Prekybininkų triukai piktina vis daugiau vartotojų

Šiuo metu „Moki-Veži“ vyksta akcija 40% nuolaida VISOMS lemputėms (nurodytų gamintojų). Tame tarpe „Leduro“ LED tipo lemputėms. Nuvykus į parduotuvę (Ateities g., Vilnius), paaiškėjo, kad žodis VISOMS yra galimai klaidinantis (pagal reklamos įstatymą), nes nustatyta, didžiajai daliai Leduro lempučių buvo papildomai uždėta geltona etiketė, reiškianti, kad jai galioja kita akcija (ir žinoma ženkliai mažesnė 10-20%), o akcijos be abejo, nesumuojamos. Paskaičiavus Leduro lempučių kiekį, kurios pakliūna po 40% akcija ir kiekį po „geltonos etiketės“ akcija, gavosi, kad 60% ar net daugiau Leduro asortimento nepakliūna į „40% akcija“. Gražus marketinginis triukas? Skelbi akcija, o ateini į parduotuvę, o ten „kita“ akcija; ir mažesnė. Manau, tai nešvarus būdas pritraukti klientą į parduotuvę ir tokia reklama yra akivaizdžiai klaidinanti pirkėjus. Manau, negalima naudoti žodžio VISOMS. Labiau tiktų pvz „kai kurioms“, „keletui“, arba populiari frazė“iki % nuolaida“.

Pridėtose nuotraukose aiškiai matosi proporcija, kurioms Leduro lemputėm galioja 40% akcija (pažymėta raudona rodykle) ir kurioms negalioja- pažymėtoms „geltonomis etiketėmis“. Matoma, kad lentynos „pilnos“ geltonų etikečių“, – nevartok.lt prekybininkų triukais piktinosi Andrius.

Dėkojame Andriui už informaciją ir nuotrauką.

Kategorija: Ne maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (3)

  1. A-ha:

    Seni triukai. Uzkelia kaina ir poto padaro akcija su nuolaida baisiausia, o preke net brangiau kainuoja nei pries tai be akcijos buvo. Kelis syk jau isitikinau su makveza.

  2. Cesarius ( Vilnietis ):

    Būtų tiesiog per gerai LED lemputėms net 40 % nuolaida . Net Aš eičiau pirkti .

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>