Ar verta sugaišti dalį gyvenimo „KristiAnoje“ ?

Studentė iš Kauno Dovilė KristiAnos šūkį  – dalis tavo gyvenimo, galėtų perfrazuoti kitaip – dalis gyvenimo, kurio neverta sugaišti KristiAnoje.

„Lankiausi Kauno Akropolio KristiAnoje, norėjau nusipirkti kvepalus. Tai buvo pirkinys, kurį planavau jau ilgą laiką ir, kurį, beje, išsirinkau toje pačioje KristiAnoje prieš pusę mėnesio.

Užėjusi į parduotuvę, prieš pirkdama savuosius kvepalus, kaip visada, išbandžiau ir kelis kitus. Kaip visada, prie manęs priėjo konsultantė, paklausė, ar reikia pagalbos, kurios aš mandagiai atsisakiau ir toliau testavau kvepalus . Po kiek laiko, ji prie manęs priėjo darkart ir grubiai paklausė, kiek kvepalų aš dar purkšianti „į tą pundelį“ (kaip supratau, ji turėjo omenyje mano rankoje laikomus penkis lapelius su išbandytais kvapais). Ji manęs pasiteiravo, ar aš nežinanti, kad taip kvepalų bandyt negalima ir kad tai kone bevertis jų eikvojimas. Atsakiau, kad visada taip renkuos kvepalus savo kolekcijai“, – nevartok.lt savo istoriją pasakojo Dovilė.

Mergina prisimena, kad diskusija su konsultante jai suteikė daug neigiamų emocijų. Konsultantė drastiškai išrėžė – „ko reikia?“

„Paaiškinau, kad ieškau kvapo vasarai. Sulaukiau arogantiško atsakymo, kad „kai ateis vasara, tada ir išsirinksit“. Galiausiai, sužinojusi mano mėgstamas natas kvepaluose, ji užpurškė dvejus kvepalus ant lapelių ir juos man įdavė. Likau sugėdinta kitų klientų akivaizdoje ir įžeista. Beliko tik susimokėti už išsirinktus kvepalus ir dingti iš tokios „nuostabios“ konsultantės akiračio“, – konsultantės elgesiu stebėjosi mergina.

Dovilė apgailestauja , kad tą akimirką tinkamai nesureagavo ir neįvertino situacijos: „tiesą pasakius, pati nežinau, kodėl po tokio aptarnavimo nusipirkau kvepalus, kai tame pačiame Akropolyje yra konkurentų parduotuvė, kurioje galėjau įsigyti juos už identišką kainą arba nusipirkti juos internete už gerokai mažesnę kainą.“

Kaunietė Dovilė skundą parašė ir jį išsiuntė į KristiAną. Tačiau iki šiol jokio atsakymo nesulaukė. Mergina teiravosi, ar KristiAnoje yra taisyklės ar reglamentai (apie kuriuos pirkėjai nežino) numatantys, per kiek laiko asmuo gali išbandyti nustatytą kiekį kvepalų…? Ar kvepalus sezonui galima rinktis tik tam sezonui prasidėjus? Ar visgi čia tik tas atvejis, kai konsultantės atsižvelgdamos į jauną amžių nusprendžia, kad parduotuvėje studentei prekių nėra?

„Taigi, apibendrinant, mano apsipirkimo rezultatas – sugadinta nuotaika visai dienai bei paskleistas negeras žodis apie Akropolio KristiAną pažįstamoms parfumistėms. Taip pat šiuo metu mąstau, ar verta išleisti sunkiai uždirbamus pinigus parduotuvėje, kuri save laiko Aukšto Lygio, tačiau iš tiesų aptarnauja savo klientus kaip stoties turgaus prekeivis. Šiais laikais kvepalų pasiūla išties didelė, problemų įsigijant kvepalus toli gražu nekyla, todėl ir kovoti su cerberiais, kad nusipirktum prekę, nėra noro. Manau KristiAnai bus didesnis nuostolis praradus klientą, apsiperkantį parduotuvėje bent kartą per porą mėnesių“, – savo apmaudo neslėpė mergina.

KristiAnos vedėja Aiva Meškausk nustebo išgirdusi apie nepatenkintos klientės pretenziją. „Gal ji nori grąžinti kvepalus?“, – paklausė parduotuvės vadovė. Akivaizdu, kad merginos surašyta pretenzija net nebuvo skaityta. „Esu labai nustebusi, kad taip galėjo atsitikti. Mes rengiame konsultantėms specialius mokymus, kaip reikia bendrauti su klientais. Nėra jokių nurodymų draudžiančių testuoti kvepalus. Tačiau yra ir tokių žmonių, kurie ateina nuolat specialiai pasikvėpinti“, – nevartok.lt kalbėjo KristiAnos vadovė Aiva Meškausk.

