AVITELOJE perki – didelių bėdų turi

Sveiki, papasakosiu jums nutikimą su Avitelos internetine parduotuve, kaip jie už vaisių džiovyklę sumokėtus pinigus mėnesį džiovino. Kauniečiai tėvai paprašė internetu užsakyti jiems vaisių džiovintuvą. Apsidžiaugiau patikusio modelio Zelmer džiovyklę radusi Avitelos internetinėje parduotuvėje. Prieš užsakydama, paskambinau jų interneto puslapyje nurodytu telefonu pasitikslinti dėl kai kurių pirkimo detalių. Konsultantė  informavo, kad paprastai prekė į pasirinktą parduotuvę pristatoma per porą dienų ir tai buvo pagrindinė paskata prekę užsakyti būtent iš Avitelos, o ne iš kitų pardavėjų.

Sode gausiai derėjo rudens gėrybės, o mes kantriai laukėme žinių iš Avitelos:) Po šešių dienų po apmokėjimo tėtis nuvyko į PC Molą (Kaune), kuriame įsikūrusioje parduotuvėje turėjome atsiimti nusipirktą džiovyklę. Tai, ką teko patirti pagaliau sulaukus konsultantų dėmesio ir pasiteiravus apie užsakytą prekę, nusipelno atskiros istorijos. Tokios nepagarbos pirkėjui nesame matę. Parduotuvėje oriai besitvarkančios bent keturios konsultantės atsisakė tėčiui suteikti bet kokią informaciją: joms nepatiko nei jo pasakytas užsakymo ID numeris, nei užsakovo vardas ir pavardė, nei užsakytos prekės tikslus pavadinimas, kaina…..  Sunku įsivaizduoti kodėl, bet konsultantės pareiškė, kad jos apskritai negali pagal tokius duomenis sužinoti, ar prekė parduotuvėje gauta. Kad prekė vadinasi „Zelmer džiovintuvas“, konsultančiųų teigimu, taip pat nėra pakankamai tiksli informacija ir Zelmer džiovyklės Avitelos parduotuvėje matyt gali būti keleto modelių, nors internetinėje parduotuvėje nurodomas vienas.

Ar bereikia sakyti, kad nuo tokių „konsultančių“ norėjosi tik sprukti neatsigręžiant? Bet sprendimą reikėjo rasti, mat Avitelai buvo sumokėta daugiau nei pusantro šimto litų.

Nenudžiugino ir po pusantros savaitės pagaliau parsigabenta ilgai lauktoji džiovyklė. Ji paprasčiausiai buvo sugadinta. Sukonstruota veikti dviem stiprumo lygiais ji vargais negalais veikdavo tik pirmuoju; įjungus antrąjį gailiai pūkšteldavo ir išsijungdavo. Įtarimą Avitelos nesąžingumu kėlė ir ant džiovyklės puikavęsis kainos lipdukas – spėjame, kad mums prekė buvo pateikta tiesiog išėmus ją (jau sugadintą) tiesiog iš ekspozicijos.

Sukaupę paskutinius kantrybės lašus nuvykome į parduotuvę grąžinti šią sugadintą džiovyklę. Išklausę abejones, ar Avitela apskritai imsis spręsti šią situaciją ir neva galbūt ieškos technikų, kurie spręs, ar ši prekė yra sugadinta, konsultantams paaiškinome, kad savo, kaip vartotojų prekes, tikrai žinome. Paprašėme pakeisti prekę tinkama arba jei Avitela vis tik tokių neturi – grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Po konsultacijų su viršesniu kolega Mindaugu prisistatęs konsultantas vis tik pripažino, kad neveikiančią prekę, išimtą iš ekspozijos, mums galėjo „per klaidą“ atsiųsti už internetinę prekybą atsakingas Avitelos darbuotojas, ir pranešė mums, kad parduotuvė pagaliau sutinka pakeisti prekę tinkama; Konsultantas informavo, kad tokių džiovyklių yra jų parduotuvėje Utenoje ir mums čia pat, iškart rezervuojama viena iš jų; patikino, kad iki Kauno ji atkeliaus per keletą dienų. Žodžiu, nuraminti grįžome namo ir toliau kantriai laukėme.

Kaip jau buvome įpratę, Avitela mūsų neieškojo ir apie užsakymo vykdymo eigą neinformavo.

Lukterėję dar pusantros savaitės, ėmėmės ir vėl Avitelos ieškoti patys. Deja nuvykus į tą pačią parduotuvę Mole – tylos siena, ignoravimas, jokios informacijos ir, žinoma, jokios mūsų nusipirktos džiovyklės.

Nebegalėdami suskaičiuoti, kiek klaidų ir pažeidimų vykdydami mūsų užsakymą darė Avitela, dar kartą kreipėmės į juos elektroniniu paštu, prašydami kuo greičiau pristatyti mūsų nusipirktą prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Nei elektronio laiško, nei skambučio iš parduotuvės atstovų ir šįkart nesulaukėme, tačiau po beveik mėnesio tokios „draugystės“ su Avitela, pinigai vis tik buvo grąžinti į sąskaitą.

Valio. Tai jau pasiekimas. Nebeteks iki kito derliaus laukti!

Man labai gaila dėl užsakymo iš Avitelos parduotuvės sugaišto laiko, pastangų bandant patiems sugaudyti informaciją apie užsakymo vykdymą, sumokėtų pinigų, ir labai nemandagaus elgesio atvykus į jų parduotuvę PC Mole.

Nusivylusi pirkėja Renata.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: , , , , ,

Komentarai (21)

  1. J.:

    kokio velnio sakytis per interneta tada,jei vistiek vaziuojat jos atsiimi i ta avitela??suprantu,kaip kurjeris atveza i namus,o cia kas??tai nuvaziuojat i pacia parduotuve ir isrenkat preke,kokia norit,ne is ekspozicijos,juk taip?

