Apmaudi klaida „užšaldė“ skystį

„-35 C antifrizas, kurį parduoda Senukų prekybos centras. Nusipirkau ir palikau mašinos salone. Ir ką gi,  naktį buvo -12 C  ir matomas rezultatas. Senukai Megoje dabar gali jau draugauti su kokybės inspekcija“, – apmaudo dėl užšalusio antifrizo neslėpė kaunietis Giedrius.

Tačiau skystį gaminančios UAB „Dasta“ direktorius Raimondas Šarkūnas nevartok.lt sakė, kad vartotojas pateikdamas skundą apmaudžiai suklydo ir savo klaidą jau pripažino.

UAB“ Dasta“ nuo 2000 metų yra Lietuvos patentų biure užregistravusi „Fors“ prekinį ženklą ir pagal specialiai kurtas receptūuras gamina, bei didmena prekiauja šiuo prekiniu ženklu pažymėta automobilių priežiūros priemonių produkcija. Gamybos, sandėliavimo metu vykdoma kontrolė, kuri išlaiko vienos partijos metu gaminamus didelius kiekius produktų receptūrose nustatytus kokybinius parametrus. Todėl norime apginti savo prekinio ženklo vertę ir gaminių kokybę, pateikiant savo tyrimo rezultatus, norėdami paneigti Jums atsiųsto vartotojo skundą.

Skundo pateikėjas geranoriškai pateikė pirkimo čekį ir „Fors Red line“ – 35, 1 ltr buteliuką su aušinimo skysčio likučiais.

Nuotraukose matosi iš „Dasta“ sandėlio paimto kokybę atitinkančio „Fors Red line“ -35 , 1 litras aušinimo skysčio spalvos skirtumas nuo vartotojo pateikto (raudona spalva išblukusi), atsilupusios , nusitrynusios etiketės, „Senukai“ prekių su tokiomis etiketėmis lentynose nelaiko, produktus nukainuoja arba grąžina mums. Etiketė taip nusitrinti gali tik ilgai tarą vežiojant automobilyje.. Čekyje, pirkimo data 2014 01 28 diena, ant kurio kito gamintojo aušinimo skysčio pavadinimas ir barkodas,“Fors“ aušinimo skysčio pavadinimo ten nėra. Atlikus, Jums pateiktoje nuotraukoje esančio produkto stingimo temperatūros matavimus, parodymai rodo, kad šis produktas pradeda stingti prie – 5 laipsniu Celsijaus, šalia pateikiame eilines gamybos partijos produkto matavimą, kuris atitinka -35 ir net viršyja kokybinius parametrus, rodydamas apie – 37 laipsnius. Po vizualines „Fors Red line“ – 35, 1 ltr Jūsų nuotraukoje pateikto produkto apžiūros ir refraktometro parodymų, patikinu, kad į tarą, vartotojui žinant ar be jo žinios yra pripilta vandens, kuris kokybišką produktą atskiedė iki – 5 laipsniu stingimo temperatūros ir išblukino spalvą, ko pasėkoje skundą pateikusio vartotojo nuomone jis užšalo prie – 12 laipsnių“, – nevartok.lt pasakojo įmonės vadovas Raimondas Šarkūnas.

Savo klaidą pripažino ir vartotojas Giedrius. „Prieš kelias dienas įkėliau informacija apie užšąlusį antifrizą. Noriu informuoti, kad įvyko klaida ir buvo sumaišyti antifrizo buteliai. Netyčia iš mašinos paėmiau seniau pirktą antifrizą vasarą, suklydau nes buteliai atrodė vienodai. Atskyrėme pagal pirkimo čekį, išsiaiškinome su gamintoju. Labai atsiprašau už klaidingą informaciją“, – nevartok.lt rašė Giedrius.

Kategorija: Ne maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (5)

  1. :)))):

    a gal tai ne senukų darbas :O o gamintojo…ups…truputį suklydom, pritrūkom -35, tai praskiedėm silpnesniu.

  2. akcija-atrakcija:

    Kai perki pigiausia is siulomu tada taip buna.

  3. ir ką akcija?:

    čia labiau gamintojui/tiekėjui ir jo prekiniam ženklui prasčiau, o ne senukam. Žinosim, kad nereikia pirkti neaiškios kilmės produktus.

  4. tomas:

    ar bent skaitot ka raso ??? pats zmogus prisipyle vandens i buteliuka, todel jam ir uzsalo. taigi, skaitykit, o paskui komentuokit… tik pamate antraste ir jau pliekia, straipsnio nepaskaite…nervina tokie komentatoriai…

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>