Panorusi grąžinti prekę PIGU.LT, mina kryžiaus kelius (papildyta Pigu.lt komentaru)

pigu1

pigu.lt nuotr.

Noriu informuoti, kad UAB „Pigu.lt“ nesilaiko 7 dienų prekės grąžinimo termino prekėms, pirktoms internetu (kompiuteris buvo pirktas birželio 2 dieną, kai dar galiojo 7 dienų grąžinimo terminas, dabar jis jau yra 14 dienų). Prekių grąžinimo terminą reglamentuoja ne tik LR teisės aktai, bet ir ES direktyva, kai pirkėjas neaiškindamas priežasčių prekę gali grąžint.

Tačiau po paros laiko man atnešus grąžinti prekę, nesutiko jos priimti, motyvuodami tuo, kad kompiuterį jau buvau įjungusi ir aktyvavau programinę įrangą (kompiuteryje buvo Windows OS). Sako, prekė jau naudota. Kaip sakau, turiu įsitikinti, kad prekė man tinkama, jos neįjungus? Juk čia ne baldas, kad pasižiūri ir nusprendi, tinka ji ar ne. Kreipiausi į pigu.lt raštu, tačiau per 10 dienų atsakymo negavau, nors patvirtinimo laišką iš jų gavau, kad jie gavo manu užklausą. Jame net žadėjo per 1 darbo dieną susisiekti, bet turbūt susisiekia, kai kažką perki, o ne grąžinimo atveju.

Pasiskambinau pasitikslinti, ar tikrai gavo mano užklausą. Po 10 dienų raštu kreipiausi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Tuomet pigu.lt jau atsakė į skundą, atsisakydami jį spręsti taikiai, kaip tą siūlė inspekcija. Jie motyvuoja, kad prekė yra kokybiška ir nepriims atgal, o aš motyvuoju tuo, kad tiesiog noriu prekę grąžinti, kaip tą garantuoja įstatymai. Susisiekiau ir su Microsoft Lietuva, jie patvirtino, kad programinės įrangos aktyvavimas nėra laikomas prekės panaudojimas, jie visada per 14 dienų leidžia grąžinti vartotojui prekę nieko neaiškinant. Laukiu sprendimo iš inspekcijos, bet noriu informuoti ir visus, kurie susigundys pirkti iš pigu.lt. jie geri ir malonūs, kol perki iš jų. Kai yra skundai/prekių grąžinimo klausimai, nesileidžia į kalbas.

Kiek teko domėtis, ne man vienai tokia situacija su prekių grąžinimu – nemažai jau buvo tokių vargusių, todėl noriu informuoti visus. Ir dar, pigu.lt neprideda prekių naudojimo instrukcijų lietuvių kalba, gal todėl ir gali laikyti žemiausias kainas, tačiau įstatymai galioja visiems“, – nevartok.lt pasakojo Aurelija.

„Klientės Aurelijos papasakota situacija mums yra žinoma. Visuomet nemalonu, kai iškyla nesusipratimų. Juos stengiamės kaip galima greičiau išsiaiškinti ir išspręsti. Norime nuoširdžiai atsiprašyti savo klientės, kad mūsų atsakymas į jos skundą užtruko ilgiau negu esame įsipareigoję. Dedame visas pastangas, kad tokie atvejai nepasikartotų ir į klientų užklausas būtų atsakoma per 1 darbo dieną.

Taip pat norime pabrėžti, kad mes visuomet aiškiai pateikiame informaciją apie parduodamas prekes ir jų savybes, specifikaciją, pirkėjui visuomet pateikiame prekių naudojimo instrukcijas lietuvių kalba. Prireikus ar iškilus klausimams, atsiradus neaiškumams mūsų pirkėjai visais rūpimais klausimais visą parą gali pasikonsultuoti telefonu +370 661 055 55 arba parašyti e. Laišką kokybe@pigu.lt

Nuo pat savo veiklos pradžios dirbame vadovaudamiesi visais Lietuvoje galiojančiais teisės aktais, taip pat – geriausia pasauline praktika. Suprantame klientės Aurelijos nepasitenkinimą, tačiau norime atkreipti dėmesį, kad dalies elektronikos
prekių negalima grąžinti vadovaujantis 2001 metų birželio 29 dienos Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu Nr. 217 patvirtintų „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių“ 18 punktu. Su juo susipažinti galima čia:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450″, – nevartok.lt teigė Pigu.lt rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.

