SUSHI HOUSE detektyvas: ilgai laukęs dar palauk

„Norėčiau papasakoti apie Sushi House (esantį VCUP’e) „aptarnavimą“. Prieš kelis mėnesius pirkau, per vieną grupinių apsipirkimų portalą 2 sushi rinkinių kuponus. Pirmą užsakymą padariau prieš gerus 2 mėnesius. Po kelių savaičių atėjau atsiimti užakymo sutartą valandą. Ilgai nepasakojęs, pasakysiu tik tiek, kad užsakymo teko palaukti 1,5 val. nors tą dieną pas juos praktiškai nebuvo klientų (per 1,5 val. laukimo, buvo atėjusi tik viena porelė). Tiesa, mano užsakymas buvo padarytas tik po skambučio administratorei. Rinkinį pagal antrą kuponą užsakiau gegužės pradžiai (užsakymą dariau balandžio viduryje). Su drauge suplanavom tą dieną, kai turėjom atsiimti sušius. Bet likus kelioms dienoms iki atsiėmimo, paskambino padavėja ir pranešė, kad dėl kažkokių elektros trikdžių, mūsų užsakymas nebus padarytas. Labai nusiminėm, kadangi vakaras jau buvo suplanuotas. Bet ką darysi, teko užsakymą perkelti DVIEMS SAVAITĖMS į priekį (t.y. į gegužės 26d.)

Gegužės 24d. sulaukiu skambučio iš Sushi House. Padavėja praneša, kad mano užsakymas nebus padarytas, nes nėra pakankamai produktų. Na čia jau mano kantrybė trūko. Kokio velnio jie priima užsakymus kelioms savaitėms į priekį, net nesugebėdami per tą laiką apskaičiuoti produktų kiekio? Kodėl užsakymai perkeliami po kelis kartus? Ir kada aš galiu sulaukti savo JAU APMOKĖTO sushi rinkinio? Į šiuos klausimus padavėja atsakyti negalėjo. Paprašiau administratorės telefono numerio, kuriuo kol kas niekas neatsiliepia“, – nevartok.lt pasakojo Sushi House aptarnavimu nusivylęs Artūras.

Dėkojame Artūrui už vartotojams naudingą informaciją.



Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (13)

  1. matomai:

    matomai jie jau ant uzsidarymo slenkscio…

  2. Kristina:

    Sulipe ryziai, o idaro su ziburiu reikia ieskoti.Kas leido sushiais jiems vadintis.Fui….

  3. Birute:

    pauliau, kaip baigesi istorija? Nes man baigesi ragelio nekelimu arba isjungtu telefonu. Turiu 69lt nuostoli.

  4. Birute:

    ne Pauliau, o Artūrai 🙂

  5. Artūras:

    Birute, kadangi administratorei taip ir neprisiskambinau, tai dar perkėliau užsakymą iki birželio 10d… Kuponas galioja iki birželio 31d.. Tikiuosi spėsiu atsiimti rinkinuką… Kalbėjau su padavėja, tai ji sakė, kad produktus sušiams gauna (visai savaitei) pirmadienį. Kadangi mano užsakymas padarytas irgi pirmadieniui, tai labai tikiuosi, kad jie „spės laiku gauti produktus“… 🙂 Na žodžiu, kol kas lieka laukti dar kelias savaites….

  6. Cesarius ( Vilnietis ):

    tu ką pats negali namuose pasidaryti per 2 val., o ne laukt restorane po 2 sav. ! ? čia tai geras .! ?

  7. Artūras:

    Cesariau, vaikeli, jei nesupratai, tai rinkinys jau apmokėtas. Todėl ir tenka laukti. Priešingu atveju tiesiog prarasčiau pinigus. Todėl šiuo atveju netenka rinktis tarp „restorano“ (jei taip galima pavadinti SushiHousą) ir gaminimo namuose. Visai kita situacija.

  8. Birute:

    Blin užuojauta. Tik įdomiausia, kad nu ten tikrai visada tuščia. Aš tai norėčiau atgauti pinigus, nes ne tam nusipirkau, kad dabar reikalaučiau savo… Bet be vartotojų čia bus sunku turbūt.

    • Anonimas:

      Parašykit 10 dieną ar gerai baigėsi, jei ne į vartotojų teises. Taip pat galit pamėginti paskambinti iš kito numerio, paieškoti kitų kontaktų. Truputį paerzinsit…

  9. Angelina:

    Sveiki, panaši situacija ir pas mane, kai pasiskambinau užsisakyt, man pasake, kad per savaitę nespės pagamint, todėl nutariau susigrąžint pinigus. Parašiau prašymą administratorei, negavau jokio atsakymo, susiradau direktoriaus telefoną, pažadėjo per 3 dienas pervest, jau eina 3 savaitė pinigų nėra ir niekas nekelia ragelio,taip jau skambinėju gal pora mėnesių tai administratorei, tai direktoriui, įtariu kad jie jau bankrutavo ir tie pinigai nuplaukė 🙁

  10. Artūras:

    Angelina, iš ko bandėte pinigus susigrąžinti? Kaip supratau iš „Sushi House“? O nebandėte kreiptis į portalą, iš kurio pirkote kuponus?
    Aš vis dar tikiuosi, kad 10d. pagaliau gausiu savo užsakymą, bet jei ne, tai tikrai daugiau nelauksiu. Pradžioj bandysiu kreiptis į kuponų platintoją, o vėliau į vartotojų teises…

  11. Artūras:

    Na, atsiėmiau vakar savo sušius. Pagamino laiku. Dėl pačių sušių kokybės nerašysiu, kad nepasirodyčiu „viskuo nepatenkintas bambeklis“. 🙂 Tiesiog duosiu patarimą : jei yra galimybė rinktis – rinkitės kitą sushi restoraną. Bent jau aš taip darysiu…

  12. Angelina:

    Artūrai, kreipiausi aš iš karto į kiaulę taupyklę, bet pasakė man, kad jie atsiskaitė su sushi, todėl aš turiu kreiptis būtent i sushi restoraną dėl pinigų susigrąžinimo, bet vėl skambinsiu į kiaulę taupyklę, tegu jie ir aiškinasi. Labai reikia atsargiai pirkti iš šių portalų, nes ne visi jie atsako už pinigų sugrąžinimą, jei pirkot iš grupinio, turėtu nebūt problemų.

Rašyti komentarą Birute

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>