RIMI klastojo brangaus sūrio galiojimo datą?

RIMI apsilankęs vilnietis Verneris įsitikinęs, kad jam pavyko atskleisti nesąžiningus prekybininkų darbo metodus.

„Gegužės mėnesio paskutinėmis dienomis užsukau į RIMI ir ieškojau solidžios dovanos giminaičiui. Susidomėjau Monalisa Rustico ožkos pieno sūriu. Kilogramo kaina 101,99 Lt. Kadangi sūris brangus, o ant prekės nebuvo etiketės teko palaukti, kol pardavėjos suras jo kainą. Per tą laiką pamačiau, kad iki sūrio galiojimo pabaigos belikę pora dienų – prekė galiojo iki 2011-06-02. Pirkinio atsisakiau ir informavau pardavėjas, kad sūrio garantija jau tuoj baigsis.

Grįžęs iš atostogų birželio mėnesio pabaigoje vėl apsilankiau RIMI parduotuvėje. Atsiminiau ir tuos brangius su besibaigiančia garantija sūrius. Nuėjau į skyrių pasižiūrėti kokia situacija… Aptikau tuos sūrius su nuplėštu originaliu įpakavimu (su realia galiojimo data), o vietoj jo – RIMI lipduką ir naują įpakavimą. Veiksmas vyko RIMI Hypermarket Žirmūnai parduotuvėje, tokia pati prekių “atšviežinimo” taktika veikia ir RIMI Savanorių hipermarkete. Tai nėra klaida, o piktybinis vartotojų mulkinimas“, – nevartok.lt teigė vilnietis Verneris.

Dešinėje originalios sūrio etiketės, dešinėje - Rimi etiketė.

Anot vyriškio, nuotraukos įrodo, kad tai daryta sąmoningai, norint nuslėpti tikrąją brangaus sūrio galiojimo datą.

„Taip tikrai nėra daroma. Visos prekės, kurių galiojimas pasibaigia, yra surenkamos ir atiduodamos utilizacijai. Yra sukurta sistema bei paskirti atsakingi žmonės, kurie tai kontroliuoja. Šiuo konkrečiu atveju peržiūrėjome dokumentus ir nustatėme, kad buvo pardavinėjamas skirtingų partijų sūris. Vieno sūrio pakuotė buvo pažeista ir jis perpakuotas iš naujo“, – nevartok.lt aiškino RIMI viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė.

Ar patikės vartotojai tokiu RIMI paaiškinimu?

Dėkojame Verneriui už informaciją ir nuotraukas.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (13)

  1. ttt:

    Kaip visda pasiaiskinimas buna jau paruostas ir tikrai grazi pasaka…

  2. Edvardas:

    Vienas suris pasizeide, viena citrina supuvo, viena desra uzsiliko ir t.t Nejuokinkit Lietuvos su tokiais pasiaiskininimais, vartotojas nekvailas.

  3. jau ims RIMI ar kas kitas ir prisipazins – taip apgaudinejom. nemanau. manau teisesauga turetu uzvest tyrim ir patikrinti kuris meluoja…

  4. Marilike:

    Manau, kad taip tikrai buvo… Pries ketverius metus menesiui dirbau Krekenavos agrofirmoje, Kedainiuose. Tai teko visokiu vaizdu prisiziureti. Ten grizta produktai is parduotuviu( dazniausiai is Maximos) juos ispakuodavom ir perpakuodavom. Pirmiausia reikejo su tokia sluotele pravalyti, kad smarves nebutu, ir vel supakuodavom su nauja data. Arba pakuodavom jau smirdancius, lasinius, kumpius pries tai apypjautydami, kur mesa buvo pakeitus spalva… Taip pat idomus buvo produktu etikeciu zymejimas. Yra tokie tos firmos pastetai: vaiku pastetas ir pastetas pusryciams. Jie skoniu niekuo nesiskiria, bet skiriasi kaina ir pavadinimu. Skanaus

  5. Cesarius ( Vilnietis ):

    Jei čia teisybė tai rimi atsakingiems darbuotojams aš i*******u s***į paskui ligononėj maistą valgytų pro šiaudelį. Toks įžulus apgaudinėjimas. Kitiems nekiltų noro apgaudinėti pirkėjų . (* reiškia cenzūruota .red.past. ).

