Internetinė prekyba: telefonu neatsiliepia, prekės nėra

valtis„Noriu pranešti apie internetinės prekybos portalą „Uogos.“ Pirkau liepos pabaigoje pripučiamą valtį. Prekės gavimo terminas – atsiimti rugpjūčio 8d. Tą dieną gavau telefonu žinutę, kad dėl „transporto problemų“ prekė vėluos. Nuo to laiko, nei Kauno, nei Vilniaus telefonai neatsako, į elektroninį paštą taip pat negavau atsakymo. Nepaisant to kasdien į kompiuterį gaunu naujus „Uogų“ pasiūlymus“, – liūdna patirtimi pasidalino Eduardas.

Eduardui nesulaukus prekės, patariame kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri gavusi skundą pradės tyrimą.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (1)

  1. Irina:

    Eduardai, jei turite galimybę važiuokite į jų prekių atsiėmimo punktą ir reikalaukite, kad grąžintų pinigus (nes pastebėjau, kad prekės ypač prastos kokybės). Tada galbūt juos atgausite. Aš tokiu būdu atgavau.
    Sėkmės.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>