RIMI kalėdas pasitinka – su pelėsiais

„Ieškojau kur galėčiau internete pasidalinti radiniu adžikoje. RIMI pirkau stiklainiuke konservuotą „aštrią adžiką“. Adžika turėtų būti be priedų, bet jų radau net 2 (tas gelsvas – neaiškus, o baltas – toks su pūkeliu ir visas susiraukšlėjęs). Gamintojas: ЗАО „Нежжинский консервный завод“. Galiojimo data yra iki 2013 metų (tikrinau ir originalią etiketę, galiojimas tikrai geras).  Taip, kad ko gero pati „Rimi“ nebus čia kalta, bet ryt vis tiek kreipsiuosi į VMVT ir tada į pačią parduotuvę“, – nevartok.lt parašė skaitytoja Rūta.

Rūtą ir kitus pirkėjus galime įspėti, kad toks pelėsis galėjo atsirasti dėl gamintojo kaltės arba dėl smalsaus vartotojo, kuris parduotuvėje pradarė indelį. Bet kuriuo atveju, toks produktas negalėjo atsidurti ant Rūtos stalo -jį RIMI darbuotojai turėjo pašalinti iš lentynų.

Dėkojame Rūtai už informaciją ir nuotrauką

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (4)

  1. xxx:

    o kaip darbuotojai turejo ji rasti? atsukt ir paziuret ar nera pelesio? 😀 ir vel skambus pavadinimai, „Rimi pastinka Kaledas su pelesiu“, kur tiek ir tos Rimi kaltes…

  2. J.:

    ajajaj,tai bent nuostolis..adzika uz 5 lt nusipirksu,o ji supelijus..na suprasciau,jei nusipirkciau ersketu ikrus uz 400 lt,ir jie butu pagede,tada kreipciausi kazkur,o cia del keliu litu skandala kelia..dar garantuoju akcijine ta adzika buvo

  3. :

    Kur čia RIMI kaltė?
    Ar namuose konservai nepelija?
    Visa ši rašliava iš neturėjimo ką veikti……..

  4. būk arba pūk:

    Panašu, kad RIMI (kiti prekybcentriai ne išimtis) netinkamai ir produktus laiko – šaldyta žuvis subyra, konservai supeliję arba praradę ir spalvą, ir skonį, vaisiai iš vidaus supuvę, kai nurodytas galiojimo laikas dar labai tolimas. Maisto laikymo temperatūrinių režimų kontrolė jų tikrai prasta. Arba neišparduoda per didelius užsakytus kiekius, tad „sukasi“ kaip moka.
    Paprastai jie turi jau paruoštų į grąžintiną produktą atsakymų. Ir visas tas „pasiteisinimas“ kartojasi metų metais. Bet kodėl dėl jų kaltės pirkėjai turi savo pinigus paleisti vėjais, ir dar blogiau – kenkti savo sveikatai, kai po laiko suprantama, kad apsinuodijai?

    Lietuvoje žmonės per daug kantrūs, nesolidarūs, net galima dar kartais ir bailiais ar abejingais pavadinti.

    Mielieji, jei norite kokybės, būkit sąmoningi – neškit atgal net menkiausią produktą tiek kartų, kiek tas maistas bus netinkamas vartoti (ir brangius, ir pigius pirkinius).
    Puikiai žinot, kad efektyviausias būdas tokius auklėti – pirkinys, čekis, rašytinis prašymas pakeisti prekę arba sugrąžinti pinigus, ar/ir kreipimasis į atitinkamą įstaigą (Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą ir kt.) su skundu-prašymu išsiaiškinti, nubausti. PAVIENIAI BESIKREIPIANČIŲJŲ ATVEJAI TIKRAI NEPADARYS TVARKOS JŲ VIRTUVĖJE

    Tiesiog NE TIK DĖL SAVO, bet ir aplinkinių, vaikų saugumo, įpraskit įsigytą sugedusį ar netinkamą vartoti produktą grąžinti prekybininkui. Kai nusibos nešioti atgal ir pasidarys gaila savo laiko vien tik pinigams susigrąžinti, arba, retas atvejis – pasirūpinsit ir kitų pirkėjų saugumu, papildomai pateikit sugedusio produkto faktus bei skundus raštu atitinkamoms įstaigoms.

    Ir pagaliau, kai prekybininkui nebeapsimokės/nebesinorės duoti kyšių toms pačioms jas kontroliuojančioms įstaigoms, kad gražiuoju užglaistyti „šį reikalą“, gal pagaliau ims tvarkytis su kokybe, o mes nebevalgysim š…

    Geriausia kontrolė yra LABAI DAŽNOS IR LABAI DIDELĖS BAUDOS. O jos įmanomos tik esant įrodymams.
    O jei tingit, gaila savo laiko, nervų, nesiguoskit čia, nes tai tolygu pabambėjimu sau panosėje.

    Prekybininkai juk patys pasiskaito čia jūsų laiškelius, o po to pasityčioja komentuodami, nes žino, kad niekas nesikeis.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>