Neviltis dėl LOGINPOST terminalo arba gera pamoka, kaip išsiųsti siuntinį

2013-02-21 rytas , reikia išsiųsti siuntinuką, tad išsiruošiu ir keliauju į Jeruzalės g. prie PC“Rimi“, kur stovi LOGINPOST terminalas. Atvykstu, viską suvedu, apmoku ir čia prasideda nesusipratimai: terminalas išduoda lipduką, kurį  užklijuojame. Bet deja neskanuoja, lauke šalta, matyt kažkas neveikia. Nieko tokio, neskaitant ten praleistų daugiau kaip 30 minučių. Puolu skambinti nurodytu pagalbos telefonu 866237885. Atsiliepia vaikinas. Puiku. Mąstau, kad problema bus išspręsta, bet kaip aš klydau…

Puolu aiškinti problemą ir aišku susinervinu, kai suprantu, kad man niekas net neketina padėti. Išgirstu, kad terminalas kaltas. Tuomet klausia kokį siuntėją pasirinkote? Kad jie nepriklauso Lex system sistemai. O jie Venipakas. Aš jau užsidegusi aiškinu, kad pagalbos telefono numeris nurodytas šis ir jokio kito nėra. Tuomet man pasiūlo paieškoti kito telefono internete. Man papriekaištavus, kad dabar reikia ieškoti artimiausio interneto ir ieškoti numerių kuriais galėčiau susisiekti, jaunuolis papraščiausia numeta ragelį (!!!) Patikėkit pritrenkė.

Nesiruošiu pasiduoti,  juolab ir pinigai sumokėti, vėl skambinu… Atsiliepia tas pats jaunuolis. Aš jį įspėju dėl ragelio mėtymo ir paprašau prisistatyti. Labai grubiai ir arogantiškai man paaiškina, kad to jis daryti neprivalo, ir apskritai čia ne jo problemos. Tuomet paprašau, kad man pasakytų vadovo tel. numerį. Toliau vyko ilgos diskusijos su kitu žmogumi, kuris pasakė, kad prieš tai kalbėjau su  Dariumi Komskiu (ar Konskiu), na nemaloniu jaunuoliu.

Nieko nepešusi traukiu namo, laiko sugaišta nemažai, sušalusi ir nesuprasta, o dar ir įžeista. Grįžusi toliau nenuleidžiu rankų ir puolu internete ieškoti kas už ką atsakingas.  Surandu  Lex system GmbH kontaktinę informaciją. Telefonų gausa..Sugaištu nemažai laiko skambinėdama įvairiais numeriais, kol gaunu išganingą numerį 8650 77465. Šį kart kalbuosi su Sigita. Man išaiškina, kad ne jie kalti, o kaltas LOGINPOST  ir savo nusivylimui gaunu dar vieną numerį 869618526. Skambinu jau Karoliui.  Man paaiškina, kad  jis yra pats atsakingiausias asmuo, tačiau po dviejų skambučių ragelyje girdžiu, kad susisiekti nėra galimybės.

Na galvoju aš taip lengvai nepasiduosiu, susirandu dar vieną administracijos numerį 864018198. Mano nuostabai atsiliepia vėl Jurgita. Suprantu, kad mano kelionė prasidėjo nuo pradžios. Tuo pat metu man skambina gelbėtojas Karolis , kuris atsakingas už viską viską. Po visų skambučių ir aiškinimų, iš tiesų su Karoliu atrodo viskas lengva ir paprasta. Man pažada, kad su manimi susisieks kurjeris ir siuntinuką paims iš namų, belieka tik palaukti.

Neužilgo skamba mano telefonas, ir ką aš matau, kad man skambina pats pirmas numeris 866237885, pagalbos numeris nurodytas ant terminalo. Prisiminusi arogantišką ir pasipūtusį jaunuolį Darių, net nežinau ko tikėtis. Pokalbis trumpas ir aiškus, adresas, tuoj atvyksiu, nei labas, nei atsiprašau. Belieka laukti, kada siuntinukas iškeliaus. Skambutis į duris ir štai „gelbėtojas“ turintis pagalbos telefono numerį Darius jau čia. Mina ir povyza tikrai nemaloniai nuteikianti.  Atiduodama siuntinį vis laukiu, dar laukiu, ir neišlaikau, paklausiu ar jis nenorėtų man ką nors pasakyti. Darius sako “ne, ir neketinu atsiprašyti …“. Belieka išleisti vaikiną per duris ir priminti jam seną tiesą – klientas visada teisus.

