RIMI apgaulė akis bado

„Noriu įspėti dėl RIMI apgaulės. Pirkau gruzinišką mineralinį vandenį NABEGHLAVI. Jam nebuvo taikoma jokia akcija, kaina lentynoje nurodyta 3,69 Lt. Tačiau namie pamačiau, kad čekyje išmušta kita kaina – 3,99 Lt. RIMI mane „apskaičiavo“ 0,60 Lt. Lankiausi RIMI po savaitės, niekas nepasikeitė, prekybos centras ir toliau apgaudinėja pirkėjus. Būkite atidūs“, – nevartok.lt pasakojo Artūras.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , , , ,

Komentarai (11)

  1. PoP:

    Juokingai 🙂

  2. hmm:

    Niekaip nesuprasiu, kodel pirkejai netikrina ceki prie kasos ir kodel pirkejai pamate toki pati regini po savaites, nepranesa tai administracijai. Juk ir toliau zmones lieka apgaudinejami…

  3. l:

    o tai paciam rimi nieko nesaket?

  4. because:

    hm, nesmagu. aš tai visada į ekraną žiūriu, ką muša, kad tokių situacijų nebūtų, nesutampa kaina, iš karto pasakai ir ramu:D

  5. a:

    Mane tai stebina zmoniu reakcija, jei jau taip toleruojam, tai ko stebimes, kad vyksta nesamones? Jei kiekvienas pakeltu skandala ir t.t. manau tokiu s.. maziau butu. Na o Lietuvoj tai jau norma, jei apgaudineja, tai pats kaltas. Siurpu..
    Beje, kai daug perki, nesuziuresi visu kainu, svoriu ir akciju..

  6. PoP:

    tai teisingai – ir tą, ir tą reikia daryt – ir pačioj parduotuvėj aiškintis ir pinigus grąžint reikalaut, ir nevartok.lt pranešt! pasiskaitei – vakare Rimi prie kasos atidžiau savo čekį peržiūrėsi!

  7. reikia pirkti ne “ nabuhujadi“ o „borjomi“, ten daugiau fluoro, vln. regione tai naudinga
    !!!. O siaip tikrinti reikia visada cekius, neapgauna, neapskaiciuoja tik automatines kasos!!!

  8. povilas:

    ir man buvo tokia pati situacija su tuo mineraliniu, tai tiesiog apsiverkiau kaip mazas vaikas. Labai pasijutau izeistas ir uzgautas, nenustojau verkti,,,,o asaros labai riedejo. Taip dar gyvenime nebuvau apsiverkes, juk mane apgavo net 30ct,,, . Kai nustojau verkti, aprekiau kasininke, nuejes prie informacijos, aprekiau ir vagimis isvadinau ten dirbancias kasininkes. Nu grazino man tuos 30centu, bet tiesiog toki pasitenkinima pajauciau, kad suvariau ir nuliudinau kasininkes. Pox, kad jos gauna minimalu atlyginima ir tokiu kaip as ten nuolat ateina del administracijos klaidingai ivestu kainu. Bet kaip smagu kitus zeminti ir jaustis teisiam del 30centu. Daugiau mes prageriam, prarukom, prasvaistom pinigus visiskai nereiksmingoms pramogoms, nemokam taupyti o jaigu taupom tai beverciams dalykams. Keikiam valdzia, keikiam politika, kd sunku gyventi, bet patys tingim pirsta pajudint ir tik laukiam kitu klaidu, kad galetumem isreiksti savo tiesas del keliu su..ktu centu. O ka kalbet apie zmogiskuma, pas mus jau senai jo nera..

  9. Korne:

    Norėčiau pasireikšti, kad dirbau kasoje ir tikrai ne kasininkės yra kaltos dėl kainų. Jos tik atlieka savo darbą – muša barkodą į kompą, o dėl kainų atsakingi yra aukščiau, jei tai mažesnė parduotuvė tai direktorė, jei didesnė – tai vyr.kasininkė arba jų vadovė. 🙂

  10. Anonimas:

    Bent jau rimi del kainu yra atsakingi to skyriaus darbuotojai ir ju vadovai, vyr. kasininkes arba klientu aptarnavimo vadovai. Geriausia iskarto kreiptis i skyriaus vadova arba klientu aptarnavimo vadova. Ir problema bus isspresta be jokiu skandalu 🙂

  11. Velykos Rimi !!!:

    O mane norėjo apgauti dvigubai. Pirmą kartą ten dirbanti kasininkė ( N 39309 ) # 00578942 0005 kasoje (duomenys iš čekio) į čekį įmušė ir paemė pinigus už 3 vnt. tos pačios prekės, kai faktiškai pirkau tik 2 vnt., o antrą kartą, kai kreipiausi dėl pinigų grąžinimo už permokėtą prekę. Kita kasininkė 10 min. su kalkuliatoriumi nemokėjo apskaičiuoti kiek reikia grąžinti pinigų! Susiduriau su visišku darbuotoju bukumu. Tai įvyko PC Arena, Taikos pr. 64, Klaipėdoje, „Rimi Hypermarket“ parduotuvėje.

Rašyti komentarą l

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>