Tačiau ar bus atsiprašyta Dovilės, kuri atėjo į KristiAną ne specialiai pasikvėpinti, o nusipirkti kvepalus? Tokio pažado, deja, neišgirdome. Tad ar verta dalį gyvenimo sugaišti KristiAnoje, turi nuspręsti pats vartotojas.

Kategorija: Vartojimo paslaugos | Žymės: ,

Komentarai (26)

  1. zauliuz:

    kazkaip neitikinanciai

  2. aaa:

    siaip tokios bastunes kurios valkiojasi be tikslo, erzina bet kokia pardaveja…

    • pirkeja:

      kaip be tikslo, jei kvepalai buvo nupirkti? 😀

    • Pirkėja:

      Šiaip laikas suprasti, jog jei dirbi pardavėja tai ir atlik šitą darbą profesionaliai, jog atlyginimą gauni už darba, o ne už susierzinimą. Pirkėjas užeidamas į parduotuvę neįsipareigoja pirkti, jis gali apsidairyti, susipažinti su preke, paprašyti ją pademonstruoti ir gali apsispręsti nepirkti, galų gale jis nori tokia forma praleisti laiką, kaip išsireiškėte – ,,pasibastyti“ po parduotuvę. O pardavėjai mokamas atlyginimas už tai jog ji tuos bastūnus aptarnauja ir niekas jai nesuteikė teisės susierzinti ir tai demonstruoti klientams. Jei klientai/bastūnai/neapsisprendėliai ir pan. erzina, patartina keisti darbą.

      • Ilona:

        Visiškai pritariu, esu tokios pačios nuomonės: nepatinka darbas -atlaisvink vietą kitam.

    • Aleksandra:

      Be tikslo?Zmogus gal kvepalus renkasi,iesko kaz-ko naujo.Matyt jus tokia pati nemandagi pardaveja ir esate,jei taip kalbate.As kai ieskau sau naujo kvapo,darau ta pati tol,kol nesurandu to,kas man patinka.

  3. daznai lankausi Kristianoj ir panasiu akibrokstu neteko matyt,-tikrai matyt,- kaip girioj sauksi,-taip pamisky atsilieps…-tiesiog matyt nepilnavertiskumo kompleksas padare savo…-tik vietoj mamos sijono popute gydo internetas…

  4. margo:

    Man asmeniškai net nemalonu užeiti į Kristiana, nes ten tikrai yra būtrnt tokios pardavėjos, kaip ir aprašo Dovilė, ypač jei ten užeini apsirengusi paprastai (pvz. džinsiukai, striukytė, batai žemu kulnu ir be tonos kosmetikos bei „svarovskiu“). Galima pagalvoti, kad tos vargšės pardavėjos iš tiesų yra milijonierės, nes jos būtent taip elgiasi-su klientais nesiskaito.

  5. buvusi kliente:

    tikra teisybė, kristiana jau seniai nebesugeba aptarnauti klientu. ypac tokiu paprastu merginu, kurios ( isiskaityk kristiana) irgi gali sau leisti nusipirkti kvepalus.

  6. Pirkėja:

    Manau, kad čia yra tikra tiesa. Visada perku kosmetiką ir kvepalus Kristianoje, tačiau lankausi Vilniaus Akropolio ir Panoramos parduotuvėse (jokių priekaištų neturiu) bet kartą apsilankiau Kauno Akropolyje (planavau pirkti Guerlain Orchidee Imperial),standartinis mano elgesys (kaip ir bet kurios iš mūsų, tai gi, momentinė šventė, pakelianti nuotaiką) kosmetikos parduotuvėje pasižiūrėti kas naujo ir pasipurkšti kvepalų – tai prie manęs priėjo pardavėja surauktu veidu, atsistojo per pora metrų ir akylai stebėjo, duodama aiškiai suprasti, jog neleis man ,,apsivogti“. Mano natūra kita nei tos studentė, – pradėjau ją ,,vaikyti“ išsipurškiau visokiais kvepalais kurių net neplanavau pirkti, išmėginau visokių kremų, lūpdažių bet ta mergšė net neplanavo nieko suprasti, vaikščiojo pasipūtusi, nors akių nedrąskė (gal jau supranta, jog už aptarnavimą moka jai pinigus, o kai supras kad dar ir už malonų aptarnavimą aš už ją pasidžiaugsiu). Tai gi, sugaišau nemažai laiko ir pastebėjau, jog toks elgesys su klientais ten būdingas visoms pardavėjoms, o kai kurios net pradėjo paniekinančiais žvilgsiais demonstruoti užuojautą savo kolegei. Taip, elgiausi ne kaip svajonių pirkėja, bet ta pirkėja kuri toje parduotuvėje vėliau paliko 1100 Lt. už kremo indelį ir neleisiu, jog tokios nepraustaburnės mane žemintų ir vaikysiu jas tol kol jų povyza neatitiks mano supratimo ir reikalavimų kaip tokioje ,,AUKŠTO“ lygio parduotuvėje PRIVALO mane aptarnauti (tokių reikalavimų nekeliu Maxima kasininkėms, bet tos moterys paprastai būna labai malonios). Tai gi, gerai patreniravusi piemenaitę, patikrinusi žinias apie kremus ir jų sudėtį (žinios neblizgėjo, tonas atžagarus) liepiau atnešti Guerlain, tėškiau jai platininę kortelę, gavau savo pirkinį celofaniniame, neišvaizdžiame maišelyje ir nesulaukusi ,,AČIU, MALONIOS DIENOS“ paprašiau, jog paieškotų naujų klepalų mėginėlių dėl kurių aš ,,neapsisprendžiau“ sulaukiau demonstratyvaus atodūsio ir dar po penkių minučių niekingo mėginėlio. Graudu buvo žiūrėti kai ji greitai į maišelį įdeda ta mėginėlį apsisuka ir per visą prekybos salę bėga į tarnybines patalpas. Tikiuosi, jog suprato, dėl ko ir kam ji tenai dirba, ir bėgo ne dėl to, jog klienė dar kažko paprašys.