Tuomet sulaukiau dar vieno skambučio iš Karolio, kuris maloniai pasiteiravo ar buvo atvykęs kurjeris, ir ar viskas tvarkoje? Na siuntinuką išsiunčiau, tai manau, kad viskas tvarkoje, neskaitant sugaišto laiko šalant, skambinant, naršant po internetą. Tačiau ar tvarkoje gerbiamieji pas jus??? Taip, terminalai, kaip ir visokia techniką, genda, kyla nesklandumų ir nesusipratimų. Kartais dėl mechaninių priežasčių, kartais dėl žioplumo, tačiau tam ir yra nurodytas pagalbos numeris, kad sulauktume pagalbos, o ne arogantiško, pasipūtusio, žmogiškumo neturinčio jaunuolio blevyzgų. Kuris neišmano savo darbo specifikos, bei neturi asmens savybių šioms pareigoms atlikti.

Tad jei siųsite siuntinį tokiu būdu, kaip aš, apsišarvuokite kantrybe ir pasikraukite telefoną. Dar po ranka gali prireikti interneto ir priemonės kuo rašyti vis naujus numerius. O mieli darbdaviai atminkite, kad nėra blogų darbuotojų, yra tik darbuotojai dirbantys ne savo darbą.

Dėkojame Rimai už išsakytą nuomonę.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Komentarai (18)

  1. as:

    Superinis paskutinis sakinys..uzskaitau..

  2. Saule:

    Kieta Rimute, pasirode 🙂

  3. KR:

    Su tom siuntom amžinos bėdos!

  4. Siuntusi:

    Rima, pabandyk siųsti per Post24 savitarnos terminalus. Sumoku gal kiek brangiau, bet žinau, kad siunta pasieks gavėją. O su LexSystem ir Venipak geriau neprasidėti. Kiek žinau, jie aptarnauja LoginPost terminalus ir nėra labai suinteresuoti suteikti kokybiškas paslaugas privatiems asmenims. Matyt todėl ir teko pačiai daug vargti surandant tinkamą asmenį. Ir šiaip, jei jau pasirenki pigesnį pristatymo būdą, tai gero aptarnavimo nereikia tikėtis 🙂

  5. Linas:

    Su Lex vežiau vieną ir paskutinį kartą – tokios betvarkės ir neatsakingumo dar neteko matyti. Rekomendacija vežti su bet kuo, tik ne su Lex.

  6. Marina:

    Su siuntom nera bedu, kai zinai patikrinta buda kaip ir per kur jas siusti 🙂 as isbandziau Post24 siuntima, nurodytu numeriu pagalbos numeriu suteike tikrai kvalifikuota pagalba ir pasirode, kad mergina dirba savo darba ir dar ji megsta 🙂
    As kaip tie estu herojai, ledynmecio nesulaukiau kol issiunciau siunta ir kol ji pasieke gaveja 🙂

  7. As:

    Nezinau kaip ten loginpostas bet vat lietuvius su siuntos24 ar kaip ten jie dabar vadinasi galiu palyginti su estais Post24 kur „Siuntusi“rase, tai va: pirkau as cia is danijos internetu batus ir pasirinkau ta siuntos24- batus gavau uz 3(!!!) dienu, o paskambinus i parduotuve toks balselis pranese „na cia juk lietuvos pastas taip dirba“ (wtf???), zmona pirko kazkokius kvepalus ir rinkosi per Post24 pristate kita diena, va jums ir estu letumas ir poziuris i servisa. Nemoka dar dirbti lietuviai paslaugu srityje ir loginpost ir siuntos24 tam pavyzdys, na o estukus uzskaitau si karta 🙂

  8. Aušra:

    Aš kažkada norejau greitai nusiust dukrai i Vilniu pažymas del bendrabučio. Reikejo greitai, tai Tauragėje buvau mačiusi Post 24 aparata. Pasiskambinau pasiklaust, kaip ten reikia ka daryt, kokios kainos, tai man viska paaiškino, tik va kažkur 7 litai pasirode per brangu už ta skyriu mokėti. Bet mergaite telefonu sako, tai niekis, nesiuskit tik dokumentu, dar ir lauktuviu dukrai idekit, vietos skyriuje yra. Pasinaudojau patarimu tai visi likom patenkinti – siuntinys buvo pristatytas kitą dieną. Dabar visada siunčiu dukrai reikalingus daiktus per Post 24