  6. Fe:

    Ką besakytų atsakingi įmonės darbuotojai – straipsnyje išdėstyti įtarimai yra šventa teisybė. Manau, kad ši praktika būdinga ne tik Rimi tinkle. Tik va, su įrodymais sunkoka, kadangi originali pakuotė dažnai būna vietoje paties sūrio utilizuojama. Toks įvykis buvo ir man prieš porą metų. Fanatiškai mėgstu sūrius, tad laikas nuo laiko prie vyno taurės nusiperku originalių ir brangių šių produktų. Vienas mėgiamiausių yra Rokforo sūris, tad koks jo skonis žinau labai gerai. Kartą turėjau neatsargumo paimti iš anksto nedideliais gabalėliais supjaustyto ir supakuoto parduotuvinėje pakuotėje šio gaminio. Deja, valgyti jo buvo neįmanoma. Įtarimai dėl nešviežaus produkto pasitvirtino, kuomet susisiekiau su pažįstama, kuri tuo metu dirbo pardavėja toje paruotuvėje. Ji patvirtino, kad pardavėjams neleidžiama išimti iš prekybos šių labai brangių produktų, o liepiama kiekvieną rytą parduotuvinę pakuotę nuplėšti ir perpakuoti ją su nauju lipduku, atitinkančiu tos dienos datą. Tai daroma tiek kartų, kol sūrio nenuperka arba kol jis tampa vizualiai visiškai nebepriimtinas. Tad keli patarimai, kad neapsigauti ir kitiems:
    1. Niekada nepirkite gaminio be originalios, gamintojo etiketės. Kad ir kaip patraukliai atrodytų parduotuvėje siūloma papildoma paslauga – išankstinis gaminio supjaustymas ir pakavimas nedideliais svoriais – jokiu būdu, jei tai neatliekama prie Jūsų akių.
    2. Jei reikia mažesnio svorio, reikalaukite, kad atpjauta būtų Jums stebint nuo originalaus produkto, turinčio originalią gamintojo ženklinimą. Ir nesijaudinkite, kad taip negalima. Galima ir net privaloma.

  7. Verneris:

    Na kuo tikėti, o kuo netikėti – tai vartotojai patys atsirinks :). Man svarbiausia, kad kartu šioje „fotosesijoje“ dalyvavusiai žmonelei akivaizdžiai įrodžiau (o ji tuo anksčiau abejojo), kad kaip ir sako Fe – NIEKADA NEPIRKTI prekybos centrų perpakuotų iš originalaus įpakavimo produktų. RIMI nėra išimtis. Dar vienas viešųjų ryšių vadovės melas – kad vieno sūrio pakuotė buvo pažeista… „Pažeistos“ buvo mažiausiai 4 pakuotės – ir tik vienoje parduotuvėje :). O pirmoje nuotraukoje kamputyje matomo jau supjaustyto ir sufasuoto sūrio garantija (2011.06.28) taip pat buvo pasibaigusi nuotraukų darymo prekybos centre metu (2011.07.02)…
    Man džiugu, kad yra nevartok.lt, kad yra socialiniai tinklai, kurių dėka galima skleisti prekybininkų nevalyvumą ir priversti juos prekiauti kokybiškomis prekėmis.

  8. Zosė:

    A tai ka tada veiks lodoriai iš VMVT jei pirkėjai gaudys sukčiautojus?

    • prekybininkas:

      Miela Zose, ar Jūs pirktumėte turguje dar kartą daržoves pas pardavėją, jei jei ji Jus būtų apgavusi?. Manau ne. Jūs mėgintumėte apsipirkti pas kitą. Tas pats ir su prekybos centrais – mes, pirkėjai turime nematomą, bet patį galingiausią ginklą – savo pinigus, kuriuos galime išleisti arba … neišleisti mus apgaudinėjančiame prekybos tinkle.
      Todėl greit gendančius produktus man ir patinka pirktis turguje pas nuoširdžius ir besirūpinančius manimi ir mano šeima pardavėjus, o ne nekontroliuojančiuose savo kokybės ir siekiančiuose susimažinti savo netekimus mūsų sveikatos sąskaita, pasinaudojant „reanimavimo“ politika, prekybos centruose.

  9. Cesarius ( Vilnietis ):

    To : FE , teisingai parašei ir protingai.?!

  10. taigi:

    Būkite labai atsargūs pirkdami Savonorių Hyper Rimi žuvį, nes nors galiojimas ant mano pirktos šaldytos rudagalvės menkės buvo nurodytas tinkamas – pati žuvis vartojimui buvo visiškai netinkama – ją atšildžius kambario temperatūroje ir iškepus, ji tiesiog sukrito į košę, o skonis buvo neapsakomai bjaurus. Teko išmesti.

  11. Eilini:

    karta apsipysau rimi, pirkau vyna (rekejo sauso guliashui) ziuriu kaina butelaicio ~10 Lt sausas, baltas pats tas manau tiks, kasoje musa 6 eurus, taip pat buvau paemes degtines akcijines pijokams, tas pats kaina KITA, pardavejos myzcioja, kad nespeja, ir t.t. KOKS MANO REIKALAS, AR JUMS RUPI IS KUR AS PINIGUS GAUNU? sunervino, nebeisiu siais metais daugiau i rimi, nors einu kiekviena diena (salia namu). Pasprinksta lai.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>