Samsung Galaxy S III telefono mikrofonas varo į neviltį (papildyta!)

„Omnitel salone įsigijau Samsung Galaxy S III telefoną. Jau pirmą dieną susidūriau su problemomis. “ Kur dingai, negirdžiu nieko, kalbi kaip iš bačkos, kalbi roboto balsu, kur tu ten esi“. Tokių ir panašių klausimų išgirdau iš bičiulių kalbėdamas naujuoju Samsung“, – nevartok.lt skundėsi naują telefoną įsigijęs Tomas.

„Mikrofonas visai nejautrus, nežinia ką jis gaudo ir į ką nukreiptas. Netgi kalbant tiesiai į jį nevisada pavyksta normaliai girdėti“, – nevartok.lt rašė Kęstas.

„Naujas Samsung labai dažnai iškreipia balsą. Ne kartą girdėjau „atsijunk laisvų rankų įranga, nes negirdžiu tavęs“. Žinoma jokia laisvų rankų įranga įjungta nebuvo“, – nevartok.lt aiškino Simas.

Tai tik dalis skundų, kurių sulaukė nevartok.lt. Tiesos labui reikia pasakyti, kad tie patys dėl mikrofono pasipiktinę žmonės giria naują telefoną dėl jo funkcionalumo ir patogumo. „Tačiau tas mikrofonas mane varo į neviltį“, – reziumavo Simas.

Ar daug skundų sulaukia Samsung dėl naujojo savo gaminio, konkrečiai dėl mikrofono? „Mes užsiimame servisu. Nepastebime, kad būtų daug skundų dėl mikrofono“, – nevartok.lt sakė Samsung atstovybės serviso darbuotoja. Paklausta ar ji žinanti, kad dėl Samsung Galaxy S III mikrofono vartotojai skundžiasi ir kitose šalyse, darbuotoja nutylėjo ir patarė atsiųsti oficialų paklausimą Samsung atstovybei.

Tuo tarpu Omnitel teigia, kad atsiradus sutrikimams reikia kreiptis į Samsung servisą.

„Jūsų įvardyta galima problema mums nėra žinoma. Kolegos, dirbantys su klientų užklausomis, neišskyrė šio telefono modelio iš kitų nei dėl gaunamų užklausų skaičiaus, nei dėl užklausų pobūdžio. Esant nesklandumams patartume kreiptis į gamintojo įgaliotus  techninės priežiūros atstovus dėl garantinio aptarnavimo“, – nevartok.lt sakė išorinės komunikacijos vadybininkas Tadas Jackus.

Portalo itouch.lt duomenimis internetinis portalas „FixYa“, atsakantis į daugelį žmonių užduodamų klausimų apie techniką paviešino pranešimą, kuriame pateikti penki populiariausi įvairių išmaniųjų telefonų vartotojų nusiskundimai.

Apklausoje, kurioje dalyvavo per 25 mln. vartotojų ir 650 tūkst. ekspertų, buvo apklausti visų populiariausių išmaniųjų telefonų –  „Samsung Galaxy S III“, „Nokia Lumia 900“, „iPhone 4S“ ir kt. naudotojai.

„Samsung Galaxy S III“ vartotojai kaip didžiausias jų naudojamo telefono problemas nurodė šias:

• Mikrofono sutrikimai – 50 procentų

• Baterijos gyvavimo trukmė – 15 procentų

• Telefono korpuso kaitimas – 15 procentų

• Prisijungimo prie interneto problemos – 10 procentų

• Kita – 10 procentų

„Nokia Lumia 900“ vartotojai kaip didžiausias jų naudojamo telefono problemas nurodė šias:

• Ekrano problemos – 25 procentai

• Kameros mygtukas – 20 procentų

• Aplikacijų paieška – 20 procentų

• Baterijos gyvavimo trukmė – 20 procentų

• Kita – 15 procentų

„iPhone 4S“ vartotojai kaip didžiausias jų naudojamo telefono problemas nurodė šias:

• Baterijos gyvavimo trukmė – 45 procentai

• Silpna Wi-Fi ryšio paieška – 20 procentų

• „Bluetooth“ ryšys – 15 procentų

• „Siri“ funkcionalumas – 10 procentų

• Kita – 10 procentų

Kategorija: Ne maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (15)

  1. :))):

    Turim jokiu nusiskundimu …

  2. :):

    o gal tiesiog ryšio operatorių pasikeist reikia? Omnitelis juk žinomas dėl nepagarbos privačiam klientui 🙂

  3. to :):

    o prie ko čia operatorius, jei gamintojo telefonas prastas?:)

  4. visi:

    čia visų šito modelio tokia problema, ar tiesiog pasitaiko kartais? galvoju tokį pirkti :-/

  5. Vartotojas:

    Turiu, viskas OK gal net daugiau nei OK. Visko visiems pasitaiko.

  6. Linas:

    Labai geras telefonas, bet del mikrafo tai cia teisybe, netraukia, s.. mala.

  7. Cesarius ( Vilnietis ):

    Čia tai geras, 2000 lt. moka tik kas per daug uždirba ??!! pasmane už 200 lt. telefonas laiko jau 4 metai ir neturiu problemų .!!!!!! sonyericson.

  8. Cezariui:

    teisus Cezarius, turiu sena Nokia ir vargo nematau. telefonas kapitalistams brangus ir genda…..

  9. kažin,:

    o nepaprasčiau nunešti į įmonę, atliekančią garantinį servisą, nei verkšlenti?… broko gi visur pasitaiko…

  10. Tomas:

    Su S II komentarai kas su manim kalbėjo buvo panašūs, kol išmokau pirštą laikydamas telefoną nuimt. Esmė, kad mikrafonas ten kvailoj vietoj (korpuso šone) ir kuomet laikai telefoną keliais pirštais praktiškai visuomet jį uždengi.

  11. Turiu dideli nusiskundima, turiu 2 savaite is salono BITE GALAXY SIII , pradejo jis man kvailioti ,nepasikrauna . strigineja. atnaujino is samsung apps adroid versija, visvien taspats.. 🙁

  12. raminta:

    susiduriau ir as su sia problema

  13. ee:

    vienintele problema – baterijos laikymo trukme ir krovimas….

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>