E-Maxima – apie vartotoją visai nepagalvota

E-MAXIMA – daug reklamos – mažai naudos. Tuo jau spėjo įsitikinti ne vienas vartotojas pabandęs įsigyti prekių  MAXIMOS parduotuvėje internete.

„Kelis kartus pirkau įvairių maisto produktų e-MAXIMOJE. Deja, kai kurių produktų galiojimo terminas jau buvo ant ribos. Atrodo, kad jie specialiai tokiu būdu iškiša besibaigainčio galiojimo prekes. Ne pačios gražiausios išvaizdos buvo ir vaisiai“, – nevartok.lt skundėsi vilnietė Katerina.

„Esu ne vieną kartą internetu pirkęs visai šeimai lenkišką mineralinį vandenį. Tačiau vieną dieną jis dingo iš e-MAXIMOS. Teko girdėti kalbų, kad MAXIMA iš tiekėjų reikalauja papildomo mokesčio, kad jų prekės būtų e-MAXIMOJE. Nesutikusiems mokėti, jų prekės išmetamos iš internetinės parduotuvės. Tad tokia ir nauda iš e-MAXIMOS, kai vandenį reikia vilkti iš paprastos MAXIMOS parduotuvės“, – nevartok.lt sakė vilnietis Leonas.

„Kelis kartus su įvairiom prekėm pirkau žuvį, kuriai buvo skelbiama akcija. Deja, tos žuvies taip ir nesulaukiau. Atvykęs darbuotojas grąžino pinigus, pareikšdamas, kad žuvies nėra. Kam tuomet taip klaidinti žmones?“, – piktinosi Irena.

Tai tik dalis skundų, kuriuos teko išgirsti iš e-MAXIMOS vartotojų. MAXIMOS atstovai nutyli, ar iš tiekėjų imamas specialus mokestis, kad jų prekės patektų ne tik į prekybos tinklą, bet ir į elektroninę parduotuvę. Neradę reikalingų maisto produktų ar gėrimų, vartotojai priversti tampyti sunkius vežimėlius (galite matyti nuotraukoje).

„E-MAXIMA parduotuvėje užsakymas –  tai yra prekių surinkimas pagal kliento sąrašą, vykdomas prekių pristatymo dieną. Jeigu klientas užsakymą nusiuntė penktadienį su prašymu pristatyti prekes šeštadienį ar sekmadienį, tai tomis dienomis ir vykdomas nurodytų prekių parinkimas.  Prekės, kurioms taikomos akcijos yra pakankamai greitai išperkamos, todėl pasitaiko, kad pageidauto produkto prekių surinkimo metu parduotuvėje iš kurios vežami visi e-MAXIMA užsakymai nelieka ir neradę alternatyvos, e-MAXIMA darbuotojai klientui grąžina pinigus“, – nevartok.lt teigė MAXIMA atstovė spaudai Olga Malaškevičienė.

„Šiuo metu elektroninėje  parduotuvėje galima rinktis iš beveik 16 tūkstančių prekių. Kaip ir visose kitose mūsų parduotuvėse,  e-MAXIMA parduotuvėje asortimentas pastoviai peržiūrimas, papildomas sezoninėmis prekėmis ar naujovėmis. Asortimentas sudaromas pirmiausiai atsižvelgiant  į mūsų klientų poreikius ir lūkesčius“, – pridūrė Olga Malaškevičienė.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (12)

  1. Vaidas:

    Man rodos, kad čia bandot pūsti burbulą, nors iš tikrųjų tai nieko ir neįvyko… Bullshit’as absoliutus… :))))

  2. VIKI:

    Parašytas straipsnis iš nieko.
    O komentarai iš serijos „GIRDĖJAU“…. 🙂 Mažų mažiausiai juokingi 🙂 taip ir kyla „pletkai“ apie bet ką 🙂
    Jeigu ko nors netenkina apsipirkimo internetu kokybė, pristatomi daiktai, TIESIOG NEPIRKITE.
    Pati apsiperku MAXIMOJE internete ir pasiskaičiau taisykles, kuriose parašyta, kad jeigu pristatyta prekė atrodo netinkama, galite iškart ją grąžinti vairuotojui 🙂
    O akcijuojamos prekės ir taip labai greitai dingsta nuo lentynų pačiose parduotuvėse, todėl nieko nuostabaus, kad jų nepristato perkantiems internetu…

  3. bambekliui:

    man irgi į burbulą panašu, pirkėjas yra vienas iš tų bambelių kur bamba ant kiekvieno kampo. Parduotuvė turi savo asortimentą ir tiek,o teiginiai, kad bobutė pakuždėjo,kad imami pinigai už vietą e-shope – juokingai skamba. O aš girdėjau, kad ryt ateiviai iš marso atskris.