 

Kategorija: Ne maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (15)

  1. Gediminas:

    Perkant per elektroninę sistemą pirkėjas prekę gali grąžinti per 7 darbo dienas net nenurodžius grąžinimo priežasties, tad pardavėjas šiuo atveju tikrai privalo grąžinti pinigus.

  2. Bananų respublika:

    Tik Marijos žemėje.

  3. tragiska imone mes ir pirkom telefona buvo nekokybiskas tai jie kurjeri dvi savaites siunte ir jau menesi kaip garantiniam .baisu jai nusiperki kokybiska daikta tai gal ir nieko bet kai reikia taisyt ,pirma ir paskutini karta pirkau pigu lt ir visiem rekomenduoju ten nepirkti.

  4. muse:

    pirkau paprasciausia tusa akims. Gavau: ne tos spalvos kaip nurodyta aprasyme ir uzdziuvusi.
    Negrazina pinigu.
    Paskutinis kartas kai ten pirkau.

  5. mama:

    nusivyleme sia imone ir daugiau tikrai niekada nieko nepirksime,gerai kol prekes nesugenda bet kaip jos sugenda kryziaus kelius teks pereiti ir vistiek tu liksi kaltas,i garantinius geriau net nekreipkite demesio nes jie negalioja jai kas atsitiks apkaltins jus kad nemokejot naudotis.TIK LT GALI BUTI TOKIE TYCIOJIMAISI IS ZMONIU.

  6. Erika:

    Na, aš iš pigu jau seniai nebeperku – viena vertus, toli važiuot atsiimt prekių (aš nemėgstu mokėt už pristatymą, tai linkusi pasiimti pati), o iš kitos pusės – buvo, kad gavau nekokybiškų prekių, nesulaukiau pagalbos ir šiaip buvo įvairių nesklandumų. Dabar man labiau patinka varlėj – sąlygos kiek palankesnės (yra arčiau, parduotuvių visoj LT – daugiau kaip 20), čia dirba profesionalūs konsultantai, kurie man ne kartą pagelbėjo… Esu patenkinta, nieko blogo pasakyt negaliu.

  7. Erika:

    tiems, kas nenori rizikuot ir nusipirkti nekokybiškų prekių, arba bijo palaukti ir negauti prekės, už kurią sumokėta, labai rekomenduočiau atsiskaityti grynaisiais arba kortele (varlėj yra daugybė atsiskaitymo būdų, bet aš naudoju pagrinde šiuos du). Tada paskutinę akimirką ir pamatę prekę savo akimis galėsite atsisakyti. Kiek man žinoma, šiaip visos prekės ten patikrinamos, ir man nekokybiškų dar nepasitaikė.

  8. saulius:

    absurdas ne parduotuve.nusipirkau ,,nauja,,lenovo planseta,tik yjungus pasirode bedos,sugedes.nuveziau i vilniu ir pridaviau,pasake kad sulauks atsakymo is garantinio,tada spresim,jau savaite laiko tyla,paskambinau ir paklausiau,pasake,kad lauk informuosime.kokio velnio man laukti?as pirkau daikta,sumokejau pinigus,ir jei jis sugedes,grazinkit pinigus,arba keiskit kitu.kazkoks kosmaras,nei pinigu nei daikto,tik sugadyti nervai ir ju amzini atsiprasinejimai uz nesklandumus.man reikia daikto ne ryt,o sendien,cia ir dabar.arba grazinkit pinigus.zeuriai nusivyliau.nupirkau planseta anukui kitoj el.parduotuvej-jokiu problemu,kulturingi zmones,paskambino,paklause kaip veikia,ar patenkintas.is tokiu malonu pirkti.bet cia su kuo susiduriau,sunku nupasakot.i klijenta ziuri tik kol pinigus moki,o toliau lieki be nieko.vienu zodziu pradesiu siuntinet rastus i inspekcijas,tegul ziuri sita kontora,nes paskaicius,susidarai nuomone,kad gerus atsiliepimus raso vienas ir taspats asmuo,o blogus visi nukenteja zmones..nepirkit is ju nieko,nes liksit be pinigu ir be daikto,o galu gale gausit koki slamsta ir vazinesit po garantinius,kada galima tokius pat nusipirkti kitur ir pigesnius,ir dar geresnes kokybes.

