Cgates akibrokštas klientui – priskaičiavo, ko neužsakė

cgates2

Cgates.lt nuotr.

„Gaunu sąskaitą už rugsėjo mėnesį ir pastebiu, kad sąskaitoje 7Lt priskaičiuoti už vaikų kanalo rinkinį, kurio nei man, nei kam kitam nereikia. Gyvenu su močiute, tai pagalvojo gal ji suvaikėjo ir pajungė. Pasiskambinus Cgates numeriu 19900 konsultantė atsakė, kad buvo užsakytas rinkinys – Vaikų. Pasitikslinau su artimaisiais, niekas jo neužsakinėjo, o jie tvirtina kad buvo užsakytas ir turime mokėti besąlygiškai. Neužsakinėk ir mokėk už paslaugas ! „, – nevartok.lt pasakojo pasipiktinęsTomas.

Cgates deklaruoja, kad pokalbiai su klientais yra įrašomi. Tomui norime patarti kreiptis į bendrovę ir prašyti pateikti visą informaciją apie užsakymą. Klientas tokia teisę turi. Tuomet bus daugiau aiškumo, kodėl nereikalingas rinkinys buvo įjungtas.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , ,

Pakomentuok. Būk pirmas!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>