  2. Dar vienas :):

    Nebeinu į tokias įmones. Mane irgi apgavo, bet prieš Kalėdas vėjų nebekėliau. Palikau jų sąžinei. Pirkau Zelmer plaktuvą, int. parduotuvėje buvo nuotraukos su antgaliais tešlai maišyti, bet gavau be jų. Po to tik supratau apgaulę. Iš int . parduotuvės duomenys apie prekę buvo labai greitai išimti. Gerai dirba BLYN
    Kai Kalėdų senis nepasigyrė, kad turėjo būti ir tie antgaliai, tai ir ramu. Bet viduj kirba…

  3. Party:

    Pazistu mergina, kuri pirko ish Avitelos fotika, po poros menesiu atsirado brokas, ji kreipesi i Avitela, ten ja pasiunte, taip viskas tesesi kol jai ne nusibodo, padave Avitela i teisma ir laimejo. Taip reikia dusinti monopolistus… jiems raikia tik tavo pinigu…

  4. Oncia:

    Ten pirkti tikrai negalima, kai grupioke norejo pakeisti brokuota mesmale, jai pradejo aiskinti, kad ziuresim kur cia kieno kalte. Leido suprasti, kad greiciausiai bus kaltas pirkejas netinkamai kazka sumales. Juokinga jeigu nebutu graudu.Kuo toliau nuo tos Avitelos ir ju interneto parduotuves.

  5. Rūta:

    Ne kartą pirkau jų internetinėje parduotuvėje. Viskas vyksta sklandžiai, be problemų. Neseniai sugedo viena pas juos pirktą prekė. Sutaisė kaip ir priklauso, pagal garantinio aptarnavimo sąlygas. Jokių priekaištų neturiu šiai įmonei.

  6. Jolanta:

    manau, kad sis straipsnis labai jau ispustas, matyt pirkejas arba susireiksmines arba tiesiog bando pazeminti avitelos varda. as kauno parduotuves nuolatine kliente ir esu labai patenkinta pardaveju aptarnavimu bei vertingomis konsultacijomis!

  7. Edvinas:

    Panasu, kad autore gerokai viska pagrazino 🙂

  8. vika:

    as panasia situacija patyriau,visa menesi laukiu indaploves ir vis neatveza,tryna smeginis ,kad va sandeli db neturi tai dabar ji lenkijoje to dar kokios nesamones :(BAISU)

  9. Kęstas:

    O manęs dar jokioje parduotuvėje neapgavo. O jei ir apgautū – ne gyvenimo pabaiga, kitą kartą būčiau atsargesnis, bet ir toliau toje parduotuvėje pirkčiau. Nedarau didelės tragedijos iš tokių dalykų. Visi esam žmonės, visiems pasitaiko suklysti. Nemanau, kad kažkas suklysta tyčia.

  10. As:

    Nusisneka cia visi ziuriu 😀 Atlikau praktika aviteloj ir tokiu pievu kai cia pasakojama nera, sugedusios prekes tvarkomos kaip priklauso, kolektyvas puikus, puikiai konsultuoja ir ismano savo darba, esant nesusipratimams bedoj nepalieka ir t.t. Beje, prekes nusipirkus internetu nebutina atsiimt tik parduotuvej, kurjeris ir i namus atveza jai klientas praso 🙂 Taip kad..

  11. nesamone:

    avitela geriau uz lopo centra

  12. Saulius:

    Turiu dideliu nusiskundimu dėl siuntinių skyriaus laukiau 3 dienas o jie atveš, kai paskambinau tik penktadienį o ju direktorius pareiškė kaip galima atsisakyti prekės jei jau keliauja pas jūs. Tai jisai kad atsisakiau dar vos neižeidė tu neturi firmos tu nežinai kaip systema veikiai ir panašiai apsurdas.

  13. nemanau:

    Aš visada perku buitinę techniką aviteloje,mole, man ten patinka. Konsultantai kvalifikuoti, prekiu neteko nei taisyti ,nei grazinti.Tikrai nera to kas pasakojama. Pataria visada saziningai, as palaikau komentatorius ,kad per daug ispusta situacija. Man rodos ,ta diena ir kitoj parduotuvej butu buve viskas negerai.

  14. As:

    Pries perkant Aviteloi butinai patikrinkit kainas kitose parduotuvese! Permokejau uz preke net 240Lt! O norint grazint preke ir atgaut pinigus misija NEIMANOMA!

  15. Pirkejas:

    Pirkau aviteloje Utenoje, Konsultantai dirba super, aptarnavimas be priekaistu. Pirkau 100lt brangiau, bet manau vertejo nes paiskino parode viska. Nekalbu apie topo centra kur nuejus net nekreipia demesio.

  16. pirkejas:

    Pirkau internetineje parduotuveje prasiau kad pristatytu neispakuota preke, turejo pristatyti per 3 darbo dienas, laukiau savaite, pristate ispakuota preke. Melagiai

  17. pirkejas:

    Nepirkit internetineje parduotuveje geriau keliais eur brangiau bet kad neapgautu

  18. Pilietis:

    Pirkau šaldytuva ir permokejau net 70€,nei bučiau pirkes Varleje,Piliečiai nepirkit iš avitelos nieko,nes plėšikai!

  19. Inga:

    Aviteloje internetiniame puslapyje uzsisakiau su akcija plaktuva. Po keliu die nu sulaukem vadybininkes skambucio ir pranese,kad preke bus subraizyta. Pasakiau kad nenoriu subraizytos prekes o noriu sveikos sulaukiau atsakymo kad ji espresso kokia preke pristatys. Pikta kad nesiskaito su pirkejais.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>