  7. princesė ant žirnio:

    Vajeee vajeeee koks opumas – dar reikėtų į teismą paduoti ieškinį dėl moralinės žalos atlyginimo.

    O jeigu rimtai – tai palaikyčiau pardavėjos pusę.
    Paeiliui pauosčius bent 4 skirtingus kvepalus, uoslė praranda „budrumą“. Sąžiningas žmogus pasakytų – nieko nebesuodžiu, kitą kartą uostant jau visai kitaip atrodys. Va taip ir prisiperkama kvepalų, kurie kitą dieną nebepatinka. Taigi, matydama, kad gadina jos darbdavio turtą ir rizikuoja savo piniginės turiniu, labai teisingą pastabą pasakė. Apie vasarą – irgi taip – paprašykit žiemą batų parduotuvėje basanoškių, kažin ar nepasiūlys jų sezono palaukti – bus didesnis pasirinkimas.
    Užuojauta pardavėjoms, per kompleksuotas susireikšminusias personas patiriančioms stresą…

    • Pirkėja:

      Manau kad čia pardavėja kompleksuota ir susireikšminusi lyg pragaro vartus sergintis cerberis, gerai mokantis nustatyti kiek kvapų gali pauostyti pirkėjas. Būtų gerai kad ,,Kristiana“ pakabintų prikėjų elgesio taisykles.

  8. nenustebinta:

    Nesuprantu, kodėl turime kentėti dėl nemalonaus aptarnavimo? Jei bus būtų daugiau tokių istorijų , tai gal daugelis tokių kristianų pateistų požiūrį į pirkėjus.

  9. Diana:

    visiskai sutinku su tuo, kas parasyta apie sia parduotuve. Akropolio „Kristiana“ – tai ta vieta, i kuria nesinori eiti. I pirkejus ziuri kaip i vagis, veidai suraukti, visad viskuo nepatenkintos. Kas cia jas gina ir pyksta ant merginos, parasiusios skunda, tai tikrai neteisus. Ziaurus aptarnavimas ir tai nuomone ne mano vienos. Niekas negraibsto siais laikais pas juos kvepalu ir net perkanciam jokios pagarbos. Jei kada ir perku ka Kristianoj, tai tik ne Akropolyje. Siai dienai manau, kad daug kas perka uzsienyje ar internetu, kainu skirtumas akivaizdus, taigi aptarnavimas turetu buti mandagesnis, juk nuo to irgi priklauso ar turesi pirkeja ar ne.
    O vadove. Prajuokino. Panasi reakcija, kaip ir pardaveju 🙂 Taigi, koks vadovas, tokie ir pavaldiniai 🙂

  10. Sandra:

    apie Kauno akropolio kristianos konsultantes girdziu jau ne pirma karta ir tikrai ne is gerosios puses. O ir pati asmeniskai esu susidurusi kai Kaledoms norejau isigyti skaistalu. is pardavejos buvo galima suprasti jeigu skaistalams gali isleisti tik kokius niekingus 150 lt, verciau jau neik i tokio „auskto lygio dolciu gabanu“ ir kitu poniuciu parduotuve. daugiau sioje kristianje nebesilankau ir kitiems papasakoju. tai tikrai buvo ne vienkartini susidurimas, toje pacioje parduotuveje esu nudegus jau kelis kartus. dabar visada vaziuoju i laisves alejoje esancia kristiana, ten tikrai nuostabios konsultantes, kantrios ir neskaiciuojancios pinigu kliento kiseneje.