  9. Lietuvos paštas yra unikalus ne tik robotizacijos srityje , bet klasikiniame aptarnavime. Šiaip gal reiktų ir nesistebėti įmonė valstybnė, vadovė finansistė ( su aptarnavimu mažai kas bendro). Bet vistiek negaliu nesistebėti kai prie langelio pluša 1 mergina, tikrai stengdamasi dirbti greičiau, o interesantų 10-15 žm. Karts nuo karto galvą iš tarnybinių patalpų iškiša pagyvenusi moteriškė, paklausia ar yra kas laukia ATSIIMTI siuntų ir atgal į kabinetą. Darau išvadą ,kad paštas ant tiek atsilikęs 21 amžiuje, kad negali organizuoti darbuotojų darbo ten kur reikia ir kada reikia. Dirba nemažai jaunų merginų, jos tikrai stengiasi, bet įtariu problema su vadovybe. Pašto personale su atrankom dirba , leisiu sau pasakyti nesubalansuotos psichikos darbuotoja vardu Lina. Užduodama klausimą kandidatui jaudinasi,painiojasi, nes realiai nelabai supranta ko klausia… Tai kokios darbuotojus tokia aparatė gali atrinkti? O robotai irgi stringa pašto…

  10. Rimgailė:

    Man teko naudotis Post24 jau ne kartą, ir galiu pasakyti, kad servisas nuostabus – vieną dieną užsisakai prekę iš internetinės parduotuvės, o kitą dieną jau leki su sms prie terminalo jos atsiimti!Nė karto neteko net skambinti jokiais pagalbos numeriais, nes paslauga naudotis iš tikro paprasta ir patogu, kaip jie ir sako!
    O LoginPost net nesu niekur mačiusi, kad siūlytų pristatymą…

  11. Archis:

    Man, ir gi, panašiai nutiko kaip p. Rimai su tuo LOGINPOST. Viską atlikus ir sumokėjus su siuntimą, nuskenuoti niekaip nepavyko. Laimei, paskambinus į infoliniją, pasitaikė puikus darbuotojas, kuris ir aptarnavo minėtą terminalą ir viską išsprendė reikamu būdu.

  12. Weird , this page turns up with a dark color to it, what color is the primary color on your site?

  13. I appreciate you writing this post, I was some what well read with this topic. It’s always good learning new things.

  14. j:

    Superinė idėja tie loginpost, gal truputi strigdavo bet sutvarkius techniką atsisakius lexsystem paslaugu palikus tik venipak arba dpd manau viskas su kaupu but atsipirke butu, kadangi tiek kurjeriai galedavo klijentams panorėjus palikti terminale siuntą tiek pats klijentas pigiai siusti siuntą( jei palyginus tai loginpost didziausia deze kainuodavo tiek kiek lietuvos pasto terminaluose maziausia dezute) darant versla pagristu siuntiniais tai budavo pats pigiausias budas siusti siuntas

  15. Warlius:

    Užuojauta straipsnio herojei. Gerai, kad perspėja kitus su kuo nesusidurti. Labai gerai, kad neteko naudotis paštomatų įmone, kurie nesugeba ir nenori spręsti iškilusių problemų 🙂
    Naudotis tenka Omniva. Klausimų kyla, bet niekada nieko panašaus nėra buvę į nepagarbų toną, ilgą situacijos sprendimą. Apie ragelių mėtymus iš vis šiais laikais sunkiai galima suprasti, kad tokie dalykai dar įmanomi.

    Warlius
    2016-12-09

  16. Agnė:

    Terminalai kartais pastringa arba išvis neparodo siuntio, o su ParcelABC siuntimas bus jums žymiai malonesnis ir pigesnis.

  17. Joana:

    Aš irgi ne kartą esu susidūrusi su prastomis siuntų pervežimo paslaugomis, tačiau jau ilgą laiką naudojuosi ParcelABC paslaugomis, ir dar nė karto nenuvylė, ypač, jei reikia siuntą pervežti greitai. Ši įmonė man labai patinka tuo, kad veža siuntinius į daugelį pasaulio šalių, ir kainos tikrai geros.

  18. Vaidotas:

    čia Lietuvoje palyginus su užsieniu siuntikai dirba gana neblogai net ir naujokai Itella norėdami atsiriekti rinkos dalį stengiasi tai daryti dar geriau, labai retai pasitaiko koks nors piktas ar nekultūringas kurjeris bent jau aš nepamenu, o tie kur tašes vežioja į Anglijas ir Norvegijas tai siaubo filmas

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>