Prisidirbusi NORFA ieško kaltų

„NORFA niekuomet nelaikė Veterinarijos tarnybos kokiu tai „priešu“. Su tarnyba ilgą laiką vyko konstruktyvus bendradarbiavimas. Dažniausiai būdavo randama bendra kalba. NORFA, kaip ir kiti prekybos tinklai, jei padarydavo pažeidimų, gaudavo įspėjimus, baudas ir t.t. Bet tai būdavo teisinga, mes pripažindavome. Dabar to nėra“, – tai pareiškė „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas Dainius Dundulis.

Nesugebantis tvarkytis ir nuolat vartotojų interesus pažeidžiantis prekybos tinklas ėmė ieškoti kaltų ir piktintis veterinarijos specialistų dėmesiu bei sprendimais.  „Daržovės į prekybos tinklą patenka supuvusios, nes jas per ilgai užlaiko patikrinimus atliekanti valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba ir iš karto atsiunčia tikrintojus… Užsakom ispaniškas daržoves, o jas sulaiko ir tikrina. Jei tarnyba laiku būtų mus informavusi apie savo savo įtarimus, bei galimus sprendimus uždrausti prekybą ispaniškomis daržovėmis, mes nebūtume tų daržovių užsakę“, – priekaištus žėrė Dainius Dundulis.

O kas kaltas dėl to, kad NORFOJE nuolat prekiaujama pasenusiais produktais, ant  gaminių perklijuojamos etiketės,  kai kuriose parduotuvėse prekiaujama  antisanitarinėmis sąlygomis?

„Vienoje parduotuvėje darbuotojas piktybiškai perklijavo etiketes. Mes tai išsiaiškinome. O supuvusių daržovių nuotraukų aš pats turiu iš kitų prekybos tinklų“, – nevartok.lt sakė D. Dundulis. „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas kaltinimus žėrė Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriui Jonui Miliui: „problemos prasidėjo, kai tarnybai pradėjo vadovauti J.Milius“.

„Neturiu simpatijų ar antipatijų nei vienam prekybos tinklui. Tarnybos darbuotojai dirba taip, kad apsaugotų vartotojų interesus. Jeigu randame  pažeidimų,  reikalaujame  juos pašalinti „, – nevartok.lt sakė valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorius Jonas Milius.

Susitikimą su žurnalistais surengęs „Norfos mažmena“  valdybos pirmininkas susitikimo pabaigoje išgirdo nemaloniausią vertinimą.

„Jūsų prekybos tinkle neperku nieko. O mano skonis geras“, – tiesiai išrėžė garsi Lietuvos televizijos žurnalistė.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės:

Komentarai (6)

  1. Lina:

    Protingas pirkejas visada zino ka pirkti. Esu eiline pirkeja, ir, deja, del mazesniu kainu, dazniausiai apsiperku Norfoj. Labai gaila, kad skalpuoja butent Norfa. Mano nuomone, tai tik kito kazkurio pc uzmanytas sios parduotuves zlugdymas.Kodel nieks nefotografuoja Maximos sveriamu vaisiu lopeteliu? Visur taspats, tik kai kas kazka nori suzluigdyt KONKURENCIJA !!!.

  2. nevartok.lt:

    Nufotografuokite Maximos lopeteles ir atsiųskite – mielai paskelbsime.

  3. Michailas:

    Norfa jau seniai žlugo mano akyse, niekada nieko ten neperku ir dėl elementarios higienos normų nepaisymo ir dėl to, kad joje jaučiuosi, kaip sandelyje, o ne parduotuvėje, o kas liečia kainų, jos tikrai nėra geriausios, dažnai nuo maximos kainų skiriasi keletą centų pvz. magija surelių pakuotė Norfoje kainuoja 3.98, Maximoje 3.99 o Iki tik 3.49 lt? (gamintojas tas pats, o kainos skirtingos….
    Į Norfos parduodamą visada „šviežią“ mėsą ar žuvį net baisu žiūrėti, o apie salotas jau geriau net nepasakosiu…

  4. :-(:

    norfa , kubas pacio zemiausio lygio parduotuves , zinoma eina zmones is taupymo ir perka sssss nes kito pasirinkimo neturi

  5. visur tas pat,reikia maziau vartoti ir daugiau sportuoti,maziau sudo,visiem lengviau: bobom,ratam…ir tt.

  6. ona:

    neveltui norfa vadinama ubagu parduotuve,labai netvarkinga,produktai kurie nukainuoti,pasibaige galiovimo laikas

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>