  11. salom:

    pvz klaipedoje kas per pardavejos kritianose baisu atrodo kad dirbtu prostitutes kurionms nesumokejo bet ar as del to kaltas? kad i mane ziuri su pykciu ir panieka?? gal aptarnavimo standartus reiketu praeiti?

  12. Kita pirkeja:

    Nepalaikau nei vienos pusės, tačiau pritariu, kad pauosčius 3-4 mėginėlius, uoslė atbunka. Na būkit sąžiningos kam tiek pripurkšt mėginėlių, kuriuos paskui į bendrą krūvelę sudedat, absurdas. Bent jau aš bandau kvepalus užpurkšdama po vieną patikusį egzempliorių ant abiejų riešų, juk geriausiai kvapas atsiskleidžia ant odos. Ir pačiai nauda, ir pardavėjų neerzini 🙂

  13. sandrute:

    labukas visiems, o kaip prie manęs Kristianje prieina susiraukusi pardavėja, ir paklausia gal gali jos man ką padėti, surauktais veideliais, ir nelaimingomis dirbtinomis šypsenomis, aš joms tokiu pačiu tonu pasakau, kad aš joms daugiau galėčiau padėti….( pati gaunu kvepalus ir jų turiu visokių 50 butelių o ne buteliukų, iš kitų uzsienio Kristianos parduotuvių, gaminamų ne 3 šalims) , ateinu į Akropolio Kristianą tik kainų ir kiekių pažiūrėti, jos turbūt mane pamena ir savo paslaugas pasilieka sau, o kvapas laikosi patikėkit, ne lietuvos kvapai.

    • Sara:

      Nepamenu, kada teko skaityti tokį buką komentarą. Ypač patiko „užsienio Kristianos parduotuvių“. Brangute jums ne butelių kvepalų reikia, o siuntimo gydytis. Girdejau jog oligofreniją galima gydyti 🙂

  14. vilija:

    Gyvenu JAV.Puikiai suprantu kad yra kulturinis skirtumas.
    Bet tokia konsultante Amerikoj tik valytu stiklines duris visa diena,kad pirstu anspaudu nesimatytu…
    Butinai apsilankysiu sekanti karta toj parduotuvej… 🙂

  15. Apie Vilniaus Gedimino pr. Kristianą:

    Vilniuje į Gedimino pr. Kristianą užeiti irgi darosi nebemalonu dėl periodiškai pasitaikančių įkyrių pardavėjų, kurios, nepaisant to, kad maloniai atsisakai jų pagalbos, vis tiek slampinėja iš paskos ir bando įbrukti nereikalingas prekes. Pasakai, kad tokios sudėties ar spalvos nedomina, vis tiek bando jas įsiūlyti, galiausiai prisijungia antra konsultantė, ir abi viena per kitą šnekėdamos padaro tokį „turgų“, kad norisi dingti iš tos parduotuvės vietoj to, kad maloniai apsipirktum.
    Mielos konsultantės, įsąmoninkit, kad šiais laikais yra tiek informacijas apie kosmetiką, kad pirkėjos dažniausiai pačios žino, ko joms reikia. Jei kažko klientui reikia ir nežino, jis pats paklausia. O jei įsiūlysit prekę, kurios klientui visai nereikėjo ar išvis netiko (gal ten kokią premiją gaunat), jis tiesiog naudodamas ją, įsitikins, kad esate nekompetetinga konsultantė ir dar draugėms papasakos, kad jūsų ar tos parduotuvės vengtų.

  16. ieva:

    Stebiuosi akropolio kristianos vadove vilma kuri apsimeta gera vadove ir konsultante…teko girdet kaip savo kolegems draske akis oho…na o ta juoduke storuliuke konsultante dirba grozio sferoj galetu tai ikistu visa skamsta is kristianis asortimento,gal uz tai joms moka pinigus?paprasai vieno negirdi-SIULO kita o vaiksto pati tragiskai apsirengus.Negi manot mes klientai kvaili nesuprantam

  17. Kriste:

    Skaitau komentarus ir baisu darosi. Pabandykit jus taip su klientu uzsienyje elgtis, ypac auksto lygio parduotuvese – leksit is darbo neatsisukdamos. Tie kas cia kliedi, jog grubus elgesys yra pateisinamas man sukelia sypsena. Jei elgiesi maloniai – klientas grizta. Kristiana man asocijuojasi su arogancija – menu Siauliu filiale norejau issirinkti kvepalus, bet atrodziau ne pagal „standartus“, tai buvau stebima kaip kokia nusikaltele.Zinoma, pasijauciau nepatogiai ir neriau lauk is parduotuves.Mielos pardavejos, vietoj arogantisko stebejimo, gal tiesiog pasisveikinkite su klientu, paklauskite ar iesko ko nors konkretaus, ar tiesiog nori apsiziureti ir butinai pristatykite naujoves! Jus nezinote ka aptarnaujate ir kiek tas zmogus gali isleisti!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>