Kaip RYANAIR mane „Serapinu“ pavertė

Kaunietė Agnė, planavusi kelionę į Airiją, susidūrė su kurioziškomis kliūtimis.

„Prieš pora dienų nusprendžiau įsigyti Ryanair bilietą į Dubliną. Pasirinkau maršrutą, datą, visus Ryanair puslapyje nurodytus žingsnius perėjau kaip įprastai. Bet kai jau atlikusi apmokėjimą pamačiau suformuotą mano užsakymo lapą, vos nuo kėdės nenukritau! Mano pavardė, man nesuvokiamu būdu, staiga tapo „Serapinas“. Nieko tokia pavarde net nepažįstu, iš mano asmeninio kompiuterio niekas tokia pavarde elektroniniuose puslapiuose formų nėra pildęs, tad negalėjau patikėti savo akimis. Išmušė šaltas prakaitas.

Tikrai negalėjau pati surinkti tokios pavardės, kuri niekaip nepanaši į manąją ir man net nėra girdėta. Net jei tap nutiko ne dėl mano kaltės, supratau, kad pakliuvau į bėdą – turiu bilietą savo vardu, bet svetima pavarde.

Dar labiau sunerimau prisiminusi, kad už vardo/pavardės keitimą Ryanair reikia mokėti papildomą mokestį. Suskubau ieškoti, kas man gali padėti išsiaiškinti šią situaciją ir skambinau Ryanair atstovybei Vilniuje. Bet po pokalbio jie nukreipė mane į oro uosto administraciją, tačiau ir čia man paaiškino, kad ne ką tegali padėti. Man buvo pasiūlyta kreptis tieisiai į Ryanair būstinę Anglijoje.

Susitaikiau su mintimi, kad šiai situacijai išspręsti man teks išleisti solidžią sumelę telefoniniams pokalbiams.

Pokalbis su kompanijos atstove truko apie dešimt minučių. Galų gale prie jau sumokėtos kainos už bilietą, turėjau telefonu patvirtinti sutikimą, kad nuo mano kreditinės kortelės būtų nuskaičiuoti dar beveik 39 litai už pavardės pataisymą. Spėju, kad gavusi telefono sąskaitą už pokalbį su Rayanair pagalbininke patirsiu dar vieną šoką.

Ir istorija beveik baigta – turiu bilietą savo tikrąja pavarde, bet ne su įminta mįsle“, – nevartok.lt pasakojo Agnė.

Dėkojame Agnei, kad pasidalino neįprasta istorija.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (5)

  1. agne:

    Sveiki,man ir mano draugams ,buvo nutikusi labai panasi situacija,tik beja ne su vardais,o su datomis…uzsisakinejau bilietus i Lietuva is Airijos,turejau isvykti vasario 11diena,grizti vasario 17,kaip visuomet su vyru dar karta visa informacija patikrinome,kad nebutu isivele jokiu klaidu ir padareme uzsakyma..bet kai jau gavome uzsakimo kopija,abu nustverome is nuostabos,atgaline data buvo kovo 17,taip ir likome nieko nesuprate..teko susimoketi papildoma mokesti uz datos keitima…gal dar buciau galvojusi.kad patys kazkaip per klaida neapsiziurejom,bet kai draugams ivyko identiska situacija,tikiu,kad kazkas cia ne taip…

  2. osvis:

    Jokios cia bedos nebuvo del pavardes. As pats kai skridau ir man nupirko bilietus ir vietoj „cius“ galunes buvo „ciute“, nieko tokio praleido ir viskas OK, jie nekreipia demesio, svarbu paso numeris atitinkas ir tiek, o vardas ir pavarde gali ir ne i tema buti.

    • :))):

      Bet kada dėl to gali būti bėda. O tai tiesiog papildomas pasipelnymo būdas, kad keleiviai pastebėję netikslumus ir norintys išvengti problemų su tokiomis klaidomis, siektų ištaisyti klaidas už tą papildomą mokestį.

    • PoP:

      jūs gal juokaujat?? o tai LT-Airijos pasienio patikrinimą jūs taip ir praėjot?…
      be to absoliučiai skirtinga pavardė, kaip šitam straipsny, tai jau atskira istorija, netikiu kad vien pagal paso numerį jums kas nors geros kelionės tik palinkėtų 🙂

      • osvis:

        jie nuskanuoja tavo pasa pasienis ir mato tavo varda ir pavarde, o kas ant bilieto uzsrasyta jiems vienodai. Juk tikrina ar tikras dokumentas ir ar keleivis turi toki su paso numeriu toki pirkta bilieta.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>