Kaip ELEKTROMARKT vestuvių nuotraukas spausdino

elektromarkt1“ Vilniaus Akropolio Elektromarkt parduotuvėje užsakinėjau atspausdinti nuotraukas. Norėjau padaryti dovaną, mano vestuvėse dalyvavusiems svečiams. Nuotraukų užsakytų kiekis buvo virš 400 (dydis 10×15), taip pat užsakinėjau apie 10 didesnių nuotraukų. Tuo metu vyko akcija ir viena 10×15 nuotrauka kainavo apie 0.25 Lt. Kadangi pati nemokėjau, kaip naudojantis jų aparatu užsakyti nuotraukas, tai darė parduotuvės darbuotojas. Kadangi nuotraukų buto daug, jam bekeliant jas, paklausiau, ar tikrai visos nuotraukos tilps i viena kompaktą, nes jos gero fotografo ir viena maziausiai uzima 15 MB. Buvo uztikrinta, kad tikrai viskas tilps.
Buvau pasiskaičiavusi, kada man reikia atsiimti ir priduoti nuotraukas, kad galėčiau išdalinti svečiams, kurie gyvena kitame Lietuvos gale. Atėjus pasiimti gavau mažą vokelį, kuriame buvo tik 50 nuotraukų (10×15 dydžio). Kaina buvo paskaičiuota viena nuotrauka po 0.50 Lt. O dėl didelių nuotraukų užsakymo, tai išvis gavau vieną nuotrauką, kurios net neprašiau daryti didelės 10×15 dydžio, už kurią reikėjo sumokėti 1.50 Lt.

Paprašiau darbuotojų patikrinti, kodėl taip atsitiko, (kodėl buvo padaryta tik toks kiekis nuotraukų, kodėl paskaičiuota ne tokia kaina ir kodėl iš didelių nuotraukų, gavosi viena nuotrauka, kurios 10×15 dydzio nereikėjo) tai negavau visai jokio atsakymo. Buvo paaiškinta, kad jie už nieką neatsako ir niekuo man padėti negali. Buvo pasiūlyta parašyti pretenziją. Aš taip ir padariau. (Paprašiau kompensuoti mano sumokėtą suma už 50 nuotraukų , kadangi turėjau skubiai daryti likusias nuotraukas po 1.25 Lt kitoje vietoje.

Po kelių dienų sulaukiau skambučio iš Elektromarkt darbuotojos, kuri pasakė, kad man nuspręsta nekompensuoti pinigų, kuriuos aš sumokėjau už 50 nuotraukų, o man suteiks nuolaidą parduotuvėje (nežinojo, kokio dydžio nuolaidą, taip pat nieko negalėjo normaliai pasakyti). Kadangi man tokie nekonkretūs atsakymai netinka ir nieko jų parduotuvėje nereikia, aš atsisakiau. Ir paprašiau, kad man parašytų el.paštu vadovas, kuris tai sprendžia, nes per jų klaidą turėjau sumokėti penkis kartus brangiau už vieną nuotrauką.

Sulaukiau iš vadovo el.laiško, kuris taip pat pasakė tą patį, kad man nieko nekompensuos ir, kad aš atsisakiau pati jų suteikiamos nuolaidos (net neisivaizduoju kokios, nes taip man jie to ir nepasakė). Aš dar kartą jiems parašiau ir paklausiau, kodėl taip atsitiko ir kokia ta nuolaida. Praėjo jau mėnuo nuo pirmojo gauto atsakymo į mano pretenziją.
Tikrai visiem siūlau nepasitikėti šia įmone, nes atsitikus klaidai, jie tikrai jos neištaisys ir į savo klientų poreikius normaliai neatsižvelgs“, – nevartok.lt pasakojo Elektromarkt paslauga nusivylusi Ieva.

 

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Pakomentuok. Būk pirmas!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>