Po pietų Čili pica liūdnos mintys

„Jau seniai „Čili pica“ kokybė prastėja, bet taip neskaniai dar nebuvau ten valgęs.

Paprastai nedažnai lankausi Čili pica, bet tą dieną, kavinė kurioje mėgstu pietauti nebedirbo dėl techninių kliūčių, nusprendžiau nueiti į Mandarino Čili piceriją, nes buvau netoliese. Ir eilinį kartą teko nusivilti.

Pirmiausia paklausiau ką turi dienos pietų, tai pasakė, jog „kol kas“ turi tik kažkokį silkės užkandį ir ryžių sriubos. Na man toks maistas pasirodė nelabai rimtas, tai užsisakiau Spaghetti su Bolognese padažu. Tokio neskanaus patiekalo dar neteko valgyt. Padažas vien iš aliejaus ir kiaulienos. Makaronai pusiau šilti. Tai iškilo klausimas ar nešildė kokioje mikrobanginėje krosnelėje. Pavalgius buvo, nemalonumas, o tik skrandžio raižymas“, – nevartok.lt apie pietus pasakojo Andrius, atkreipdamas dėmesį į Čili picerijose prastėjančią maisto kokybę.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , , ,

Komentarai (5)

  1. Makaronas:

    Tai nereikėjo valgyti, reikėjo grąžinti atgal į virtuvę ir tiek

  2. xxx:

    Taigi visas maistas apart salotų net sriubos ten šaldytos, tai per mažai pašildė 🙂 o šiaip tai mandarino čili tai totalus kosmosas, aptarnavimas nekoordinuotas, maistas lyginant su kitom čili prastas, panaši situacija didžioji g. čili. O pvz. yra kitų čili kur viskas normaliai. Tai žmogiški ištekliai viską lemia matyt 🙂

  3. yap:

    seniai ten nebevaikstom 🙁

  4. Cesarius:

    į picerijas eikit toliau būsit dar didesni pilvūzai

  5. Karolis:

    Esu šokiruotas UAB Čili Pica darbuotojų atliekamu darbu, elgesiu bei požiūriu į klientus. 2017-10-16 puslapyje https://foodout.lt/cili-take-away-tik-issinesimui/ pateikiau užsakymą. Gavau el. laišką bei sms žinutę, jog užsakymas bus paruoštas po ~ 20 min. Atvykau į piceriją praėjus 10 min, padavėjo paklaustas informavau, jog atvykau atsiimti internetu pateikto užsakymo. Buvau paprašytas prisėsti ir palaukti užsakymo. Sėdėjau šalia baro, tad puikiai mačiau kaip dirba tinklo picų kepėjai. Tiksliau pavadinti tai darbu būtų sunku. Stoviniavimas ir skardus juokas. Iš pradžių nekreipiau į tai dėmesio, kadangi maniau jog pica yra paruošta, beliko sulaukti kol ji iškeps. Praėjus dar 30 min neapsikenčiau ir pasiteiravau, kada galėsiu atsiimti užsakymą. Padavėjai neslėpė nuostabos, kurią pakeitė šypsenos, pasirodo užsakymas nebuvo perduotas vykdymui. Laukti dar 20 ar daugiau min nebebuvo nei galimybių nei noro, tad darbuotojus informavau, jog užsakymas atšaukiamas. Apie pasibaisėtiną aptarnavimą informavau foodout.lt. Kiek vėliau sulaukiau skambučio iš maisto užsakymų sistemos darbuotojos, kuri atsiprašė bei pakvietė apsilankyti toje pačioje picerijoje dar kartą bei pateikti analogišką užsakymą, kuris bus apmokėtas picerijos. 2017-10-20 vakarą apie 17:00 – 18:00 val. atvykau į piceriją bei tiek padavėją tiek pamainos vadovę informavau, jog norėčiau pateikti nemokamą užsakymą. Pamainos vadovė apie situaciją žinojo, maloniai informavo, jog per 20 min užsakymas bus paruoštas. Laiką nusprendžiau išnaudoti vaikštinėjant po prekybos centrą ir į piceriją užsukau praėjus daugiau nei 20 min. Pasirodo užsakymas vėl nebuvo perduotas vykdymui ir picų kepėjas neva nieko apie tai nežinojo. Paklausus už kiek laiko galiausiai bus paruoštas užsakymas, picų kepėjas nurodė, jog užtruks 40 min, padavėja – 30 min. Tad teko pratęsti vakarą vaikštinėjant po prekybos centrą. Į piceriją sugrįžau praėjus jau 35 min. Situacija kartojosi vėl, užsakymas eilinį kart nebuvo pradėtas vykdyti. Picų kepėjas tiesiog šypsojosi ir vienintelis jo paaiškinimas buvo – daug darbo! Po tokio eilinio akibrokšto kantrybė trūko galutiniai. Užteks tyčiotis iš klientų.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>