  4. Leonas:

    maximute ima mokesti is firmu, del to zmones dauga ko ir neranda ten.o uz nuomone teist neverta.zmones skundziasi, jeigu yra nepatenkinti

  5. pirkejas:

    Karta pirkau is e-maxima. Ir bent jau man minusu nemazai pasirode. Pirmiausiai tai mazas asortimentas. Gavus prekes, paaiskejo, kad ideta ne ta preke, o kai kuriu is vis nera. Tai teko vis tiek eiti i parduotuve.

  6. Andrius:

    „vartotojai priversti tampyti sunkius vežimėlius“ o apie darbuotoja nepagalvojate,kuriam reikia po 10 bloku mineralinio uznesti i 5 auksta???Kai kurie net aciu nepasako,nekalbant apie arbata…

    • Reda:

      Andraiu, tu grusvcikas, o ne barmenas- padavejas. Kokios arbatos tau dar?!!: )

      O del 5 auksto – tai cia darbas toks tavo, nepatinka, nedirbk. Tau uz tai LT moka: D
      AS APSALUS :DDD

  7. vartotojas:

    Pirkau e-maximoje penkis kartus, pirmi du buvo nepriekaištingi, o vėliau jau prasidėjo visokie minusiukai: tai tam tikrų prekių nėra, tai kažko nedadeda, o kai susigriebi, vairuotojas jau būna išdūmęs, ir lieki pats kaltas, kad prie vairuotojo akių prekių visų nesužiūrėjai.
    Kur ten sužiūrėsi, kai jų tiek daug, ir kaip tyčia net tos pačios rūšies prekės išmėtytos po skirtingus maišus, bei vairuotojas stovi nervuotas, kad jo laiką gaiši (beje, ir savo); tai ir patiki tuo, kas parašyta važtaraštyje. Kažkaip nepatogu žmogų užgaišti ir tokį nepasitikėjimą rodyti. Jau antrą kartą dėl kiekio neatitikimų nukenčiu. Ar jų neįdeda, ar jos išbyra pakeliui? Kažkaip pakuotojams reikėtų gal atidžiau, logiškiau ir sandariau pakuoti prekes. Nebeturiu pasitikėjimo e-maximos. Reikės kitą kartą jau griežtai viską pagal važtaraštį sužiūrėti, kiek laiko tai beužimtų. Vis pora litų į minusą nueini. Netiesiogiai „susimoki“ už užnešimą:)
    O pliusas tas, kad prekes į namus atneša (tikrai džiaugiuosi) ir už maišelius mokęsčio neskaičiuoja. Tai bendroj sumoj tas ant to išeina su tais neatitikimais, tik kad pačiam nei važiuot, nei nešt nereikia.
    Na, o vairuotojams, žinoma, nepavydžiu, kai reikia sunkiausius maišus ir kelis blokus mineralinio tempti, tikiuosi Maxima jiems už tai moka padoriai. Arba bent duotų ranka tempiamą vėžimėlį…
    O dėl arbatos, tai, kadangi susimoki išankstiniu pavedimu, ir pristatymas yra nemokamas, tai ir į galvą neateina, kad gal reikėtų žmogui atsidėkoti. Iš kitos pusės, jei nebūtų tų neatitkimų ir minusų, tai ir padėkoti negaila, o taip vistiek pasamonėje vairuotoją kaltini.
    Suma sumarum, paslaugą nauduosiuos, bet kiekvieną prekę tikrinsiu pagal sąrašą.

  8. as:

    Didelis minusas – asortimentas. Na ir kaip visada daromi nauji pokyciai – ne i gera. Nemokamas pristatymas nuo 149 lt . Bent jau mes tikrai reciau pirksim (jei pirksim).

  9. Monika:

    As perku e-maximoje ir labai daznai, taip visko buna ir preke kazkuria pakeicia analogu ir kazko is vis neatveza nes nera, bet pinigus visada grazina atgal i saskaita jei kazkokie neatitikimai prekese arba ju svoryje. Labai dziuku, kad yra tokia galimybe uzsisakyti maista namo ir pvz musu seimai visai nesvarbu 79lt ar 149lt barjeras nenokamam pristatymui, mes perkam maisto uz daug daugiau lt, labai patogu, kad nereikia vaziuot ir tempt tu maisu patiems. Taip tokiu produktu kaip darzoves (isskyrus bulves ar morkos) ir vaisiai neperku e-maximoje, niekada net nebandziau tiesiog megstu jas pasirinkti pati, bet seip esu labai patenkinta, o tiems kam nepatinka kazkas – tiesiog nepirkite, nieks nevercia 🙂 siai dienai esam pardave masina, kol neisigysim naujos nzn kaip apsiversciau be sios maxima paslaugos 🙂

  10. I have noticed you don’t monetize your blog, don’t waste your traffic, you can earn additional cash every month because you’ve
    got high quality content. If you want to know how to
    make extra bucks, search for: Boorfe’s tips best adsense alternative

Rašyti komentarą Anonimas

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>