  9. tas pats:

    man ta pati situacija, tik aš grąžinau brokuotą prekę, patys liepė grąžint, rytojaus dieną nuo gavimo. Jau dvi savaitės po begalės laiškų ir skambučių, negaunu pinigų. Moku lizingą už daiktą, kurio neturiu. Niekada iš ten nebepirksiu

  10. Vaida:

    Niekam nerekomenduociau pirkti iš šio puslapio ir įmonės. Pirkau telefoną Huawei P 8 Lite, per pirmąjį menesį du kartus grąžinau į garantinį servisą, nes iškart pastebėjau gamybinį broką ir nekokybiškai veikiantį garsiakalbį. Garsas trūkinėja kas pusę žodžio, garsiakalbis zirzia, gergždžia, bet nenuostabu, juk- made in China. Pirmą kartą garantinis perrašė programinę įrangą, antrą kartą tiesiog pateikė išvadą, kad jokių prekės defektų nepastebėta. Finale neturiu nei veikiančio telefono, nei pinigų ir kreipiuosi į vartotojų teises.

  11. Nepirksiu ir nerekomenduoju:

    straipsnis viską pasako apie šią parduotuvę..ta pati situacija ir pas mus..plančetinis neisijungė po pusės dienos..dabar jau nuo pavasario vyksta grąžinimai ir į mūsų pretenzijas, pageidavimus visiškai nereguoja..tad labai labai nusivylėme šia parduotuve niekada nepirksiu ir rekomenduoju kitiems būti atsargiems nes kol perki būna labai malonūs o atradus gedimus ignoruoja..gaila, kad dar ji veikia.

  12. varlius:

    Nu jau is varles niekada gyvenime nepikciau. Prekes issirinkti neimanoma, aprasymai tragiski, o ir aptarnavimas zemo lygio. Prekiu reik laukti visa amzinybe, visos lenkiskos ir kiniskos is lenkijos apie vartotojo informsvima is vis patyliu.

  13. nusivylusi:

    aferistų kontora: pirkom planšetę, iš karto neveikė klaviatūra, skambinam į pigu, sakom ką daryti, sako, grąžinkit, pinigus atiduosim, sakom gal galit apkeist arba pasiūlyti kitą už panašią kainą, sako ne, grąžinsim pinigus, o paskui pirkit ką norit, gerai, nuvežėm sekančią dieną, pridavėm, konsultantė paėmė prekę, parašė, kad planšetė nauja, nenaudota, net neišpakuota, prekės mes ATSISAKOME, dar paprašė sąskaitos Nr., ir pasakė, kad pinigus grąžins per 14 dienų, nu ką laukiam kantriai, pinigų nėra, skambinam į pigu, sako, dar nėra atsakymo iš serviso, nu po 3 savaičių gavom el paštu, kad prekė sutaisyta, galime atsiimti, tai blyn, mes neprašėme taisyti, mes prekės atsisakėme, ir per tą laiką nusipirkome kitą, nes vis žadėjo,kad pinigus grąžins, nu parazitų lizdas, merga telefonu iš vis pareiškė, kad ji nieko nesprendžia ir pasiūlė kreiptis į vartotojų teises, čia jau buvo viršūnė, tokiai dantis išmalt per maža, žodžiu nepirkit nieko iš tų prietrankų kontoros, ypač buitinės technikos, nes jei suges, liksit ir be pinigų ir be daikto

  14. Justina:

    Esu nepatenkinta preke ir aptarnavimu. Visų pirma prekė buvo atsiųsta su anglišku jungties įkrovikliu, pranešus po kelių dienų kurjeris atvežė įkroviklio adapterį. Pasinaudojus kelias dienas, preke nusprendėme grąžinti, nes kaito mobiliojo telefonu procesorius, bei buvo užstrigęs. Išsiuntėme paštu į pagrindinį aptarnavimo skyriu, po kelių dienų skambučių ir el. laiškų siuntimo, gavome atsakymą, kad prekė išsiųsta į garantinį aptarnavimą. Galiausiai po 5 savaičių, skambučių ir el. laiškų, bei poros prašymo siuntimų, gavome atsakymą, kad prekės negalima grąžinti, nes ji buvo naudojama. Kadangi jau daug laiko buvo praėję, o mobilus telefonas buvo reikalingas, nusprendėme nebesiginčyti. Taigi prekę atvežė, bet vėl be adapterio, tik su anglišku jungties įkrovikliu. Esu nepatenkinta, bei dalinuosi savo patirtimi.

  15. Donatas:

    Man panašei tik pinigu i sąskaitą nepervedė… Ieškosiu teisybės. O paskambinus sako atliktas pervedimas dar ana savaite..

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>