Plataus masto RIMI sūrių afera

Kiek pasenusių sūrių visoje Lietuvoje pardavė RIMI? Galima spėti, kad parduotų sūrių kiekis milžiniškas, o tūkstančiai vartotojų net nežinojo, kad perka pasibaigusio galiojimo produktą.

Po pirkėjo suteiktos informacijos nevartok.lt atliktas tyrimas pribloškė – RIMI ilgą laiką ne tik prekiavo senais sūriais, bet ir klastojo jų galiojimo terminą. Ant kai kurių sūrių buvo lipdoma net po keletą etikečių, siekiant suklaidinti pirkėją. RIMI prekybą pasenusiais brangiais sūriais vykdė daugelyje savo parduotuvių ne tik Vilniuje, bet ir Kaune. Pateiktose nuotraukose galima pamatyti ne tik gamintojo pateiktas galiojimo datas, bet RIMI pastangas sūrį „atšviežinti“. Kai kuriais atvejais tai padaryta labai neprofesionaliai ir neapdairiai.

Deja RIMI tai vertina, kaip klaidą ir kuria naujas pasiteisinimo teorijas.

„Pripažįstame, kad įvyko ženklinimo klaida. Sūriai buvo perpakuoti pagal gamintojo reikalavimus ( neretai transportuojant būna pažeista originali pakuotė, tada tinklas privalo perpakuoti pats).Perpakuojant sūrį buvo įvestas klaidingas kodas ir etiketėje atsirado neteisinga data. Tai tiesiog žmogiško faktoriaus klaida ir nepatikrinimas – originalios gaminimo datos niekas ir nebandė slėpti ar nuplėšti. Tačiau niekas nepatikrino ar ji sutampa su nauja data, kurią atspausdino svarstyklės. Atlikome papildomą auditą prekybos centruose, įvedėme papildomą saugiklį ženklinimę darbuotojams ir detalesnį paaiškinimą pirkėjams, kad  ateityje tokių klaidų arba nesusipratimų dėl informacijos trūkumo būtų išvengta. Noriu pabrėžti, kad nei prekybos centrui nei pačiam darbuotojui nėra jokios naudos pardavinėti pasibaigusio galiojimo prekes. Iš klaidų mokomės, o iš šitos klaidos pasimokėme iš karto ir įvedėme papildomus saugiklius ateičiai“, – nevartok.lt sakė RIMI viešųjų ryšių vadovė Raminta Stanaitytė-Česnulienė.

Nuotraukose užfiksuota, kad kai kurių sūrių pakuotės nebuvo pažeistos. Tačiau RIMI darbuotojo nematoma ranka ant viršaus ne tik klijavo naujas etiketes, bet ir tušinuku prirašė įvairiausių skaičių. Visos nuotraukos darytos RIMI prekybos centruose Vilniuje („Panorama“) ir Kaune („Mega“) liepos 5 dieną.

RIMI sako, kad sūrių skyriuje jau įvesti pakeitimai, kurie skelbs, kaip surasti sūrio galiojimo terminą. Gal būt tai padės pirkėjams nepakliūti į prekybos centro paspęstus spąstus.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (9)

  1. suris:

    Taip ir uzdirbami suknistu kapitalistu pinigai.Idomu, kaip jauciasi zmones isleide pinigus uz senienas.Reiketu bausti ir boikotuoti rimiaka.

  2. :):

    Manau, faktas irodytas. Nuotraukos yra. Reikia oficialaus skundo ir lai dirba VMVT savo darba. Negi iki siol VMVT NEDARE NIEKO????

    • prekybininkas:

      VMVT dirba tik su vidutiniu ir smulkiuoju legaliu verslu, o tokios struktūros, kaip RIMI, IKI, MAXIMA seniai yra neliečiamos dėl susiklosčiusių gerų santykių…, nebent pradeda šakotis, kaip NORFA. Va jau tada yra baudžiamos visu griežtumu – iki parduotuvės uždarymo. Civilizuotam pasaulyje už tokį sūrininkavimą lėktų ne tik atsakingų RIMI vadovų galvos, būtų viešai atsiprašyta visuomenės ir pasiūlyta kompensacija visiems pateikusiems pretenzijas dėl patirtų nemalonumų, bet būtų skubiai atliktas išsamus visų prekių ir dokumentų sutikrinimas ir tinkamai įvertintas VMVT darbuotojų, atsakingų už RIMI betvarkę sūrių skyriuje darbas… Bet tai mūsų neliečia, kalba eina apie civilizuotą pasaulį … Todėl būkime budrūs.

  3. LENA:

    Niekas brangių sūrių neišmeta.Pjausto mažais gabaliukais, perfasuoja ir klijuoja datas kokios tik ateina i galvą.Rimi taip „stengėsi“, kad patys susimaišė ką prichimičino.

  4. :]:

    Italams kaip tik kuo ilgiau brandintas suris yra geresnis. Jie nusistebėtų ir greičiausiai pasijuoktų iš mūsų, kaimietukų ;D Gal kažkam naudos iš to ir buvo. Bet nemanau kad tai yra su rimi valdžios žinia daryta. Nuolatos apsiperku rimi. Ir nė kart neteko nusivilti.

  5. Cesarius ( Vilnietis ):

    Reikia baudas padidinti pvz. : 10 000 lt. iškart neliktų apgaudinėjimo. Antrą kartą 50 000 lt .bauda.ir bauda vis didėtų.

  6. asa:

    siaip tai negalima priimti prekes is tiekejo jei yra pazeista pakuote

  7. Stebina:

    prekybos tinklų atstovų paaiškinimai, negi jie mano, kad pirkėjai perkantys tokius brangius produktus yra kvaili ir neišprusią? Tiesiog ta kategorija žmonių, kurie perka tokius produktus yra per daug užsiėmę ir neturintys laiko studijuoti visas etiketes…Džiaugiamės nevartok.lt iniciatyva ir manau, kad tik viešumas gali apsaugoti nuo tokių grobuoniškų veiksmų

Rašyti komentarą Stebina

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>