Vartotojo kova prieš supuvusius NORFOS pomidorus

Nevartok.lt skaitytojas Gintaras jau yra pranešęs apie NORFOJE parduodamus sugedusius pomidorus. Vilnietis pasiryžęs kovoti iki tol, kol prekybos tinklo personalas nustos prekiavęs nekokybiškomis daržovėmis.

„Šiuos „pomidorus“  radau Šiaurės miestelio NORFOJE. Susiradau  vedėją. Kai paprašiau parodyti darbo pažymejimą, atsakymas buvo toks – „visi darbo pažymejimai pas direktorių …O direktorius  isvykęs“.  Bet  greičiausiai suprato, kad geriau ištraukti pažymėjimą, nes kažkodėl vis oranžines korteles su vardais rodė.

Paprašęs palydeti iki daržovių skyriaus parodžiau šiuos pomidorus. Po keliolikos minučių darbuotojos jau perrinkinejo pomidorus ir dėjo i tas pačias dėžes. Nors tiek padare“, – nevartok.lt teigė vilnietis Gintaras.

Galime pasidžiaugti vartotojo principingumu bei padėkoti už suteiktą informaciją ir nuotraukas.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: ,

Komentarai (2)

  1. liocha:

    Daugiau tokių vartotojų.

  2. Anonimas:

    Bėda tame, kad visas šis bardakas dažniausiai vyksta ne dėl darbuotojų kaltės. Šioje įmonėje tragiškai sumažintas personalo skaičius. Teko girdėti, kad šiame tinkle yra atsiradusi tokia pareigybė, kaip „plataus profilio darbuotojas“. T.y., kasininkas iš ryto dėlioja prekes kokiuose dvejuose, trijuose skyriuose (o jei parduotuvė didelė, įsivaizduojate, koks prekių kiekis?), vėliau plauna, vėliau bėga į kasą aptarnauti pirkėjų. Darbuotojai tiesiog fiziškai nespėja nuolatos kuruoti skyrių ir kokybiškai juos aptarnauti. Būtų šaunu, jei pirkėjų principingumas paskatintų priimti daugiau darbuotojų, kas labai abejotina. Greičiausiai bus skirtos baudos (o tai sumažins išmokamų atlyginimų fondą – kaip patogu) arba bus padidintas neapmokamų viršvalandžių skaičius (dar patogiau). Štai tokie lietuviško verslo ypatumai.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>