„Dirbu žurnalistikos srityje, tad vietoje telefone integruoto diktofono nusprendžiau įsigyti atskirą. Parduotuvės AVITELA internetiniame puslapyje radau puikų variantą – nebrangų diktofoną, įrašus darantį mp3 formatu (tai ir buvo pagrindinis kriterijus renkantis šį prietaisą). Nuvykęs į prekybos centrą Klaipėdoje, Taikos pr. 15, radau šį diktofoną vitrinoje, aprašyme dar kart įsitikinau, jog aparatas įrašinėja man reikalingu mp3 formatu. Diktofoną nusipirkau.“ – nevartok.lt rašė palangiškis Tomas.
„Tačiau grįžus namo teko nusivilti. Įrašai išsaugojami kitokiu formatu, nors tiek internete, tiek parduotuvės vitrinoje pateikta informacija sakė ką kitą. Gyvenu Palangoje, tad teko vėl važiuoti į uostamiestį ir netinkamą diktofoną gražinti. Už kurą pinigų, žinoma, niekas kompensuoti nepasiūlė, o klaida interneto puslapyje ir toliau lieka neištaisyta.“
Dėkojame Tomui už informaciją.
Mane irgi išdūrė su mikseriu. Internete skelbė, kad komplekte yra priedai tešlai maišyti, o iš tiesų tai ne. Jei ne Kalėdos būčiau ir aš pirtį jiems užkūręs, bet….. nebeliko laiko
Nepirkite Aviteloje!!!!!!!
apie sita kompanija nieko gero pasakyti neimanoma, ne karta esu girdejusi kad pirkejai nusivyle.
Aviteloje as ir mano draugai perka visko daug ir senai. Jokiu problemu nepasitaike, aptarnavimas super, priedo ir visada gali pasidereti del geresniu kainu. O kad pasitaiko klaideliu kazkur, tai nereikia daryti is muses dramblio. Kas nedirba- tas neklysta 🙂
Pries metus pirkom televizoriu.Sunku nupasakoti, kiek praradau nervu, kol ji grazinau del gedimo.
Jei „Aviteloje“ iš tikrųjų tokia padėtis, reiškia jos darbuotojai nežino arba nesivadovauja darbo su klijentais pagrindine taisykle. O ji labai paprasta ir aiški, susideda iš dviejų punktų: Pirmas punktas – pirkėjas visada teisus. Antras punktas – jei pirkėjas neteisus, skaityti pirmą punktą.