Daugiau niekada nesilankysiu Kauno Katpėdėlėje…

viciunaigroup.eu nuotr.

Pietavome šiame restorane (jei jį taip galima pavadinti). Viskas buvo gerai kol negavome sąskaitos – joje buvo dvigubai brangesnis patiekalas nei aš buvau užsisakęs (vėliau paaiškėjo, kad aš ir suvalgiau ne tą patiekalą, bet nesvarbu – padavėjos kaltė). Pasikvietėme padavėją ir ji pavarčiusi akis griebė sąskaitą bei ją pataisė, atnešė atgal ir net neatsiprašė. Aišku, nereikėjo tikėtis atsiprašymo…

Peržvelgę naują sąskaitą vėl išsikvietėme padavėją, nes pamanėme, kad šį kartą nepaskaičiuota nuolaida. Dar labiau perkreiptu veidu ji griebė sąskaitą, nuolaidų kortelę ir nubėgo tikrinti. Grįžus pasakė, kad viskas gerai ir vėl nulėkė. Mes pasikvietėme ją dar kartą, nes norėjome pasiaiškinti kaip ta nuolaida skaičiuojama ir kur ji įrašyta (norėjome palikti jai arbatpinigių iš tos nuolaidos, net ir už tokį aptarnavimą), bet ji pareiškė, kad „jei netinka mokėkite kiek norite“ ir nubėgo…

Tai ir sumokėjome mažiau nei priklausė… Bet padavėja taip ir nepaaiškino, kur čekyje žymima nuolaida.
Deja, nuotaika dėl šiurkštaus padavėjos elgesio buvo sugadinta.

Dovydas

 

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , ,

Komentarai (3)

  1. Lina:

    Man taip pat buvo toks įvykis tik „Charly“ užsisakiau lietinius ir buvo nurodyta kita kaina su nuolaidu kortele, bet, kai atnese sąskaita tai kaina buvo nei tikroji lietiniu kaina, nei ju kaina su nuolaidu kortele. Nekviečiau padavėjos. tačiau daugiau tenai neisiu, apmaudu kad kavines taip praranda savo lankytojus.

  2. Cesarius:

    verslininkai visur apgaudinėja , ieško debilų ir aišku debilai perka .

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>