RIMI manipuliacija nuolaidomis – nepatikrinęs čekio liksi su nosim

Tai, kad prekybos centrai taikydami nuolaidas gudrauja yra vieša paslaptis. Naujausią pirkėjų apgaudinėjimo būdą kartu su Vytautu išsiaiškinome RIMI prekybos centre. Šį savaitgalį RIMI mineraliniam vandeniui iš Lenkijos taikė nemenką nuolaidą. Be akcijos 1,5 l natūralus mineralinis vanduo „Naleczowianka“ parduotuvėje kainuoja 2,29 Lt. RIMI pritaikė akciją ir prekiavo vandeniu pigiau – 1,79 Lt.

Tad Vytautas nusprendė atlikti eksperimentą. Vyras paėmė 25 butelius vandens: vieną atskirai, o 24 butelius neišpakuotus, sufasuotus po šešis ir patraukė link kasos.

„Tai yra naujausias kai kurių prekybos centrų gudravimo būdas. Kasininkas nuskenuoja vandens pakuotę ir čekyje išmuša kainą be jokios nuolaidos. Kažkada turėjau daug ginčų su IKI, kol viską iššiaiškinau ir susigrąžinau pinigus. Tad RIMI pirkau vandenį norėdamas įsitikinti ar mane apgaus. Pasitikrinau RIMI čekį: vieno butelio vandens kaina paskaičiuota 1,79 Lt., o 24 butelių pakuotėse kaina – po 2,29 Lt. Tai reiškia, kad aš sugundytas nuolaida perku didelį vandens kiekį ir esu apgaunamas. Apsukri RIMi iš mano kišenės pasiima net 12 litų, nepritaikydama nuolaidos 24 buteliams. Aptikęs apgaulę kreipiausi į RIMI. 12 litų man grąžino. Tačiau įdomu, kiek žmonių pirkdami vandenį nukentėjo finansiškai? Įdomu, ar kasininkai aptarnaudami pirkėjus nemato, kada akcijinei prekei nuolaida netaikoma, ar tiesiog apsimeta, kad nemato?“, – nevartok.lt sakė Vytautas.

Tad jeigu Vytautas nebūtų patikrinęs čekio, RIMI jo sąskaita praturtėtų 12 litų. Praturtėtų iš nuolaidos, kurią RIMI taikė, bet nepritaikė. „Visada tikrinkite čekius. Taip sutaupysite nemažai pinigų“, – nevartok.lt skaitytojus įspėja Vytautas.

Dėkojame Vytautui už informaciją ir nuotrauką.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (5)

  1. Rimi:

    Melagiai visada prieina liepto gala, prieis ir rimiakas :). Girdejau juos jau parduoda savininkai uzsienyje, tai gal kas pasikeis i gera.

    • Anonimas:

      Nu bet pirkejas gi turi zinoti kad pakuotes barkodas ir vnt. barkodas skiriasi.Ir akcijos taikomos atskirai tiek pakuotei tiek vnt.Nieko naujo cia nematau visalaik taip buvo .Cia visuose parduotuvese ne tik centruose yra pakuociu ir vnt, skirtingos kainos.Skirtingos akcijos.

  2. Ona:

    Man ta pati istorija su Borzomi „akcija“ Prisma parduotuvėj, pinigų niekas negrąžino.

  3. blam:

    Jei „gudrusis“ pirkejas butu zvilgtelejes i barkodus, butu pamates, kad jie skiriasi. (pakuotes ir vieno butelio). Ir dar jei jo mastymo aparato galingumo butu uzteke perskaityt kainos etiketei, butu perskaites, kad ten parasyta “ Mineral. vanduo Naleczowianka, 1,5l, kaina – 1,79,“ o ne „6×1,5“. ir jei jau nusprende pirkti vis delto pakuotemes, nes taip jam gal patogiau, tai galima pamanyti, kad butu liezuvis nuluzes, jei butu paprases kasininkes skanuot ne pakuote, o buteli, nes taip pigiau iseina?

    bet neeeee, kazkoks savimi nusivyles, nelaimingas ir piktas ant viso pasaulio ponaitis specialiai eina i parduotuve kelti konfliktiniu situaciju, noredamas begalinio demesio.
    Ir jei kasininke nepagalvojo, kad sis ponas turi ypatingu pageidavimu ir telepatiskai nenuspejo jo noru ir planu, tai ji niekam tikusi ir dar vos ne vagis?

    Ot, kokiu bjauriu zmoniu buna. Kita karta kai atvilksit pakuote ir noresit ja pirkti uz vieneto kaina, tai ir pasakykit, nebent vel demesio sutrikimas paumes ir noresit papildomai issikoliot – o ka, matyt, jums tai savotiska pramoga 🙂

  4. nesamone:

    paziureciau ar ponas dirbdamas kasoj atsimintu visas akcijas ir suziuretu kiekvienam zmogui ar teikiama akcija tai prekei ar ne

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>