasiskundus dėl ryšio sutrikimų, mane vėl patikino, kad Klaipėdoje tikrai pilnas padengimas 😀 testavom kitose vietose, veikė. Man teko pakliūti į pilno padengimo Bermudų trikampį 😀 Sutartis jau tuoj baigsis, nekantrauju atsisakyti ir pasiųsti juos po velnių 😉

  7. Pasiule man omitelis mobilio rysio plana, mokesiu tiek ir tiek, atrodo visko daug(minuciu zinuciu mob., domenu) mokesiu maziau, bet gaunas dvigubai moku daugiau. Begu kuo toliau nuo Omnitelio

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>