„Noriu pranešti apie internetinės prekybos portalą „Uogos.“ Pirkau liepos pabaigoje pripučiamą valtį. Prekės gavimo terminas – atsiimti rugpjūčio 8d. Tą dieną gavau telefonu žinutę, kad dėl „transporto problemų“ prekė vėluos. Nuo to laiko, nei Kauno, nei Vilniaus telefonai neatsako, į elektroninį paštą taip pat negavau atsakymo. Nepaisant to kasdien į kompiuterį gaunu naujus „Uogų“ pasiūlymus“, – liūdna patirtimi pasidalino Eduardas.
Eduardui nesulaukus prekės, patariame kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri gavusi skundą pradės tyrimą.
Eduardai, jei turite galimybę važiuokite į jų prekių atsiėmimo punktą ir reikalaukite, kad grąžintų pinigus (nes pastebėjau, kad prekės ypač prastos kokybės). Tada galbūt juos atgausite. Aš tokiu būdu atgavau.
Sėkmės.