Cgates pasikeitus savininkams tyčiojasi iš savo klientų ir nepagrįstai reketuoja

„Kad jums neatsitiktų taip, kaip man, patariu: nutraukiant sutartį ir pilnai apmokėjus sąskaitą už paslaugas su Cgates (VDNET), reikalaukite pažymos, kad Jūs pilnai atsiskaitėte už suteiktas paslaugas ir nesate skolingas. Prašant nutraukti sutartį su Cgates (VDNET), administratorė J.S. man paaiškino, kad kol nebus pristatyti čekiai, jog esu atsiskaitęs su Cgates, sutarties nenutrauks. Administratorė atspausdino sąskaitą. Nuvažiavęs į banką viską apmokėjau ir grįžau su čekiais. Tik tada nutraukė sutartį. Po pusės metų, adresu, kur jau nebegyvenome, buvo atsiųstas laiškas iš anstolių kontoros, dėl įsiskolinimo už Cgates (VDNET) teikiamas paslaugas. Anstoliams  buvo paskaičiuoti 25 Lt už administravimą. Nuvažiavus i Cgates ir pasiteiravus, „kodėl sutarties nutraukimo dieną neteisingai išrašėte sąskaitą , ir kodėl neinformavote kliento prieš tai, kaip perduoti įsiskolinimą anstoliams, iš administratorės Jolantos sulaukiau arogantiško paiškinimo. Bendraujant su atsakingu asmeniu Aušra Česnuliene telefonu, buvo pasakyta, kad sutarties nutraukimo dieną, administratorė turėjo išrašyti sąskaitą, kad pilnai atsiskaityta su „Cgates“. Jeigu čia administratorės klaida, tai su ja ir aiškinkitės. Taigi sumokėjau už atsiradusią (po pusės metų) skolą ir anstoliams už nepriekaištingą darbą. Eilinį karta supratau, kad niekas Lietuvoje nepasikeis. Mieli žmones tikrai nepasirašinėkite su jais jokių sutarčių“, – nevartok.lt rašė ir apmaudo dėl Cgates veiklos ir teikiamų paslaugų neslėpė buvęs įmonės klientas.

Nevartok.lt sulaukė daug vartotojų skundų, kuomet Cgates perkodavo savo dažnius gegužės mėnesį. Daugybė vartotojų liko be skaitmeninės televizijos, nes informacinis Cgates centras nesugebėjo išaiškinti, kaip vartotojams sureguliuoti savo imtuvus. Apie tai pranešime atskirai.

Dėkojame Pavelui už informaciją.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Komentarai (4)

  1. ex:

    tie patys cgates istrauke siemet 2009 metu „skola“ uz viena menesi, nors visada nuosirdziai mokejom kas menesi. tokio senumo apmokejimo kvitu nebesaugojom, o pasirodo reikia… teko susimoketi.
    cia panasiai kaip bandymai irodineti, kad nesi kupranugaris. tu zinai kad nesi, visi irgi zino kad nesi, o kazkas atsiuncia tau pikta laiska su kaltinimu tave esant tuo kupranugariu…

  2. Ilona:

    Na sakes, reikes isiminti, kad netureciau jokiu reikalu su jais ir sutarciu, sukciai kazkokie…

  3. Ree:

    o kur info apie dažnius?????

  4. Vanda:

    Antras mėnuo nebeatsiunčia sąskaitos į el. paštą, nors du metus tai darė. Ar galiu aš du mėnesius nemokėti? Nepadėjo nei prašymas Panevėžio klientų aptarnavimo centre, nei skambutis į 19900. Kaip išsireikalauti sąskaitos? KAS PADĖS ???

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>