Miltelių kaina vaikams, bet kai perka suaugusieji – pabrangsta?

„Teko pirkti vaikų skalbiniams skirtus skalbiamuosius miltelius „Bobas“. Kaina buvo akcijinė: 19.99Lt, tačiau kasoje teko sumokėt 21.99Lt. Paklausus vedėjos, kur problema -vedėja nuėjo prie skalbimo miltelių, nuėme akcijinį lipduką ir pridūrė: šiandien akcijos nebėra, jei norit gražinsim pinigus. O kad aš pralaukiau eilėje 20 minučių, jau niekam nerūpi. (Jei matai tinkamą kainą ir nori tos prekės už tą kainą, tada ir gali laukt eilėje, bent jau taip turi būt mano manymu). Toks žmonių apgaudinėjimas pasitaiko labai dažnai, jau kelis kartus grįžęs namo, vėliau vežiau prekes su čekiu atgal į parduotuvę aiškintis.

Ar galima šį klausimą iškelt, kad atvyktų kokia inspekcija ir patikrintų akcijines prekes? Nes pasiūlius vedėjai  patikrinti  likusias akcijines prekes, ji man patvirtino, kad gali tokių lipdukų  būti parduotuvėje ir daugiau, tačiau atsisakė  tikrinti prekes“, – nevartok.lt pasakojo Viktoras.

„Išties nemaloni situacija. Dėl laiku nepakeistos skalbimo miltelių kainos klientė pasijuto apgauta, todėl nuoširdžiai jos atsiprašome. Tikrai pasitaiko, kad kainos lentynoje ir kasoje (išmuštame čekyje) skiriasi. Taip neturėtų būti. Vis tik, taip atsitinka dėl kelių priežasčių. Pirmiausiai taip nutinka dėl perkainavimų, atliekamų parduotuvėse gausos. Kasdien mūsų parduotuvėse gausu akcijų, nuolaidų, vienos jų prasideda, kitos baigiasi. Kadangi kainų keitimai pirmiausiai atliekami sistemoje, centralizuotai, įvedant naują kainą į programą arba ją atstatant po akcijos, parduotuvių darbuotojai ne visada sužiūri ir teisingai pakeičia kainą lentynoje.

Kainų pakeitimai lentynoje atliekami rankiniu būdu. Šis procesas reikalauja ir spartos, ir atidumo. Nuolat primename darbuotojams būti atidiems, keičiant kainas, tačiau klaidų pasitaiko. Nesiekiame nieko klaidinti, apgauti, kainų neatitikimas nemaloni situacija tiek mūsų darbuotojams, tiek ir mūsų klientams. Jeigu kaina čekyje ir lentynoje neatitinka, raginame klientus visuomet apie tai informuoti parduotuvės, kurioje užfiksuotas kainų neatitikimas, administraciją.  Informavus, klientams visuomet sudaroma galimybė įsigyti produktą/prekę už teisingą kainą. Kaip kompensacija už padarytą klaidą klientui suteikiamas 5 Lt. vertės MAXIMA dovanų čekis – teisingos kainos garantija“, – nevartok.lt sakė MAXIMOS komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Kategorija: Ne maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (6)

  1. Karina:

    Tai gal tuomet reiktų rašyti prie kainos ir datą su laiku, iki kada akcija galioja?

  2. pats:

    kiek sykių gražindavo pinigus, bet niekad negavau 5lt čekio. kaži, ar jie nukeliauja pardavėjom į kišenę?

  3. VIRGINIJA:

    visko buna ir pasmirdusia nukainuota mesa parnesa zmones,bet paskaiciuoja4litai kelione ar apsimoka atgal vezt ir ismeta

  4. Laura:

    Na taip del galiojimo pabaigos manau ne vienas is musu esame nusivyles. Tas pats man buvo ir IKI parduotuveje. Teko pirkti nuo galiojimo nuriedejusi batona. Grazinti buvo negalima!

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>