MAXIMOJE varškė – 81 Lt už kilogramą, o pardavėjai „dzin“

„Šių metų gruodžio 12 dieną Kalvarijoje įsikūrusioje parduotuvėje „Maxima“ turbūt ne vienam miestelio gyventojui subjuro nuotaika ir apėmė pyktis. Nors kainų skirtumus lentynose ir kasoje galima pastebėti beveik kasdien, tą dieną buvo turbūt didžiausias akibrokštas. Pirkinių krepšelis buvo nedidelis – pakelis graikinių riešutų (su skelbiama nuolaida turėjo būti apie 6 – 7 litus), kepalas duonos (4Lt), saldumynas (~3Lt), kilogramas varškės (13Lt) ir pirkinių krepšelis (0,15Lt). Atėjus prie kasos ir kasininkei pradėjus skaičiuoti, buvo susidėta perkamos prekės į krepšelį. Viskas būtų ir gerai, bet pirkinių suma šokiravo – 117Lt! Žiūrime kvitą – graikiniai riešutai 13Lt, o varškė – 81Lt… Paklausus, kodėl taip yra, kasininkė šaltai atsako: „Na tai varškė tiek kainuoja“.

Tai sukėlė tikrai nemažą pasipiktinimą. Kitoje kasoje pabandžius nuskaityti barkodą, varškės kaina nepakito – 81Lt. Galiausiai prekės buvo paliktos. Nesiruošiame tiek mokėti už eilinį maisto produktą. Nebūtų taip pikta, jei taip įžūliai nebūtų užkeltos kainos ir esamas kasininkių abejingumas. Sveiko proto žmogus suprastų, jog paprastos varškės kilogramas tiek nekainuoja, o jos, išpūtusios  akis, net neatsiprašo pirkėjų už klaidas. Kad ir po litą kasose išaugusias kainas ne visi pastebi, ypač tie, kurie perka daug prekių, paprasčiausiai neatkreipia dėmesio. Kiek pirkėjų, nepastebėjusių parduotuvės klaidų  apgauta, matyt žino tik pati Maxima…“, – nevartok.lt savo laiške rašė Vilma.

“ Išties nemaloni situacija. Nemaloni dėl to, kad klientui buvo nurodyta klaidinga varškės kaina. Gerai tik tai kad klaida buvo pastebėta iš karto. Nemalonu, ir kaip kad teigia pats klientas, dėl jį papiktinusio parduotuvės kasininkės komentaro. Galime tik spėti, kaip kliento įvardijamos parduotuvės kainų sistemoje įsivėlė klaida- buvo įvesta klaidinga varškės kaina? Daugiau pastabų dėl klaidingos varškės kainos nei iš klientų, nei iš kitų mūsų parduotuvių darbuotojų nesame gavę. Paprastai, jei klaida įsivelia bendroje kainų sistemoje, tokių pastabų sulaukiame ir daugiau.

Dėl klientą papiktinusio parduotuvės kasininkės-pardavėjos komentaro belieka tik apgailestauti ir atsiprašyti. Galbūt išties klientui buvo atsakyta netinkamai, nemandagiai.  Skiriame ne mažai laiko ir pastangų mokydami savo darbuotojus maloniai bendrauti su klientais, mandagiai atsakyti į jiems kylančius klausimus. Vis tik ne tokių nemalonių situacijų pasitaiko. Išties nesiekiame nieko apgauti ar įžeisti. Tad labai prašome klientų iš karto informuoti parduotuvės administraciją apie aptiktus kainų neatitikimus“, – nevartok.lt sakė MAXIMOS komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

Dėkojame Vilmai už informaciją.

Kategorija: Maisto produktai | Žymės: , ,

Komentarai (4)

  1. asneas:

    Mokekit daugiau darbuotojams, tai nebus abejingi. kiek tos kasininkes maximoj uzdirba? is kur jum buc mandagumas…

    • Anonimas:

      Ko cia visi puola kasininkes?! jos apskritai nieko nezino, nes ne jos tas kainas daro! pirma aprekt aisku jas reik, nenormalus.. patys ziurekit ka perkat

      • PoP:

        o tai kasininkė – „ne prie ko“?? – ji neturi kam paskambint besėdėdama prie kasos, pasitikslint, niekas prie jos negali prieiti iš vadybininkų ir pan.?
        Jei taip šnekat, tai gautųsi, kad kol vaikštai aplink lentynas – gali bent salės darbuotojų ko nors paklaust, o jau priėjus prie kasos – tai jau amen, jau nieko nei išsiaiškint, nei pakeist nebegalima 🙂 🙂

  2. bele:

    kasininkės ne prie ko,nesutvarkytos kainos kasų aparatuose.O Kalvarijos maximoje labai reikia žiūrėti į kainas prie kasos,nes būna ir buvusių akcijinių prekių kainos nepakeistos,tai ir klaidina pirkėjus.

Rašyti komentarą

Galite naudoti šias XHTML žymes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>